Hop til indhold
Lynge9400

ÅLBORG/ NØRRESUNDBY VENINDEPAR

Recommended Posts

ÅLBORG/ NØRRESUNDBY VENINDEPAR.
Københavnervisit, superstorbarmede frækkerter. 2 piger samme pris (fra EB)

Mit livs værste oplevelse

Pigen der modtog mig var meget kraftig, på den "flommede" måde.

Allerede der, havde jeg lyst til at gå, men gjorde det desværre ikke.

Hun fortalte at veninden var høj og slank med store bryster. Det viste sig at hun også var en hel del ældre end den anden.

De havde to tilbud:

Fransk med den ene og dansk med de anden til 500 eller halv time med begge piger for 700.

Tog en halv time da jeg tænkte at så kunne jeg koncentrere mig om den slanke pige.

Sådan skulle det ikke gå.

Jeg fik først lidt fransk af dem begge, og det fik da blodet til, at løbe derned hvor det skulle, men ikke mere end det.

Da jeg var kommet på lidt over halv stang, fik jeg at vide at nu var det min tur til at lave noget.

Nå ok tænkte jeg lad os få det overstået. Den kraftige af pigerne stillede sig på alle 4 og sagde jeg skulle tage hende bagfra.

Jeg bad hende lægge sig ned, da min erfaring er at doggy med så kraftige piger kan være næsten umuligt. Nej fik jeg at vide. Det skulle være bagfra. Da jeg stillede mig bag hende stod der en stank af gammel røv op. Undskyld udtrykket, men det var hvad det var.Blodet løb øjeblikkeligt væk fra svulmelegemet.

Jeg forsøgte istedet at trække den slanke pige til mig, men hun trak sig øjeblikkeligt væk og sprang ud af sengen.

Jeg sagde at jeg jo havde betalt for en halv time med begge piger, og til det svarede de, at de jo også var der begge to hele tiden.

???????

Jeg sagde til dem at jeg synes det ikke var fair, og at hvis det kun var den ene der ville give dansk så skulle de sige det fra starten.

Så begyndte de begge at skælde mig ud og sige at de ikke synes jeg var fair.

Jeg indså at mine penge var tabt og tog hjem.

Så hvis du bor i området og har 700 kroner, så find et askebæger og brænd dem af. Så får du da lidt lys og varme for de penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som de to piger jeg mødte for nogle måneder siden :(

Forsøgte at oprette beskrivelse via tlf men den blev vist væk :(

Sorry.

Men enig i at det er spild af penge at besøge dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Lynge9400.

Det var da godt nok noget af en oplevelse. Hvor havde du set deres annonce ? bare så man er advaret på forhånd.

Hilsen

Annonce i Ekstrabladet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Øv, for en sur røv oplevelse. Man bliver i helt nedtur humør af at læse det :???:

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg

Link til indlæg

ÅLBORG/ NØRRESUNDBY VENINDEPAR.

Københavnervisit, superstorbarmede frækkerter. 2 piger samme pris (fra EB)

Mit livs værste oplevelse

Pigen der modtog mig var meget kraftig, på den "flommede" måde.

Allerede der, havde jeg lyst til at gå, men gjorde det desværre ikke.

Hun fortalte at veninden var høj og slank med store bryster. Det viste sig at hun også var en hel del ældre end den anden.

De havde to tilbud:

Fransk med den ene og dansk med de anden til 500 eller halv time med begge piger for 700.

Tog en halv time da jeg tænkte at så kunne jeg koncentrere mig om den slanke pige.

Sådan skulle det ikke gå.

Jeg fik først lidt fransk af dem begge, og det fik da blodet til, at løbe derned hvor det skulle, men ikke mere end det.

Da jeg var kommet på lidt over halv stang, fik jeg at vide at nu var det min tur til at lave noget.

Nå ok tænkte jeg lad os få det overstået. Den kraftige af pigerne stillede sig på alle 4 og sagde jeg skulle tage hende bagfra.

Jeg bad hende lægge sig ned, da min erfaring er at doggy med så kraftige piger kan være næsten umuligt. Nej fik jeg at vide. Det skulle være bagfra. Da jeg stillede mig bag hende stod der en stank af gammel røv op. Undskyld udtrykket, men det var hvad det var.Blodet løb øjeblikkeligt væk fra svulmelegemet.

Jeg forsøgte istedet at trække den slanke pige til mig, men hun trak sig øjeblikkeligt væk og sprang ud af sengen.

Jeg sagde at jeg jo havde betalt for en halv time med begge piger, og til det svarede de, at de jo også var der begge to hele tiden.

???????

Jeg sagde til dem at jeg synes det ikke var fair, og at hvis det kun var den ene der ville give dansk så skulle de sige det fra starten.

Så begyndte de begge at skælde mig ud og sige at de ikke synes jeg var fair.

Jeg indså at mine penge var tabt og tog hjem.

Så hvis du bor i området og har 700 kroner, så find et askebæger og brænd dem af. Så får du da lidt lys og varme for de penge.

det er da en anmeldelse man kan forstå, har haft kig på dem men ik længere, trist oplevelse for dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...