Yellow is beautiful 9 Skrevet 26. Juni, 2015 Nej korrekt, men nu skrev du jo faktisk, at hun konkret stillede op i Østjyllands Storkreds...Derfor jeg kopiede listen over alle opstillede på liste A ... Hvor det også ses, om de kom ind eller ej.Derfra er den naturlige konklusion, at hun ikke stillede op, hvilket jeg også havde skrevet tidligere i tråden. Jeg kan ikke forestille mig at hun giver op. bare fordi det ikke lykkedes i første forsøg.Jeg tror helt bestemt vi kommer til at se mere til hende. Måske lykkes det næste gang, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 26. Juni, 2015 Jeg kan ikke forestille mig at hun giver op. bare fordi det ikke lykkedes i første forsøg. Jamen, hun stillede jo slet ikke op??? Jeg tror helt bestemt vi kommer til at se mere til hende.Det tror jeg også, vi gør, men forhåbentlig som filminstruktør og skuespiller. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 27. Juni, 2015 Jamen, hun stillede jo slet ikke op???Jeg synes ikke helt man kan sige det på den måde.Det virker lidt uklart om hun stillede op, og i givet fald hvor og for hvem. Hvis hun ikke stillede op, fordi hun ikke kunne finde en kreds, er det oplagt at hun forsøger igen. Jeg kan ikke forestille mig at vi har set det sidste til hende. Helt bortset fra det, er der intet til hinder for at hun kan blive minister, selv om hun ikke er medlem af folketinget. Det er set mange gange før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Juni, 2015 (edited) @ Yelleow is buetiful - Helt bortset fra det, er der intet til hinder for at hun kan blive minister, selv om hun ikke er medlem af folketinget. Det er set mange gange før.For helvede den lorteformatering. GRRRR.Ja og blot til almen orientering til brugere der IKKE er klar over det, så er det en beslutning som Statsministeren er kompetent til at træffe, om det skal være en der IKKE er valgt til folketinget der skal udnævnes til minister.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 27. Juni, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 27. Juni, 2015 Jeg synes ikke helt man kan sige det på den måde.Det virker lidt uklart om hun stillede op, og i givet fald hvor og for hvem. Hvis hun ikke stillede op, fordi hun ikke kunne finde en kreds, er det oplagt at hun forsøger igen. Jeg kan ikke forestille mig at vi har set det sidste til hende. Helt bortset fra det, er der intet til hinder for at hun kan blive minister, selv om hun ikke er medlem af folketinget. Det er set mange gange før. Hvad er det, der får dig til at skrive, at det virker uklart, om hun stillede op!?!?!?Vi er flere, der nu har skrevet og forsøgt at forklare dig, at hun IKKE stillede op!Er det også uklart!?!Personligt har jeg ikke engang viden om, hvorvidt hun søgte at blive kandidat ... Eller for hvem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Juni, 2015 Personligt har jeg ikke engang viden om, hvorvidt hun søgte at blive kandidat ... Eller for hvem...Hun ville egne sig perfekt til Alternativet.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 28. Juni, 2015 Hvad er det, der får dig til at skrive, at det virker uklart, om hun stillede op!?!?!?Vi er flere, der nu har skrevet og forsøgt at forklare dig, at hun IKKE stillede op!Er det også uklart!?!Personligt har jeg ikke engang viden om, hvorvidt hun søgte at blive kandidat ... Eller for hvem... Kære Steve McQueenDet er skam for længe siden gået op for mig at du ikke mener, at Anne Dorthe forsøger at komme i Folketinget. Vi er bare nogle andre der har en anden opfattelse og forventer at hun vil forsøge igen for Alternativet, Dansk Folkeparti eller lignende parti. Skal vi ikke bare glæde os over, at vi bor i et land, hvor man kan sige sin mening uden at blive straffet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phister 351 Skrevet 28. Juni, 2015 Med Mette Frederiksen ved roret hos Socialdemokraterne må vi nok forvente, at hun på et tidspunkt igen vil hive sin gamle kæphest om at kriminalisere sexkunderne op ad mølposen. http://www.bt.dk/politik/mette-frederiksen-i-sexslagsmaal 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 28. Juni, 2015 Med Mette Frederiksen ved roret hos Socialdemokraterne må vi nok forvente, at hun på et tidspunkt igen vil hive sin gamle kæphest om at kriminalisere sexkunderne op ad mølposen. http://www.bt.dk/politik/mette-frederiksen-i-sexslagsmaalHun kan ride sin kæphest til hun bliver øm i f....., ka hun.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9482 Skrevet 28. Juni, 2015 Kære Steve McQueenDet er skam for længe siden gået op for mig at du ikke mener, at Anne Dorthe forsøger at komme i Folketinget. Det er bare ikke det du skrev, derfor forvirringen: Du hoppede på en aprilsnar om at hun stillede op og nu her, senere skrev du så: Jeg kan ikke forestille mig at hun giver op. bare fordi det ikke lykkedes i første forsøg.Der var ikke noget første forsøg! Det virker lidt uklart om hun stillede op, og i givet fald hvor og for hvem.Nej, der er intet uklart. Hun stillede ikke op for nogen. Måske er der noget sprogligt, der spiller et pus? "Stille op" betyder at man faktisk står på stemmesedlen i en kreds. Men du ser ud til at mene, at hun ønsker at stille op, men blot ikke har fundet nogen der vil opstille hende. Der er dog intet ud over den aprilsnar, der antyder at hun har ønske om at stille op til Folketinget nogensinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 29. Juni, 2015 Det er bare ikke det du skrev, derfor forvirringen: Du hoppede på en aprilsnar om at hun stillede op og nu her, senere skrev du så: Der var ikke noget første forsøg! Nej, der er intet uklart. Hun stillede ikke op for nogen. Måske er der noget sprogligt, der spiller et pus? "Stille op" betyder at man faktisk står på stemmesedlen i en kreds. Men du ser ud til at mene, at hun ønsker at stille op, men blot ikke har fundet nogen der vil opstille hende. Der er dog intet ud over den aprilsnar, der antyder at hun har ønske om at stille op til Folketinget nogensinde. Vi ved at hun ikke blev valgt, men det er uklart om hun stillede op. Der er mange kredse og mange partier. Det er som at lede efter en nål i en høstak. Oplysningen om at hun skulle have fået Svend Aukens gamle kreds var en aprilsnar, og jeg hoppede i. Det vil jeg bryde sammen og tilstå med det samme. Men der er ikke tvivl om at hun har politiske ambitioner. Det fremgår tydeligt af artiklen i Familie-Journalen.Jeg vil meget nødig have skudt i skoene at have påstået at hun skulle have forsøgt at blive borgmester i Østjyllandskredsen. Det har jeg ved Gud aldrig sagt noget om, og det ville også have krævet at hun boede der, og så vidt jeg ved, er hun bosiddende i Schweiz. At huset er købt uden bopælspligt er uden betydning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9482 Skrevet 29. Juni, 2015 Hvem har talt om kommunalvalg? Vi taler om folketingsvalg.Du kan være forvisset om, at hvis hun stillede op, ville det være skrevet i landsdækkende presse. Der var netop stort fokus på at flere partier havde rekrutteret kendiskandidater.Jeg læser ikke familiejournalen, så jeg ved ikke hvad du hentyder til af udtalelser. Det har vist ikke vlret nævnt i tråden tidligere og er næppe relevant? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 132 Skrevet 18. Juli, 2015 Jeg har sat mig lidt mere ind i Tanja Rahm og under hende at have de følelser hun har. Jeg vil da håbe for hende selv, at hun formår at blive lidt mere afklaret med de valg hun har taget i sit liv. Hun har taget det til sig, som de der feministiske kvinder, som oftest arbejder i Reden osv, fabler om. (At hun gider) Noget med vi er i samme båd som voldsramte kvinder - man lader en mand gøre overgreb på ens krop. Desuden, at man ikke mærker følgerne før at man er stoppet. Nu er en del feminister hysteriske kvinder, som ikke forstår mænd og som trænger til at opleve livet lidt. Der findes også nogle cool nogle af slagsen dog, som ikke er så sippede...Altså, man har det ene liv og oplevelser må da være et kernepunkt. Jeg valgte selv, at det kunne være spændende at opleve 'underverdenen' lidt. Jeg gik ind i det med den holdning, at jeg skulle have mig selv med i det 99% og desuden en på opleveren. (Jeg havde et lille eksperiment om at jeg ville kunne møde hvem som helst med et positivt sind og få det samme igen - det synes jeg også lykkedes) Så udgangspunktet for at starte er nok lidt forskelligt. Havnebumsen- der findes kvinder i branchen, som behøver den hjælp Exit kan give- det var ikke for mig. Ikke alle formår at passe på sig selv - måske pga af dårlige valg og manglende grænser. Jeg fik nogle psykologtimer ( og valgte Birgitte Lieberkind, da jeg kunne genkende nogle af hendes ord til dels) Det var spændende for mig at bore i hvorfor at jeg valgte som jeg gjorde. Hendes tilgang er dog ret fastlåst, oplevede jeg. Hun kom med den udmelding at sexkøbere og sælgere havde samme dysfunktionalitet. Gab gab.. ( jeg ved at der er forskellige grunde til at mænd besøger pigerne- eventyrlyst, manglende kærlighed, generthed osv) Det gør mig lidt sørgelig til mode at Tanja så tager den tankegang til sig- jeg håber at det er fordi at hun er en god forretningskvinde og malker feministernes tegnebog, så de kan sidde og blive våd i trussen over alle de ting, som de ikke tør udleve, men må høre gnm andre. - og ikke fordi at hun er så uafklaret som menneske, at hun føler at hun skal sidde og gøre sig selv til offer.Guest.... hvem det så end er....Rigtigt godt indlæg...:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 30. September, 2015 Så er det officielt ! Anne Dorthe Riis bliver ikke forsvarsminister. Bare til almen orientering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 28. Februar, 2016 Er Anne Dorthe Riis i spil som ny miljø- og fødevareminister. Er der noget nyt i sagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Februar, 2016 Yellow is beautiful skrev, for 12 minutter siden: Er Anne Dorthe Riis i spil som ny miljø- og fødevareminister. Er der noget nyt i sagen? Der er stadig en måned til d. 1. april. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 28. Februar, 2016 (edited) Yellow is beautiful skrev, for 2 timer siden: Er Anne Dorthe Riis i spil som ny miljø- og fødevareminister. Er der noget nyt i sagen? He he Anne Dorthe?? Bjarnes kone ... Eller Bjarup-Riis Anne Grethe.... Hun har jo lavet film om Tarok... Så måske Redigeret 28. Februar, 2016 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 29. Februar, 2016 McQueen skrev, for 12 timer siden: He he Anne Dorthe?? Bjarnes kone ... Eller Bjarup-Riis Anne Grethe.... Hun har jo lavet film om Tarok... Så måske Jeps, det er lige netop hende, fru Cykelrytter, som har hidset sig op for åben skærm, fordi hun mener, at købesex er noget gris, som skal forbydes. Hun prøvede at komme på tinge for at forfølge det synspunkt. Det lykkedes ikke, men hun er i spil ved rokaden og kan måske ende som kulturminister. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 29. Februar, 2016 (edited) Yellow is beautiful skrev, for 12 minutter siden: Jeps, det er lige netop hende, fru Cykelrytter, som har hidset sig op for åben skærm, fordi hun mener, at købesex er noget gris, som skal forbydes. Hun prøvede at komme på tinge for at forfølge det synspunkt. Det lykkedes ikke, men hun er i spil ved rokaden og kan måske ende som kulturminister. He he ... Du er helt "væk". Anne Dorthe Riis (tidl. Tanderup, hvis hun egentlig ikke stadig hedder det?) er tidligere landsholdsspiller i håndbold ... Hun mødte Bjarne Riis under OL i Atlanta i 1996. Hun udtaler sig sgu ikke offentligt - hun har brugt de sidste 15-20 år på at føde 4 sønner til Bjarne . Instruktøren og tidligere skuespiller Anne-Grethe Bjarup Riis (der intet med Cykel-Bjarne har at gøre, udover de sikkert er fjerne slægtninge og begge fra Herning) har derimod ytret sig i en række kønspolitiske debatter gennem årene. Hun deltog med en ret aggressiv attitude for år tilbage i TV2 i en diskussion med Susanne Møller: I øvrigt kan jeg garantere, at Anne Grethe Bjarup Riis ikke er Venstre kvinde!! Og desværre heller ikke har tid til at involvere sig i nærmeste fremtid, da hendes dreng er i behandling for cancer. Redigeret 29. Februar, 2016 af McQueen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5542 Skrevet 29. Februar, 2016 (edited) McQueen skrev, for 53 minutter siden: He he ... Du er helt "væk". Anne Dorthe Riis (tidl. Tanderup, hvis hun egentlig ikke stadig hedder det?) er tidligere landsholdsspiller i håndbold ... Hun mødte Bjarne Riis under OL i Atlanta i 1996. Hun udtaler sig sgu ikke offentligt - hun har brugt de sidste 15-20 år på at føde 4 sønner til Bjarne . Instruktøren og tidligere skuespiller Anne-Grethe Bjarup Riis (der intet med Cykel-Bjarne har at gøre, udover de sikkert er fjerne slægtninge og begge fra Herning) har derimod ytret sig i en række kønspolitiske debatter gennem årene. Hun deltog med en ret aggressiv attitude for år tilbage i TV2 i en diskussion med Susanne Møller: I øvrigt kan jeg garantere, at Anne Grethe Bjarup Riis ikke er Venstre kvinde!! Og desværre heller ikke har tid til at involvere sig i nærmeste fremtid, da hendes dreng er i behandling for cancer. Den kunne du godt havde ladet køre lidt længere, det var super underholdning Og håber Anne og Bjarnes dreng vinder over kræften! Redigeret 29. Februar, 2016 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 29. Februar, 2016 McQueen skrev, for 1 time siden: He he ... Du er helt "væk". Anne Dorthe Riis (tidl. Tanderup, hvis hun egentlig ikke stadig hedder det?) er tidligere landsholdsspiller i håndbold ... Hun mødte Bjarne Riis under OL i Atlanta i 1996. Hun udtaler sig sgu ikke offentligt - hun har brugt de sidste 15-20 år på at føde 4 sønner til Bjarne . Instruktøren og tidligere skuespiller Anne-Grethe Bjarup Riis (der intet med Cykel-Bjarne har at gøre, udover de sikkert er fjerne slægtninge og begge fra Herning) har derimod ytret sig i en række kønspolitiske debatter gennem årene. Hun deltog med en ret aggressiv attitude for år tilbage i TV2 i en diskussion med Susanne Møller: I øvrigt kan jeg garantere, at Anne Grethe Bjarup Riis ikke er Venstre kvinde!! Og desværre heller ikke har tid til at involvere sig i nærmeste fremtid, da hendes dreng er i behandling for cancer. Jeg er ked af, at sønnen er syg. Det vidste jeg ikke. God bedring til ham. Men helt ærlig, McQueen, du er sku da noget af en perfektionist. Vi er enige om, at hun hedder Anne Riis, ikke sandt? Og ligheden er da slående. Hvad i al verden får dig til at sige, at det ikke er den samme? Hun er vist nok socialdemokrat, men det burde da ikke forhindre hende i at blive minister. Løkke vil jo gerne det brede samarbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 29. Februar, 2016 (edited) DETH skrev, for 54 minutter siden: Den kunne du godt havde ladet køre lidt længere, det var super underholdning Og håber Anne og Bjarnes dreng vinder over kræften! Det er ikke Bjarnes dreng. Det er Bjarup Riis' (altså instruktørens) dreng. Redigeret 29. Februar, 2016 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 29. Februar, 2016 Yellow is beautiful skrev, for 6 minutter siden: Jeg er ked af, at sønnen er syg. Det vidste jeg ikke. God bedring til ham. Men helt ærlig, McQueen, du er sku da noget af en perfektionist. Vi er enige om, at hun hedder Anne Riis, ikke sandt? Og ligheden er da slående. Hvad i al verden får dig til at sige, at det ikke er den samme? Hun er vist nok socialdemokrat, men det burde da ikke forhindre hende i at blive minister. Løkke vil jo gerne det brede samarbejde. He he...troll! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5542 Skrevet 29. Februar, 2016 McQueen skrev, Lige nu: Det er ikke Bjarnes drenge. Det er Bjarup Riis' (altså instruktørens) dreng. Nu du skriver det kan jeg godt huske at have læst om det, men det gør ingen forskel, håber knægten kommer over det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Februar, 2016 McQueen skrev, for 15 minutter siden: He he...troll! Som sagt tidligere. Der er en måned til første april. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg