bigD 41 Skrevet 2. Januar, 2016 Det er hun ikke..... ved ikke hvor du har det fra??? hun er 26 år... hvis du har været sammen med hende så kan du også se hun er ung. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 6. Januar, 2016 Thaikurt skrev, den 1/1/2016 at 19:04: http://wendy-thai-massage.dk/Forside mange tak for din info med Thai klinik i Randers Wendy Thai kan man mod extra betaling for en happy end eller andet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 7. Januar, 2016 Hvordan kan du stille det spørgsmål? Kan man være i tvivl hvad man kan få her? Der er 2 sider med oplevelser... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 10. Januar, 2016 Jeg har lyst til dejlige stram numse så jeg vil en tur her forbi og besøge Ann mmm. I hører nærmere omkring det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 10. Januar, 2016 bigD skrev, 1 time siden: Jeg har lyst til dejlige stram numse så jeg vil en tur her forbi og besøge Ann mmm. I hører nærmere omkring det. Hej. Go` tur bigD. Indtil videre er det for mig kun blevet til lidt højere oppe end en stram numse!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 11. Januar, 2016 Tænkte på de blandede anmeldelse så måtte jeg heller prøve ,jeg blev vist ind på en briks på gulvet fint rent lokale , blev spurt om jeg ville have massage og sex og vi aftalte 1000 kr , hmmm tænkte jeg det lovede ikke godt for massagen, smid tøjet og jeg lå og ventede 5 minutter uden tøj,så kom ann ind lille fiks thai pige ,og tændte musik, og så sagde hun jeg går lige 1 minut og kom tilbage 5 minutter efter ,nu men nu er jeg jo en tålmodig mand, så sagde intet ,så da jeg havde lagt der 30 sekunder ringede mobilen og hun tog den og snakkede 20 min mens hun forsøgte at massere mig med en hånd ,det lykkes ikke ret godt hun fniste og grinede i samtalen og ævlede løs så ingen tvivl om hun hyggede men hun snakkede .men da hun var færdig ,men at snakke i mobil ,sagde hun vend dig om ,og jeg troede hun ville massage mig på forsiden,og jeg lukkede mine øjne ,meeeeen nej hun tog fat i pikken og sagde ,jeg henter lige gummi ,og så kom hun tilbage og smed tøjet, og var ikke et hit på et lagen kommer ikke igen 100% sød lille petit max 45 kg hvis nogen er til det pigen er faktisk lidt sød er sikker på der findes mange steder der er væsentlig bedre for 1000 kr :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
star10 8 Skrevet 12. Januar, 2016 Tror du været der på en uheldig dag fordi jeg har ikke oplevet det der med ann...... men mange andre steder har jeg også oplevet det samme. Med heldigvis kun en gang pr sted. Så det sker alle steder det er bare et spørgsmål om tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkommer 2 Skrevet 25. Januar, 2016 Icemand skrev, den 11/1/2016 at 16:31: Tænkte på de blandede anmeldelse så måtte jeg heller prøve ,jeg blev vist ind på en briks på gulvet fint rent lokale , blev spurt om jeg ville have massage og sex og vi aftalte 1000 kr , hmmm tænkte jeg det lovede ikke godt for massagen, smid tøjet og jeg lå og ventede 5 minutter uden tøj,så kom ann ind lille fiks thai pige ,og tændte musik, og så sagde hun jeg går lige 1 minut og kom tilbage 5 minutter efter ,nu men nu er jeg jo en tålmodig mand, så sagde intet ,så da jeg havde lagt der 30 sekunder ringede mobilen og hun tog den og snakkede 20 min mens hun forsøgte at massere mig med en hånd ,det lykkes ikke ret godt hun fniste og grinede i samtalen og ævlede løs så ingen tvivl om hun hyggede men hun snakkede .men da hun var færdig ,men at snakke i mobil ,sagde hun vend dig om ,og jeg troede hun ville massage mig på forsiden,og jeg lukkede mine øjne ,meeeeen nej hun tog fat i pikken og sagde ,jeg henter lige gummi ,og så kom hun tilbage og smed tøjet, og var ikke et hit på et lagen kommer ikke igen 100% sød lille petit max 45 kg hvis nogen er til det pigen er faktisk lidt sød er sikker på der findes mange steder der er væsentlig bedre for 1000 kr :) Hej Icemand. Jeg har været på Wendy 2 gange. 1 gang helt fantastisk massage og god afslutning. 2. gang minder meget om dit besøg. Elendig massage og elendig afslutning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 26. Januar, 2016 Icemand skrev, den 11/1/2016 at 16:31: Tænkte på de blandede anmeldelse så måtte jeg heller prøve ,jeg blev vist ind på en briks på gulvet fint rent lokale , blev spurt om jeg ville have massage og sex og vi aftalte 1000 kr , hmmm tænkte jeg det lovede ikke godt for massagen, smid tøjet og jeg lå og ventede 5 minutter uden tøj,så kom ann ind lille fiks thai pige ,og tændte musik, og så sagde hun jeg går lige 1 minut og kom tilbage 5 minutter efter ,nu men nu er jeg jo en tålmodig mand, så sagde intet ,så da jeg havde lagt der 30 sekunder ringede mobilen og hun tog den og snakkede 20 min mens hun forsøgte at massere mig med en hånd ,det lykkes ikke ret godt hun fniste og grinede i samtalen og ævlede løs så ingen tvivl om hun hyggede men hun snakkede .men da hun var færdig ,men at snakke i mobil ,sagde hun vend dig om ,og jeg troede hun ville massage mig på forsiden,og jeg lukkede mine øjne ,meeeeen nej hun tog fat i pikken og sagde ,jeg henter lige gummi ,og så kom hun tilbage og smed tøjet, og var ikke et hit på et lagen kommer ikke igen 100% sød lille petit max 45 kg hvis nogen er til det pigen er faktisk lidt sød er sikker på der findes mange steder der er væsentlig bedre for 1000 kr :) Wow....det er godt nok slet ikke i orden. Telefonsnak er OK, men IKKE mens man servicerer en kunde. Tænk hvis det var en advokat, en revisor eller en mekaniker, der "fakturerede" en time, for så at fylde den ud med halvt telefonsnak. Decideret ringe oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg