gerog 9288 Skrevet 2. November, 2015 Sådan en blind date kan man da ikke sige nej til Hi! I have discovered your # & wanted 2 meet u. I am a very sexy & fresh woman that loves having a party. Let's encounter & we can have a date together. Message this # 1 707-841-2042 so we can date sometimes. you will definitely love it! XOXO! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 3. November, 2015 alle disse mails har jeg blokeret så dem er jeg blevet fri for nu før fik jeg 10 til 15 hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 3. November, 2015 skovtrolden skrev, for 8 timer siden: alle disse mails har jeg blokeret så dem er jeg blevet fri for nu før fik jeg 10 til 15 hver dag Lige præcis samme som jeg, der er Spamfigther (betalende version) 95% effektiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. November, 2015 BigDick skrev, for 6 minutter siden: Lige præcis samme som jeg, der er Spamfigther (betalende version) 95% effektiv BD, du går jo glip af en masse "kærestebreve" og beskeder om at din "rige onkel" i Nigeria er død. Har du virkelig råd til at gå glip af det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 3. November, 2015 gerog skrev, for 2 minutter siden: BD, du går jo glip af en masse "kærestebreve" og beskeder om at din "rige onkel" i Nigeria er død. Har du virkelig råd til at gå glip af det? Jow jow, nu er jeg jo en nøjsom mand, så det lever jeg rigtig fint med. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 3. November, 2015 En af mine faste leverandører - Normalt henviser hun til min FB-profil (Er ikke på FB) . . . De ryger i papirkurven . . . Men kan da gerne poste hendes adresse . . . (den skifter dog fra gang til gang) . . . Men hun lyder da interessant . . . Hi I am Angel. I live single. I do not know how to get acquainted on the Internet, but i'll try. I am very lonely and wanted to find someone. I'm looking for serious soulmate, friendship and love. Maybe it will be a great friendship, maybe it will be the Love. Hopefully my email will find you healthy and happy and if you think that we are compatible I would like to try to go ahead. Anyway I know only one way to find it out, and that requires us to take a step. I will send my pics through email when you will answer me. I look forward to your email. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 3. November, 2015 Så får I lige den her, som skyldes at jeg nok blev lidt for betaget af den unge dames interesse og gav hende min e-mailadresse - men hendes abo var jo ved at udløbe og jeg ville gerne beholde kontakte Jeg er glad for, at du reagerede på min linje online xxxxx. Tak for din e-mail. For mig, altid interesseret i nye dating. Jeg håber, vi bliver gode venner. Jeg ønsker at få bekendtskab med dig og lære mere om dig. Mit navn er Ekaterina (forkortet Kati). Min fødselsdag - 13 Januar 1972 og mit stjernetegn - Stenbukken. Og hvem er du på stjernetegn ??? Min højde er 169 cm og vægt 56 kg. Mit speciale er en idrætslæreren. Dette er en meget interessant og nyttig erhverv. Desværre kunne jeg ikke finde kærligheden, for mig var det meget vanskeligt. Der har været mange skuffelser og fiaskoer, og derfor besluttede jeg at prøve udenlandske sites Mig. Jeg synes det er interessant. Og der er noget særligt. Jeg vil gerne have dig til også fortælle om mig selv. Når du fødselsdag? Hvem arbejder du for? Hvad du har hobbyer? Har du børn? Jeg ser frem til dit brev. Ekaterina. Svar: Jo, du ser da sød ud, men mere kan jeg vist ikke lige fortælle dig om dig selv Skulle nogen være int. i at skrive til hende er hendes mail med fuld tænding på brysterne: [email protected] 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 6. November, 2015 Jernsvinet skrev, den 3/11/2015 17.56.05: Svar: Jo, du ser da sød ud, men mere kan jeg vist ikke lige fortælle dig om dig selv Så er der nyt fra min nye kæreste - jeg tror hun er ude på mere end at binde mig i hymens lænker Det har været et par dage, men jeg kunne ikke se dit svar på mit brev. Jeg ønsker ikke at tro, hvad du ikke ønsker at kommunikere med mig. Hvis ja, bedes du fortælle mig om det, så jeg vil ikke regne med dig. Det forekommer mig, at du er meget interessant for mig, og jeg tror, at den fremtid, vi kan få noget. Men for at dette er vi nødt til at tale med dig og komme til at kende hinanden bedre. Skriv til mig, hvis jeg var dig interessant. Tøv ikke med. Jeg ønsker ikke vores bekendtskab sluttede så pludseligt. Min ven, hvis du pludselig dukkede nogle problemer, jeg beder dig om at fortælle mig om det samme. Nå ??? Jeg vil lytte til dig og være sikker på at du forstår. Jeg ser frem til dit svar og håber at alt er godt med dig. Jeg håber, vi vil binde op med dig en spændende og interessant introduktion. Med stor respekt for dig. Din nye kæreste Ekatarina 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 7. November, 2015 Jeg fik denne email imorges af Sugar Mama - fantastisk imødekommende MSG me right now, because I desire 2 meet u so bad! I'll make all your dreams come true & also you will adore my booty and boobs. SMS this nmbr +1-707~841~2063 so that we can meet & have a very pretty night 2gether. Kisses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 7. November, 2015 (edited) Så er der snart penge på vej til de af Eroguides brugere, der savner lidt kontanter til fornøjelser her op imod den glade juletid, så alle nissepigerne kan godt starte med at blive godt våde i trusserne - jeg er nemlig af en billionær blevet udvalgt til at modtage 1.5 mio grønne US dollars til uddeling blandt fattige og nødlidende Greetings to You You have been gifted $1.5 MILLION USD donation fund. Contact us at this email for your claim: [email protected] I hope this information meet you well as I know you will be curious to know why/how I selected you to receive a cash sum of $1.500,000,00 USD, our information below is 100% legitimate, please see the link below: http://articles.latimes.com/2013/jul/08/business/la-fi-mo-warren-buffett-gates-20130708 My wife and I decided to donate the sum of $1.500,000,00 USD to you as part of our charity project to improve the lot of 10 lucky individuals all over the world from our $12 Billion Usd I and My Wife Mapped out to help people before she died. We prayed and searched over the internet for assistance because i saw your profile on Microsoft email owners list and picked you. Susan my wife and i have decided to make sure this is put on the internet for the world to see. my wife has cancer and she died at colchester regional hospital, my wife just didn't die but she was a great person and I miss her so much and this is why I have decided to do one thing i promised her forever. as you could see from the webpage above, am not getting any younger and you can imagine having no much time to live. although am a Billionaire investor and we have helped some charity organizations from our Fund. You see after taken care of the needs of our immediate family members, Before she died we decided to donate the remaining of our Billions to other individuals around the world in need, the local fire department, the red cross, Haiti, hospitals in truro where Susan underwent her cancer treatment, and some other organizations in Asia and Europe that fight cancer, alzheimer's and diabetes and the bulk of the funds deposited with our payout bank of this charity donation. we have kept just 40% of the entire sum to our self for the remaining days because i am sick and am writing you from hospital computer because i don't know when i will die. To facilitate the payment process of the funds ($1.500,000.00 USD) which have been donated solely to you, you are to send us your full names................. your contact address................ your personal telephone number............... so that i can forward your payment information to you immediately. I am hoping that you will be able to use the money wisely and judiciously over there in your country. please you have to do your part to also alleviate the level of poverty in your region, help as many you can help once you have this money in your personal account because that is the only objective of donating this money to you in the first place. I like to re-assure you of the legitimacy of this services as we will not be involved in any fraudulent act and will never be. use the money wisely, we only want to feel good by helping people this time of the year, this is the only thing that makes my wife happy too even now that she is not here with me any more, we have too much to give away as I only have few months left on earth. I will advise as you as the prospective lucky Person to be calm not to loose this great opportunity which millions of people are trying to entangled but the chances just couldn't come for them because a lot of people are out there to discourage them as they don't know how it works, and have never seen such before. Thank you for accepting our offer, we are indeed grateful You Can Google my name for more information: Mr Warren Buffett. God bless you Mr Warren Buffett Billionaire investor Email: [email protected] --- This email has been checked for viruses by Avast antivirus software. https://www.avast.com/antivirus Redigeret 7. November, 2015 af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 7. November, 2015 Jernsvinet skrev, for 11 timer siden: Så er der snart penge på vej til de af Eroguides brugere, der savner lidt kontanter til fornøjelser her op imod den glade juletid, så alle nissepigerne kan godt starte med at blive godt våde i trusserne - jeg er nemlig af en billionær blevet udvalgt til at modtage 1.5 mio grønne US dollars til uddeling blandt fattige og nødlidende Greetings to You You have been gifted $1.5 MILLION USD donation fund. Contact us at this email for your claim: [email protected] I hope this information meet you well as I know you will be curious to know why/how I selected you to receive a cash sum of $1.500,000,00 USD, our information below is 100% legitimate, please see the link below: http://articles.latimes.com/2013/jul/08/business/la-fi-mo-warren-buffett-gates-20130708 My wife and I decided to donate the sum of $1.500,000,00 USD to you as part of our charity project to improve the lot of 10 lucky individuals all over the world from our $12 Billion Usd I and My Wife Mapped out to help people before she died. We prayed and searched over the internet for assistance because i saw your profile on Microsoft email owners list and picked you. Susan my wife and i have decided to make sure this is put on the internet for the world to see. my wife has cancer and she died at colchester regional hospital, my wife just didn't die but she was a great person and I miss her so much and this is why I have decided to do one thing i promised her forever. as you could see from the webpage above, am not getting any younger and you can imagine having no much time to live. although am a Billionaire investor and we have helped some charity organizations from our Fund. You see after taken care of the needs of our immediate family members, Before she died we decided to donate the remaining of our Billions to other individuals around the world in need, the local fire department, the red cross, Haiti, hospitals in truro where Susan underwent her cancer treatment, and some other organizations in Asia and Europe that fight cancer, alzheimer's and diabetes and the bulk of the funds deposited with our payout bank of this charity donation. we have kept just 40% of the entire sum to our self for the remaining days because i am sick and am writing you from hospital computer because i don't know when i will die. To facilitate the payment process of the funds ($1.500,000.00 USD) which have been donated solely to you, you are to send us your full names................. your contact address................ your personal telephone number............... so that i can forward your payment information to you immediately. I am hoping that you will be able to use the money wisely and judiciously over there in your country. please you have to do your part to also alleviate the level of poverty in your region, help as many you can help once you have this money in your personal account because that is the only objective of donating this money to you in the first place. I like to re-assure you of the legitimacy of this services as we will not be involved in any fraudulent act and will never be. use the money wisely, we only want to feel good by helping people this time of the year, this is the only thing that makes my wife happy too even now that she is not here with me any more, we have too much to give away as I only have few months left on earth. I will advise as you as the prospective lucky Person to be calm not to loose this great opportunity which millions of people are trying to entangled but the chances just couldn't come for them because a lot of people are out there to discourage them as they don't know how it works, and have never seen such before. Thank you for accepting our offer, we are indeed grateful You Can Google my name for more information: Mr Warren Buffett. God bless you Mr Warren Buffett Billionaire investor Email: [email protected] --- This email has been checked for viruses by Avast antivirus software. https://www.avast.com/antivirus Jeg er fattig og nødlidende. fattige og nødlidende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 7. November, 2015 Arne Jensen skrev, for 1 minut siden: Jeg er fattig og nødlidende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 7. November, 2015 Arne Jensen skrev, for 51 minutter siden: Jeg er fattig og nødlidende. fattige og nødlidende Ja, det har vi efterhånden forstået og derfor tildeles du hermed et gratis kursus i citering: https://www.eroguide.dk/forum/topic/45482-s%C3%A5dan-virker-den-nye-quote-this-funktion/?do=findComment&comment=369525 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 8. November, 2015 Sidste nyt fra Sugar Mama, hold kæft det bliver godt at møde hende I love men like you, because I need 2 have ride. If you are interested in my new photos, just mail this number +1707.841.2043 and I'll email u photos on my hole and ass. you will love having penetration with me & spending all week 2gether. Next time 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 8. November, 2015 Har fået en spændende henvendelse fra en 18-årig Cutie: I wish to realize all of your sex fantasies My goal is to make you end I am a nymphomaniac Det kommer forhåbentlig til at tage laaaang tid 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 8. November, 2015 (edited) Hende her er lidt sulten: I have been lonely to long I am going to swallow your swollen nuts Tak skæbne, forstår godt du er ensom Redigeret 8. November, 2015 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 9. November, 2015 Wanna get an ocean of pleasure? Jo, takMy goal is to make you end We will do it in a trunk Hmmm..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 9. November, 2015 A horny Latina chick wants to get a huge dildo tonight My goal is to make you end Your c@ck will be blown up Ja, de er sprængfarlige, de Latinoer - tror lige jeg sprænger over og lader hende selv lege med den store dildo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. November, 2015 SJOVT at få adviseringer om min gmail . . . HAR IKKE EN SÅDAN . . . ___________________________________ GmailYou have missed mail.View mails.RegardsGmail service 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 13. November, 2015 I have just turned 18 and I am looking for a mature instructor I am a married horny woman whose husband is not able to use his c@ck Han glemte måske forspillet Eller har I bollet lige siden I blev gift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2015 Jernsvinet, Hvor mange kontakter har du gang i? Jeg tror ikke at alle dine svar er repræsentative for noget som helst; eller også har du dummet dig ret så markant hvis du får alle de henvendelser, det er i hvert tilfælde langt fra noget, jeg kan genkende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 15. November, 2015 Gungner skrev, den 17/3/2015 09.42.26: Jeg blev ringet op af en person der på dårligt engelsk forklarede at han var fra Microsoft og skulle rette nogen fejl i min computer. Min computer er en Mac. Det blev til en hyggelig snak. God stil Det bedste man kan gøre er ENTEN at ignorer idioterne eller spilde deres tid ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 20. December, 2015 Julehjælp fra Afrika - eller $ 4.5million til de mindre privilegeds og bidrage til udviklingen af ??kirken i Afrika, Amerika, Asien og Europoe. Bemærk at man åbenbart selv kan udfylde ??kirken og at det presser på med at komme af med pengene Kæreste En i Kristus. Med respekt og menneskelighed, Lad mig først og fremmest informere dig, jeg fik din e-mail-adresse fra en e-mail Directory og besluttede at sende dig til en tilladelse til at gå videre. Jeg er Mrs.Marina Olsen fra Schweiz. Jeg er gift med Mr.Tom Olsen, der arbejdede med et byggefirma i Asien i tyve år, før han døde i tsunami katastrofer, vi var gift, men uden nogen børn. Siden hans død besluttede jeg ikke at re-gifte. Jeg deponerede beløb på fire millioner fem hundrede tusinde US dollars ($ 4.5million) med Bicici bank Abidjan Elfenbenskysten. Og nu jeg er villig til at donere dette beløb på $ 4.5million til de mindre privilegeds og bidrage til udviklingen af ??kirken i Afrika, Amerika, Asien og Europoe. Min afdøde mand var en meget velhavende og efter hans død, arvede jeg alle hans forretning og rigdom, I øjeblikket disse penge er stadig med banken og ledelsen bare Skrev mig som modtageren til at samarbejde mig frem til at modtage penge eller snarere Udsted et brev af tilladelse til nogen til at modtage det på mine vegne Hvis jeg ikke kan komme over. Jeg er i øjeblikket på et hospital, hvor jeg har været i behandling Kræft i lungerne på et hospital, har jeg siden mistet min evne til at tale og mine læger har fortalt mig, at jeg kun har et par måneder at leve. Venligst Jeg vil have dig at bemærke, at disse penge liggende i banken i Abidjan Elfenbenskysten Jeg vil have en person, der er troværdig, der vil udnytte 90% af disse penge til at finansiere kirker, børnehjem og enker rundt omkring i verden, men i mit navn fru Marina Olsen "Så snart jeg modtager dit svar, jeg skal give dig kontakt banken. Jeg vil als o problem, du et brev af autoritet, der vil vise dig som den nye modtager af denne fond. Venligst forsikre mig, at du vil handle i overensstemmelse hermed som jeg sagde heri, og Keep denne kontakt fortrolig indtil et sådant tidspunkt dette penge kommer til dit Custody, dette er at sikre, at intet bringer min l ast ønske om Earth.please svare mig tilbage med denne e-mail-adresse : [email protected] Tak og Gud velsigne dig Jeg afventer Deres presserende svar. Hilsen, Fru Marina Olsen Mail: [email protected] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 21. December, 2015 Prøv denne her side: http://www.419eater.com/ Den er et sandt overflødighedshorn af historier om hvodan scammerne bliver "scammet". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. December, 2015 Jeg fik et telefonopkald på dårligt engelsk fra en person fra Microsoft. Hun havde set at jeg havde problemer med min computer og ville rette fejlene. Hun opfordrede til at jeg tændte computeren og lod hende komme ind og rette fejlene. Jeg gik med på spøgen og holdt hende hen med snak, til sidst sagde jeg at min computer var fra Appel, svaret var at fabrikatet var ligegyldigt. Ganske underholdende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg