Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Hej Titman Du kunne jo også istedet svare på Bly's meget lige ud landevejen-spørgsmål, eftersom du gør brug af disse argumenter - på trods af at du endda selv er ret aktiv herinde. Hvorfor gør du det... Hvar, hvar, hvar? Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Marts, 2015 Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. Du må da gerne linke til indlægget. Der var vist flere kokke om den ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 17. Marts, 2015 (edited) Du må da gerne linke til indlægget. Der var vist flere kokke om den ret. Er det ikke nok med alle de madprogrammer i fjerneren? Redigeret 17. Marts, 2015 af Agent 007 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 17. Marts, 2015 Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. Titman du skal være varsom hvor du træder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Marts, 2015 (edited) Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. Den streng, du tænker på må være: Her har jeg overhovedet ikke fremført kritik af den art, som du tillægger mig. Redigeret 17. Marts, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Marts, 2015 Bly sidder og keder sig lidt, og tænker så: "Jeg smider lige en knogle ind i manegen, og læner mig tilbage og skraldgriner over reaktionerne..." :D :D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Bly sidder og keder sig lidt, og tænker så: "Jeg smider lige en knogle ind i manegen, og læner mig tilbage og skraldgriner over reaktionerne..." :D Njaaaa, jeg er også sådan oprigtig nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17577 Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg er også søvnløs over dette. Og det med Windows 8. Og nogle ting mere som jeg ikke kan huske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 491 Skrevet 17. Marts, 2015 tror jeg vil skrive at min pik er større end din pik næste gang jeg vil have ret i noget uanset hvad ! MH 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 tror jeg vil skrive at min pik er større end din pik næste gang jeg vil have ret i noget uanset hvad ! MH Min er ihvertfald mikro.. :p 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17577 Skrevet 17. Marts, 2015 Min er ihvertfald mikro.. Også min. Men min fars er større end din fars. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. Marts, 2015 Også min. Men min fars er større end din fars. Hey Bananas. Det må du sku bevise God aften KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Skal vi ikke lade pikudmålings konkurrencen ligge og komme tilbage på sporet ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 17. Marts, 2015 Skal vi ikke lade pikudmålings konkurrencen ligge og komme tilbage på sporet ? det er pigerne ligeglade med bare tegnedrengen er i orden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Marts, 2015 Skal vi ikke lade pikudmålings konkurrencen ligge og komme tilbage på sporet ? Og hvor er det efterhånden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 det er pigerne ligeglade med bare tegnedrengen er i orden Verdens største løgn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg