gerog 9288 Skrevet 26. Januar, 2017 Fik denne besked af Jessica Miransa: hi, I'm waiting for a nice guy to give me what i need: a proper f*cking! i desperately need s*x will u give it to me,please? Ska jeg gøre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. Januar, 2017 gerog skrev, for 1 minut siden: Fik denne besked af Jessica Miransa: hi, I'm waiting for a nice guy to give me what i need: a proper f*cking! i desperately need s*x will u give it to me,please? Ska jeg gøre det? Bare skriv du vil gøre det mod betaling til at dække din bedstemors hospitalsudgifter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. Januar, 2017 gerog skrev, for 2 minutter siden: Fik denne besked af Jessica Miransa: hi, I'm waiting for a nice guy to give me what i need: a proper f*cking! i desperately need s*x will u give it to me,please? Ska jeg gøre det? Jeg følger lige med her... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. Maj, 2017 Kære brevkasse, Jeg har lige fået e-mail med tilbud om at arbejde hjemmefra for et firma i Aserbajdsjan med en månedsløn på mellem 30.000 og 70.000 USD. Bør jeg nu sende dem det ønskede foto af mit nemID kort og billedet af min kone "fresh out of bath", så de kan sætte udbetalingen igang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Maj, 2017 gerog skrev, for 33 minutter siden: Kære brevkasse, Jeg har lige fået e-mail med tilbud om at arbejde hjemmefra for et firma i Aserbajdsjan med en månedsløn på mellem 30.000 og 70.000 USD. Bør jeg nu sende dem det ønskede foto af mit nemID kort og billedet af min kone "fresh out of bath", så de kan sætte udbetalingen igang? Ja, det synes jeg da bestemt Du skal da bare låne både naboens nemID samt konen – naturligvis mod et løfte om at få en fair del i gevinsten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg