ratt 107 Skrevet 9. Marts, 2015 Er der nogen der ved, om der stadig gives massage i Rødekro?? Hendes hjemmeside eksistere ikke længere, og har hørt, at der ikke er noget skilt udenfor mere.. Nogen der ved noget?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
raskas 6 Skrevet 10. Marts, 2015 Jeg har været der for ca et halvt år siden.... Den grimmeste kvinde jeg længe har set... så farvel igen. Og jeg mener ikke de er der mere, skiltet er væk. kan anbefale sønderborgvej 7, hun kan massere rigtig godt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 4. April, 2015 (edited) Skiltet er oppe igen i Rødekro. Er der nogen der har et nummer man kan ringe på? Jeg overvejer også, bare at møde op, men hvor er indgangen? Er det oppe på trappen eller er det nede i garagen? Redigeret 4. April, 2015 af Herbertus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 4. April, 2015 Det er nede ved garagen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 8. April, 2015 Jeg håber på en anmeldelse. Hun er god til massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdr.jyden 2 Skrevet 12. April, 2015 http://www.nitaya-thaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
porkar 30 Skrevet 30. Maj, 2015 var der sidste uge..og det var min første gang hos Nitaya.Massagen var ok, jeg beholdte underbukserne på, og der var ikke tegn på noget ekstra ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 1. Juni, 2015 Prøv at smide resten næste gang.. Nogle gange skal de lige hjælpes på vej med et hejst flag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 15. December, 2015 Så er skiltet og hjemmesiden væk igen.. Tror sgu det var det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 16. December, 2015 ratt skrev, for 18 timer siden: Så er skiltet og hjemmesiden væk igen.. Tror sgu det var det.. Hun plejer at taget til Thailand 1 - 2 gang årligt , som regel ved årsskiftet og omkring juli måned. I den tid nedlægger hun altid hjemmesiden. Jeg tænker det bl.a. har noget at gøre med hendes assistenter som kun har begrænset opholdstilladelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 18. December, 2015 powerpoint skrev, den Wednesday, December 16, 2015 at 11:45: Hun plejer at taget til Thailand 1 - 2 gang årligt , som regel ved årsskiftet og omkring juli måned. I den tid nedlægger hun altid hjemmesiden. Jeg tænker det bl.a. har noget at gøre med hendes assistenter som kun har begrænset opholdstilladelse. Nåh ja, det kan da godt være.. Vi må afvente og se.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Misterharibo2011 5 Skrevet 4. Juli, 2016 Var der for ca 1 måned siden... Jeg valgte selv at beholde boksere på, men hun spurtge hurtigt om jeg ikke ville have dem af... Undervejs i massagen leger hun godt med mig og siger 200ekstra. Ganske fint - men måtte ikke røre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 30 Skrevet 11. Juli, 2016 Hej Er der nogle der ved hvordan man kommer i kontakt ned Nitaya . Jeg kunne godt tænke mig sådan en gang massage - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 11. Juli, 2016 Prøv at google hende, mener hun har en hjemmeside. Men du skal måske skynde dig, jeg kørte i anden anledning forbi her i dag, og der der sidder en lap i vinduet om at huset er til salg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 30 Skrevet 29. Juli, 2016 Hej jeg kørte forbi i dag på Østergade og så at der var nogen der holdt der til massage ????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 30. Juli, 2016 Petermann skrev, for 13 timer siden: Hej jeg kørte forbi i dag på Østergade og så at der var nogen der holdt der til massage ????? Eftersom det er en massagebiks, er det vel ikke så underligt?? Hendes hjemmeside er stadig aktiv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg