Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 (edited) Hvordan kan et tørklæde om halsen nogensinde blive til en burka? Vi må være ude i en fjern der bliver til fem høns! Styr jer! Redigeret 13. Marts, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Hvordan kan et tørklæde om halsen nogensinde blive til en burka? Vi må være ude i en fjern der bliver til fem høns! Tjah det er sandelig et godt spørgsmål. Måske fordi det er en glidebane, hvis medarbejdere selv fik lov at bestemme, hvad de vil gå i. Jeg synes, at det er vigtigt at butikkerne har en ensartet politik med hensyn til uniformering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 (edited) Tjah det er sandelig et godt spørgsmål. Måske fordi det er en glidebane, hvis medarbejdere selv fik lov at bestemme, hvad de vil gå i. Jeg synes, at det er vigtigt at butikkerne har en ensartet politik med hensyn til uniformering. Ej, nu stopper du titman. Du vil bare bare på tværs! Så når kassedamen nede i Aldi, Netto whatever har ondt i halsen, så må hun ikke have sit lille tørklæde på, der kan holde halsen lidt varm og hun kan passe sit arbejde? Redigeret 13. Marts, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Marts, 2015 Tjah det er sandelig et godt spørgsmål. Måske fordi det er en glidebane, hvis medarbejdere selv fik lov at bestemme, hvad de vil gå i. Jeg synes, at det er vigtigt at butikkerne har en ensartet politik med hensyn til uniformering. Hvad har dine tanker om uniformering at gøre med at miste lysten til glædespiger - det er da en afsporing af rang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Ej, nu stopper du titman. Du vil bare bare på tværs! Så når kassedamen nede i Netto har ondt i halsen, så må hun ikke have sit lille tørklæde på, der kan holde halsen lidt varm og hun kan passe sit arbejde? Se det er en anden situation. Der må selvfølgelig være undtagelser, hvis man er syg. Jeg reagerede på "Nyder Livets" imponerende evne til altid at finde en positiv vinkel på selv de mindste ting... Hans glansbillede på tilværelsen virker for mig meget tvivlsom og derfor reagerede jeg. Verden er ikke kun sort eller hvid, som han synes at foregive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Marts, 2015 .....Et turn off er når en fyr ligger sig på ryggen med arme og ben ud til siden som en død sild og vil serviceres- så er det ikke gensidigt eller to mennesker, som leger med hinanden. Man kunne jo gøre et eller andet for at gøre oplevelsen hyggelig- plukke en lille påskelilje på vejen eller komme med en kompliment Ja, det ligner da heller ikke noget. Det er sgu' hårdt arbejde at gå til glædespige :D . Komplimenter er jeg ikke så god til :oops:, men jeg kan godt finde på at komme med en lille ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Hvad har dine tanker om uniformering at gøre med at miste lysten til glædespiger - det er da en afsporing af rang. Hvad har "Nyder Livets" besøg i Aldi med at miste lysten til glædespiger at gøre ? Det er da en afsporing af rang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Marts, 2015 Hvad har "Nyder Livets" besøg i Aldi med at miste lysten til glædespiger at gøre ? Det er da en afsporing af rang. Der var skam stor korrelation til emnet og Nyder Livets betragtninger. Der var der ikke til dine. I øvrigt er det aldrig dårligt at have en positiv tilgang til tilværelsen som Nyder Livet har. Du skulle prøve det. Det kurerer maveonde, syre og galde I øvrigt skinner solen, så man kan da ikke andet end blivet i godt humør - eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Marts, 2015 ..... I øvrigt skinner solen, så man kan da ikke andet end blivet i godt humør - eller? Jo da, øltørstig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Marts, 2015 Tjah det er sandelig et godt spørgsmål. Måske fordi det er en glidebane, hvis medarbejdere selv fik lov at bestemme, hvad de vil gå i. Jeg synes, at det er vigtigt at butikkerne har en ensartet politik med hensyn til uniformering. Jeg ser gerne en glidebane som går den anden vej, dvs. kassepigerne skal bære mindre tøj, evt. vimse rundt i bikinier... ov nu bliver jeg anklaget for at være sexistisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Marts, 2015 Det er snart weekend venner ! folk er måske oprørte over fredag den 13. ??? Jeg skal ud og knalde senere så jeg er glad og fro Ønsker jer alle en snarlig god weekend og vær go' ved hinanden og komme hinandens ved haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2015 Se det er en anden situation. Der må selvfølgelig være undtagelser, hvis man er syg. Jeg reagerede på "Nyder Livets" imponerende evne til altid at finde en positiv vinkel på selv de mindste ting... Hans glansbillede på tilværelsen virker for mig meget tvivlsom og derfor reagerede jeg. Verden er ikke kun sort eller hvid, som han synes at foregive. Det nemlig rigtigt titman, nogen ser kun det sorte.. At pege en finger ud giver jo 10 tilbage, så kig indad og du vil også se farverne i livet.. God og skøn solskins weekend til dig SMIL SMIL SMIL SMIL. Knus knus knus og KÆMPE KRAMMER! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Marts, 2015 God og skøn solskins weekend til dig SMIL SMIL SMIL SMIL. Knus knus knus og KÆMPE KRAMMER! Tak og i lige måde Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Marts, 2015 Jeg skal ud og knalde senere så jeg er glad og fro men er da min tanke renere? for jeg er jo ingen ganske tro. Jeg er jo kun en stakkels drone og da jeg ikke har en kone så koster det da nok en krone, men hvad med hendes forårs-anemone? God weekend Nille, og tak for en god strid på (per)vers! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 13. Marts, 2015 Tjah det er sandelig et godt spørgsmål. Måske fordi det er en glidebane, hvis medarbejdere selv fik lov at bestemme, hvad de vil gå i. Jeg synes, at det er vigtigt at butikkerne har en ensartet politik med hensyn til uniformering. Kære Titman Jeg kan love dig for at dette tørklæde FYLDTE så LIDT omkring hendes hals, at det faktisk kunne forveksles med en stor rullekrave - på en flot strikket bluse i samme lyserøde farve - også lidt pudsigt så var farven som denne = Ved du for resten hvad en rulle også kan bruges til/signalere : den kan skjule "Sugemærker" - jeg husker fra min første skolefest som foregik hjemme hos en af mine kammerater, at min mor næste morgen spurgte "hvordan gik det ellers i går aftes? - jo - stille og roligt" - "ja det kan jeg se, jeg tror du skal have sweateren med rullekrave på et par dage" - jeg anede ikke hvorfor; men det så jeg og var vist meget rød i hovedet . Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 13. Marts, 2015 Hvordan kan et tørklæde om halsen nogensinde blive til en burka? Vi må være ude i en fjern der bliver til fem høns! Styr jer! der var ikke en gang så meget som en lille hæklefejl der kunne gøre den til en burka - - slet ikke - det lyserøde tørklæde klædte hende virkelig - det var som prikken over i ét Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Marts, 2015 God weekend Nille, og tak for en god strid på (per)vers! Kan du holde skansen og ikke være på tværs ! Jeg smutter ud i solen og drikker øl på kroen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Marts, 2015 der var ikke en gang så meget som en lille hæklefejl der kunne gøre den til en burka - - slet ikke - det lyserøde tørklæde klædte hende virkelig - det var som prikken over i ét Tag lige et billede haha, det kunne være noget andet også var lyserødt på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 13. Marts, 2015 Hun bliver nok hurtigt fyret, hvis hun fortsætter med at at gå med det tørklæde. Mener at de fleste kæder idag har en meget strix politik med hensyn til uniformering. Hvis det var mig, der så det, så vil jeg nok overveje at anmelde det Hvordan vil du have det med at blive betjent af en kassedame, der gik med Burka? Hvordan vil du have det med at blive betjent af en kassedame, der gik med Burka? - det har jeg det ganske OK med - og så er det så heldigt at i min REMA er en ung kvinde - næppe 20 endnu med - nej indhyllet i 10m sort klæde - kun ansigtet er synligt - oh et par kønne varme brune øjne, og så har hun humor - så Titman også her bliver det til en lille snak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Marts, 2015 (edited) Kan du holde skansen og ikke være på tværs ! Jeg smutter ud i solen og drikker øl på kroen Jamen, hos mig da trykker skoen: Jeg har en fødselsdag så ganske rund så søndag jeg næppe er helt så sund :mrgreen: :D Redigeret 13. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 13. Marts, 2015 Der var skam stor korrelation til emnet og Nyder Livets betragtninger. Der var der ikke til dine. I øvrigt er det aldrig dårligt at have en positiv tilgang til tilværelsen som Nyder Livet har. Du skulle prøve det. Det kurerer maveonde, syre og galde I øvrigt skinner solen, så man kan da ikke andet end blivet i godt humør - eller? - ja solen skinner og opvarmer badevandet ved vores kyster - så inden længe er der også bare bryster med mere :wub: Og for så lige at drille lidt så bor jeg 10 minutters gang fra en sandstrand der betjener en større dansk provinsby - kan det passe at jeg allerede glæder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 13. Marts, 2015 Se det er en anden situation. Der må selvfølgelig være undtagelser, hvis man er syg. Jeg reagerede på "Nyder Livets" imponerende evne til altid at finde en positiv vinkel på selv de mindste ting... Hans glansbillede på tilværelsen virker for mig meget tvivlsom og derfor reagerede jeg. Verden er ikke kun sort eller hvid, som han synes at foregive. Kære Titman Jeg reagerede på "Nyder Livets" imponerende evne til altid at finde en positiv vinkel på selv de mindste ting... Tak for de pæne ord Hans glansbillede på tilværelsen virker for mig meget tvivlsom og derfor reagerede jeg. Verden er ikke kun sort eller hvid, som han synes at foregive. - Kære Titman med denne sætning - - har du spist skruer i dag til morgenmad - jeg ved ikke om jeg skal le eller græde over din dømmekraft. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 13. Marts, 2015 Tag lige et billede haha, det kunne være noget andet også var lyserødt på hende Det har hun HELT SIKKERT - men det kan jeg altså desværre ikke se på mit eget indre røntgenbillede af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 13. Marts, 2015 Jeg ser gerne en glidebane som går den anden vej, dvs. kassepigerne skal bære mindre tøj, evt. vimse rundt i bikinier... ov nu bliver jeg anklaget for at være sexistisk Nu varer det nok et par år inden det danske frisind er nået dertil at pigerne vimser rundt i bikini i ALDI og andre - men fortvivl ikke? - nej i vores lokale Fitness center er der en kvindelig instruktør i noget meget STRAMT træningstøj - hvordan det ser ud med kvindelige livreddere i vores svømmehal ved jeg så til gengæld ikke - endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Marts, 2015 - ja solen skinner og opvarmer badevandet ved vores kyster - så inden længe er der også bare bryster med mere :wub: Og for så lige at drille lidt så bor jeg 10 minutters gang fra en sandstrand der betjener en større dansk provinsby - kan det passe at jeg allerede glæder Jeg bor længere nede ad vejen, for jeg har kun 3 minutter derned. Jep glæd dig. Hende i nr 8 er en babe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg