Hop til indhold
basse1972

Thy pigerne.

Recommended Posts

Guest Spooney

Med fare for at tale over mig, så er det meget usandsynligt. Thypigerne bruger kun sjældent ægte billeder. 

Derudover er de bestemt ikke taget fra huset deroppe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Spooney.

Jeg har været sammen med hende, et par gange i videbæk. og hun er rigtig lækker.

Jeg har bare læst andre steder herinde at det er falsk billede de bruger.

Nu har jeg skrevet til hende, og sagt jeg gerne vil være sammen med hende igen. så ved vedkommende, som modtager besked. at jeg kender hende.

Grunden til jeg skriver er at jeg gider ikke køre forgæves, men det kan være jeg skal tage den for gruppe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Har du snakket pris med pigen ?

Sidst jeg forhørte mig (samme billeder og tekst som nuværende) var prisen 1k for en halv time, hvad jeg synes er lidt i den hårde ende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå.. Så var jeg afsted.

Først og fremmest er det ikke hende som er på billederne (det var jeg klar over efter samtalen, eftersom det var en øst-europæisk accent. (Fremragende engelsk faktisk), og jeg var fast besluttet på at hvis det ikke var noget der var pengene værd, ville jeg vende om på hælen og smutte væk. 

Da jeg kommer derop har hun allerede en kunde (der holder i hvert fald en bil), men jeg kørte lige ud af indkørslen hen på den rasteplads, som nærmest er i forlængelse med indkørslen, og med det ene øje kunne jeg se hvornår bilen kørte. 

Da der var fri bane, kørte jeg ind og gik op mod døren, her åbner der så en forholdsvis høj kvinde, i omkring slutningen af tyverne med den dejligste krop. Nogle store bryster som i den grad sidder hvor de skal. Hun så dejlig nok ud, men ikke som på billederne (skal siges jeg er meget til brasilianske kvinder) men var som sagt overbevist om at det ikke var hende, selvom jeg blev lovet det var.

Jeg smuttede indenfor og bestemte mig for at købe dansk-fransk til 800,-

Hun hentede et kondom og kom ind igen.. BJ var med kondom hvilket var lidt ærgeligt, da det ellers var et utrolig godt et. Mærkede ingen tænder og der var masser af spyt. Det var dog lidt kort i og med det kun tog en 2-3 minutter inden hun satte sig op på mig og red derud af. Hun var utrolig god til at ride, men det føltes som om at hun gjorde det så godt, så man kom hurtigt. Det vil sige det mærkedes som om hun gerne ville af med én igen. Noget jeg aldrig har følt før. 

Alt i alt et udemærket besøg, taget pengene i betragtning. Dog ikke hvad de lover på siden med hensyn til mål/billeder osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Det lyder jo spændende.

Kan du uddybe lidt mere. Var hhun tynd/almindelig/buttet? 

Patterne, ægte eller forbedret? 

Mvh spooney 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Så har jeg også været en tur forbi, men det må siges at være en skuffelse af den rigtig grimme slags.

Fantastisk flot pige, Middelhøjde/vægt men flot fordelt med en rigtig lækker røv og et par kanon bryster (forbedret)
tog en 20 mins cocktail med dansk og fransk.

Fransk var noget uengageret. Men udemærket. Efter relativt kort tid sætter hun sig op til cowgirl og spørger så direkte:
"You want me to go slow, so you can get some more time?" hvilket jeg svarede ja tak til. Så hopper hun 3 gange, hvorefter hun kravler ned og ligger sig an til doggy.

Det passede mig glimrende, men fandme om ikke efter 1-2 min, så ber hun mig om at blive færdig. På nuværende tidspunkt har vi bestemt ikke passeret 10 min endnu.
Det kan jo aldrig svare sig at skændes med dem, så jeg spørger som om man må komme ud over hende. Til dette fik jeg et nej. Jeg kunne gøre mig selv færdig med hånden, mens hun pillede lidt ved sig selv. 

Alt i alt en særdeles skuffende oplevelse.

Og billederne er i øvrigt forsat falske. 

Mvh Spooney 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...