gerog 9288 Skrevet 16. Marts, 2015 Sikke en email at vågne op til... Hello husband! I found out that I will give you 1 million, and just will return to your bank account now. Just write me your credit card details, and I will do it asap. Your lovely wife, Olga from Russia Det meget godt gået, når jeg hverken er gift eller har været sammen med nogen russiske tøser 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 16. Marts, 2015 Men du tager vel imod pengene alligevel?! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Marts, 2015 Hun har lært noget af nigerianerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Marts, 2015 Go for it! Man ved aldrig hvornår man bliver kørt over i et fodgænger felt... Så sats alt! :p 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 16. Marts, 2015 Men du tager vel imod pengene alligevel?! Ja da Jeg har altid haft mere tillid til russere end nigerianerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 16. Marts, 2015 Jeg ville elske at vågne op og finde ud af at jeg havde en millionær kone! Som så oven i købet bor tusinder af kilometer væk! Du er sgu en heldig kartoffel er du! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 17. Marts, 2015 Det vildeste ved den slags mails er, at der faktisk er folk der hopper på dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 17. Marts, 2015 Ja, man undres over hvad folk hopper på. Blev en gang ringet op, at jeg havde vundet et luksus krystog. Jeg skulle bare lige aflevere mine kreditkort detaljer og betale 200$ i gebyrer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Marts, 2015 Ja, man undres over hvad folk hopper på. Blev en gang ringet op, at jeg havde vundet et luksus krystog. Jeg skulle bare lige aflevere mine kreditkort detaljer og betale 200$ i gebyrer. Jeg har også prøvet et par gange at få et telefonopkald fra Bahamas. Jeg slap dog meget kulant .for gebyret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg blev ringet op af en person der på dårligt engelsk forklarede at han var fra Microsoft og skulle rette nogen fejl i min computer. Min computer er en Mac. Det blev til en hyggelig snak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg blev ringet op af en person der på dårligt engelsk forklarede at han var fra Microsoft og skulle rette nogen fejl i min computer. Min computer er en Mac. Det blev til en hyggelig snak. Ja og med en email som hedder: [email protected] De er bare så lamme at man tror det er løgn. "My late husband left me with $100 mill. on a bank account, now I need your help and credit Card details... bla bla bla." Det er uforståeligt at nogen falder for det; er det dumhed eller grådighed?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. Marts, 2015 Ja og med en email som hedder: [email protected] De er bare så lamme at man tror det er løgn. "My late husband left me with $100 mill. on a bank account, now I need your help and credit Card details... bla bla bla." Det er uforståeligt at nogen falder for det; er det dumhed eller grådighed?? Men der er MASSER der falder for det, så der er RIGTIG mange penge i det. Man forestiller sig slet ikke hvor mange..... men når de først ER faldet i og man forklarer dem hvad der skete, kan de som regel godt se det. Det er bare grådigheden der tog over "et øjeblik"...... Har i et tidligere job måttet hjælpe rigtig mange der var kommet galt afsted. Så det er nok en kombination, Eastwood, af dumhed og grådighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg oplevede en version for nylig, som var lidt mere avanceret og lidt mere skræmmende. Jeg blev ringet op fra et firma, der angiveligt var hyret af nabohjælp.dk (som jeg ikke er tilsluttet). De ville tilbyde at komme hjem til mig og gennemgå husstandens computere samt internetforbindelse for at sikre, at det ikke kunne hackes. Nummeret, der blev ringet fra var ulistet, så jeg udbad mig et nummer, jeg kunne ringe tilbage på eller en adresse, hvor jeg kunne opsøge dem. Forbindelsen blev så omgående afbrudt. Jeg er ikke stødt på den form for forsøg på svindel (eller anden kriminalitet) før, og synes, at det er et skridt eller 2 længere end normalt. Hvis nogen tager det for pålydende og går med til besøget vil de i bedste fald kunne lave en motorvej ind i familiens computere og i værste fald kan man blive udsat for hjemmerøveri. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 17. Marts, 2015 Hvis man har lidt tid til overs, så kan man gå ind på dette site http://www.419eater.com/og få sig et ualmindeligt godt grin over hvordan nogen i den grad har taget røven på scammer'ne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 17. Marts, 2015 Men der er MASSER der falder for det, så der er RIGTIG mange penge i det. Man forestiller sig slet ikke hvor mange..... men når de først ER faldet i og man forklarer dem hvad der skete, kan de som regel godt se det. Det er bare grådigheden der tog over "et øjeblik"...... Har i et tidligere job måttet hjælpe rigtig mange der var kommet galt afsted. Så det er nok en kombination, Eastwood, af dumhed og grådighed Så du kender rent faktisk til personer, som er hoppet på den? Det er da skræmmende, for de fleste "Nigeria breve" er da så ubehjælpsomme og naive, at selv en 13-årig vil blive mistænkelig. Jeg får mange af dem i mit spam-filter, og inden jeg en gang i mellem tømmer det, så kan jeg ikke lade være med at læse lige nogle af dem.. hovedrystende underholdning Det er jo så urkomisk, det de skriver, at jeg faktisk ikke troede nogen kunne tage det alvorligt. Måske er sidste desperat forsøg, inden man springer ud fra 4. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg oplevede en version for nylig, som var lidt mere avanceret og lidt mere skræmmende. Jeg blev ringet op fra et firma, der angiveligt var hyret af nabohjælp.dk (som jeg ikke er tilsluttet). De ville tilbyde at komme hjem til mig og gennemgå husstandens computere samt internetforbindelse for at sikre, at det ikke kunne hackes. Nummeret, der blev ringet fra var ulistet, så jeg udbad mig et nummer, jeg kunne ringe tilbage på eller en adresse, hvor jeg kunne opsøge dem. Forbindelsen blev så omgående afbrudt. Jeg er ikke stødt på den form for forsøg på svindel (eller anden kriminalitet) før, og synes, at det er et skridt eller 2 længere end normalt. Hvis nogen tager det for pålydende og går med til besøget vil de i bedste fald kunne lave en motorvej ind i familiens computere og i værste fald kan man blive udsat for hjemmerøveri. Den er lidt mere skræmmende..! Talte de dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 17. Marts, 2015 For ca. et halvt år siden var jeg med min mor inde og besøge naboen. Mens vi var der var der en dame der snakkede engelsk der ringede. Da hverken min mor eller naboen snakker engelsk fik jeg røret. Damen startede med at fortælle at der var noget galt med naboens computer. Det tror jeg ikke svarede jeg. Jo det kunne hun se. Det er da underligt savrede jeg. Hun er 93 og har aldrig haft computer. Hvem er du spurgte hun mig. Jeg er på besøg med min mor svarede jeg. Så er det din mors computer det er galt med sagde hun. Det tror jeg ikke svarede jeg. Hun har ikke computer. Det stoppede hende ikke. Så er det din computer der er noget galt med. Det tror jeg ikke svarede jeg. Jeg har aldrig brugt den her på adressen. Hvad er din adresse så? Tror du jeg er ånsvag. Den får du ikke og så lagde jeg på. God dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Marts, 2015 Har modtaget den her for nylig....... Kære værdsatte NEM ID medlem, Vi vil gerne starte med at ønske dig godt nytår, og vi håber, at alle dine ønsker går i opfyldelse! Desværre starter året ikke altid godt. Uheldigvis oplevede vi DDoS-angreb sidste nat, og hele systemet gik ned i omkring 3 timer, som du måske bemærkede. Vi arbejdede så hurtigt, som vi kunne, for at ordne dette, og på nuværende tidspunkt kører alle systemer uden afbrydelser. Men der var nogle konti, som blev kompromitteret, og din er en af dem. Vi beder dig derfor venligst om at klikke på linket forneden og indtaste dine NemID adgangsoplysninger og uploade et billede af NEM ID nøglekort (alle koder skal være synlige) for at gendanne adgang til din konto. [Her var der så et link der angiveligt skulle bruges] Hvis du ikke gør dette, vil vi blokere din konto og du vil skulle vente 3 til 4 uger på, at vi sender dig en ny nøglekort. Vi beklager enhver ulejlighed. Med venlige hilsner, NEM ID Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 17. Marts, 2015 Efter at have set disse 'selfies', er jeg glad for at 'my wife' bor i Rusland - OG X ANTAL millioner frister ikke . . . . http://newsbreak.dk/blottet-selvkritik-se-russike-net-datere/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. Marts, 2015 Så du kender rent faktisk til personer, som er hoppet på den? Det er da skræmmende, for de fleste "Nigeria breve" er da så ubehjælpsomme og naive, at selv en 13-årig vil blive mistænkelig. Jeg får mange af dem i mit spam-filter, og inden jeg en gang i mellem tømmer det, så kan jeg ikke lade være med at læse lige nogle af dem.. hovedrystende underholdning Det er jo så urkomisk, det de skriver, at jeg faktisk ikke troede nogen kunne tage det alvorligt. Måske er sidste desperat forsøg, inden man springer ud fra 4. Kender og kender..... har mødt og talt i telefon med en del. Tror ikke de reklamerer med det. Men ja, har kendskab til en hel del der faktisk er hoppet på den. En enkelt mistede endda hele sin pension. De har jo næsten fortjent det...... men vel også kun næsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 17. Marts, 2015 Den er lidt mere skræmmende..! Talte de dansk? Ja, helt klart etniske danskere og selve samtalen ville have virket helt legitim, hvis jeg havde været tilknyttet nabohjælp.dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 17. Marts, 2015 Efter at have set disse 'selfies', er jeg glad for at 'my wife' bor i Rusland - OG X ANTAL millioner frister ikke . . . . http://newsbreak.dk/blottet-selvkritik-se-russike-net-datere/ Hende med bamsen er da meget sød.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. Marts, 2015 Så blev det atter min tur til at blive millionær :D . Jeg er inde i en sand sværm i øjeblikket: Ubekymrede. Berørte Kære kunde, Jeg er i kontakt med dig på grund af dette behov og det haster med denne transaktion betyder. De er udenlandske ansvarlige investeringer i Bank of China (ICBC), og jeg var en finansiel rådgiver og indkomst for en privat investor, der har et stort indskud i min bank. Transaktionen indebærer overførsel af fonden for den samlede deponering af 23 mio 556,768.00 EUR til dig som en højst to advokater for død af denne kunde uden en nær slægtning. Jeg kan forsikre Dem om, at denne transaktion er 100% risiko mennesker til gratis personer og enheder, der har gjort alle de underjordiske arbejder lokalt for en smidig overdragelse af fonden i den korteste periode, og bliver født i byen, hvor filialen af banken. Så snart jeg modtager et svar på din interesse, vil jeg sende dig alle oplysninger om den vellykkede afslutning af denne transaktion, og dele dine noter vil være 50%, og mine vil være 50% af denne fond. Kontakt venligst på min private e-mail nedenfor for eventuelle spørgsmål og yderligere information. Venlig hilsen, Wang Yongli (ICBC Bank of China) E-mail: [email protected] 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 18. Marts, 2015 Så blev det atter min tur til at blive millionær :D . Jeg er inde i en sand sværm i øjeblikket: Ubekymrede. Berørte Kære kunde, Jeg er i kontakt med dig på grund af dette behov og det haster med denne transaktion betyder. De er udenlandske ansvarlige investeringer i Bank of China (ICBC), og jeg var en finansiel rådgiver og indkomst for en privat investor, der har et stort indskud i min bank. Transaktionen indebærer overførsel af fonden for den samlede deponering af23 mio 556,768.00 EUR til dig som en højst to advokater for død af denne kunde uden en nær slægtning. Jeg kan forsikre Dem om, at denne transaktion er 100% risiko mennesker til gratis personer og enheder, der har gjort alle de underjordiske arbejder lokalt for en smidig overdragelse af fonden i den korteste periode, og bliver født i byen, hvor filialen af banken. Så snart jeg modtager et svar på din interesse, vil jeg sende dig alle oplysninger om den vellykkede afslutning af denne transaktion, og dele dine noter vil være 50%, og mine vil være 50% af denne fond. Kontakt venligst på min private e-mail nedenfor for eventuelle spørgsmål og yderligere information. Venlig hilsen, Wang Yongli (ICBC Bank of China) E-mail: [email protected] Det jo snyd. Jeg var kun "berettiget" 1 million. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg