Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Lad mig se... De viser sig frem i trusser og nedringede bluser på massageguide.dk..... Nej, du skal kun regne med professionel behandling, som de har lært på Wat Poo templet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har erfaring med dette sted og om der er mulighed for at få ekstraydelser evt. fuld pakke.

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20310

Dario

Jeg var der i sidste uge, en ny ung pige kaldet Kiki ødelagde det hele, ved kun at prøve

At sælge ekstra ydelser til horrible priser, elendig massage.

Det kommer lidt an på hvilken pige du møder, ugen før var det en anden pige der ikke tilbød noget.

Men var så irriteret på Kiki, så det vare noget inden jeg skal forbi igen.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Dario

Jeg forstår dælme heller ikke, hvordan du kan tro, om der findes noget EKSTRA på menuen der. Det svarer nærmest til, at gå på Italiensk restaurant, og så tro, at de servere pasta retter :-P ...Nej undskyld - men jeg syntes det kun er spørgsmålet om, hvordan levere de den ekstra service - eller om der er tomatsalat som tilbehør :cool:

Og OD - som sædvanlig har du været forbi og afprøvet stedet... Travle mand - men skidt det var en Ommer - altså måske i fremtiden. :wink:

Hyg jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er specielt tilbud i maj ...

Og det kender de intet til når man oplyser det for dem!

Som så mange andre steder, men nu er vi jo heller ikke i maj endnu :)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også være forbi der er virkeligt rent og pænt de er super søde men så stopper det også der

Rigtigt dårlig massage bare noget trykkeri med lidt små koldt olie

og da jeg blev ved med at sige nej tak til ekstra blev det rigtigt bedre og vores kemi var heller ikke så god

så det er nok ikke lige et sted jeg kommer igen venter nok til der kommer nye piger

men selvet stedt er flot

og rigtigt god påske en lille hilsen fra en ny på siden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...