Plaskeren 3587 Skrevet 21. Marts, 2015 Måske skulle du tilbyde dem din krop? Det har han nok gjort, og fået nej. Ergo er de dumme svin. :-D 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Måske skulle du tilbyde dem din krop? Måske der han har erfaringen fra 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Nej. Det er den så ikke. Anmeldelsestonen er. Klam og nedværdigende og debat tonen er lang, indviklet, klumpet, tit negativ, typisk "jeg-ved-hvad-du-mener-så-jeg-vil-ikke-læse-hvad-du-skriver-jeg-vil-høre-migselv", alt andet en "kontant" Der kan være en årsag til det. Hvis pigen bruger falske billeder, eller leverer en dårlig service, så kan jeg godt forstå at folk bliver sure og skynder sig hjem og skriver en grim anmeldelse. Jeg vil dog selv afholde mig fra det fordi jeg er bevidst om min egen rolle i interaktionen og vil altid tage diverse forbehold, der hvor jeg har gjort noget, som kunne have medvirket til en dårlig oplevelse. Hvis pigerne ønsker at få bedre anmeldelser, så kan de jo hyre de utallige riddere, som er herinde til at skrive nogle falske anmeldelser. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17557 Skrevet 21. Marts, 2015 Hvis pigerne ønsker at få bedre anmeldelser, så kan de jo hyre de utallige riddere, som er herinde til at skrive nogle falske anmeldelser. Ja, utalige er vi. Et virkeligt stort problem med EG. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3587 Skrevet 21. Marts, 2015 Der kan være en årsag til det. Hvis pigen bruger falske billeder, eller leverer en dårlig service, så kan jeg godt forstå at folk bliver sure og skynder sig hjem og skriver en grim anmeldelse. Jeg vil dog selv afholde mig fra det fordi jeg er bevidst om min egen rolle i interaktionen og vil altid tage diverse forbehold, der hvor jeg har gjort noget, som kunne have medvirket til en dårlig oplevelse. Hvis pigerne ønsker at få bedre anmeldelser, så kan de jo hyre de utallige riddere, som er herinde til at skrive nogle falske anmeldelser. Æh hva? Der er jo ingen der siger man ikke må skrive en anmeldelse af et dårligt besøg, hvad grunden så end er. Det mindste man kan gøre er da at skrive det i en ordentlig tone, som et voksent menneske. Og den sidste kommentar du kommer med, den er så langt ude i skoven som den overhovedet kan komme. 9 Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 21. Marts, 2015 HVORFOR bruger folk ikke 5 minutters reglen ? Skriv anmeldelsen, og gå ud og lav en kop kaffe/gå en lang tur, før der trykkes på send. Mange dårlige anmeldelser vil nok blive modereret på den konto. Tænk lige over hvordan anmeldelsen vil blive modtaget i den anden ende - Kunne den skrives pænere/mere diplomatisk . . . Har haft lyst til/skrevet mange svinere, som er endt med et tryk på fortryd/delete knappen . . . (Nok ikke alle der er enige med mig her . . . ) 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Hvis man føler sig dårligt behandlet og har fået en dårlig oplevelse, så kan jeg godt forstå at folk vælger at skrive en mindre pæn anmeldelse. En af kvaliteterne ved det her forum er at vi kan hjælpe hinanden og udveksle erfaringer. Hvis en pige fx. anvender falske eller meget photoshoppede billeder, så skal det da frem i lyset, så andre kan advares. Jeg kan sgu godt forstå at folk bliver sure over det. Dog vil jeg selv formulere mig mere tilforladeligt og diplomatisk. Jeg vil gerne vide så meget som muligt om glædespigen som muligt før jeg besøger hende. Derfor er anmeldelserne nød til også at forholde sig til om hun er ægte nok. Bruger hun falske billeder, er brysterne ægte og så store som de ser ud på billederne, hvormange år har hun været i branchen, er hun sød, etc. Alle de ting vil jeg gerne vide på forhånd. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Men jeg vil sige at noget af det positive ved Eroguide, for mig, kunne være en større forståelse for den anden side af parten- jer fyre. Jeg kan se at det kan være frustrerende osv at føle sig snydt. Som pige er det måske ikke altid nemt at kaste sig ud og vise sig selv og lade sig skue- det kunne være en grund til falske/forskønnende billeder. Hvis alle piger bare vidste at det bedre kunne vise sig at være helt ærlig, så er der nok mere grobund for en gensidig forståelse haha Goood dag 3 Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 21. Marts, 2015 Vi skal bare huske, at GP'ere er som bilforhandlere. Nogle håber at slippe godt fra at sælge et sminket lig. De giver resten af branchen et dårligt ry. De fleste sælger den ægte/gode varer. Illusionen om den sublime oplevelse. Men een enkelt idiot, kan ødelægge manges års arbejde for de seriøse. Gå hellere efter mærke-forhandleren - Der går man sjældent forkert i byen . . . 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3587 Skrevet 21. Marts, 2015 Hvis man føler sig dårligt behandlet og har fået en dårlig oplevelse, så kan jeg godt forstå at folk vælger at skrive en mindre pæn anmeldelse. En af kvaliteterne ved det her forum er at vi kan hjælpe hinanden og udveksle erfaringer. Hvis en pige fx. anvender falske eller meget photoshoppede billeder, så skal det da frem i lyset, så andre kan advares. Jeg kan sgu godt forstå at folk bliver sure over det. Dog vil jeg selv formulere mig mere tilforladeligt og diplomatisk. Jeg vil gerne vide så meget som muligt om glædespigen som muligt før jeg besøger hende. Derfor er anmeldelserne nød til også at forholde sig til om hun er ægte nok. Bruger hun falske billeder, er brysterne ægte og så store som de ser ud på billederne, hvormange år har hun været i branchen, er hun sød, etc. Alle de ting vil jeg gerne vide på forhånd. Der er stadig ingen der sige du ikke må skrive en negativ anmeldelse. Skriv den dog i en ordetlig tone. Det kan sagtens lade sig gør. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 21. Marts, 2015 Det har nok noget af gøre med de passagerer vi møder i det daglige. Dem der er sure og sviner os til, bliver behandlet ligeså den anden vej. Og hvad gør dem til dumme svin, nu når alle 3000+ DSV ansatte er det? Ok...hvis det er måden at konfliktløse på så er det nok på tide at finde noget andet at beskæftige sig med... Hvad har DSV gjort siden de er dumme svin ???? DSV= Danske samvirkende vognmænd Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Der er stadig ingen der sige du ikke må skrive en negativ anmeldelse. Skriv den dog i en ordetlig tone. Det kan sagtens lade sig gør. Plaskeren jeg har opgivet at diskutere med dig og andre i den her tråd efter de svinske angreb i har rettet mod mig. Jeg er sikker på at der er andre, der forstår hvad jeg mener. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 21. Marts, 2015 Plaskeren jeg har opgivet at diskutere med dig og andre i den her tråd efter de svinske angreb i har rettet mod mig. Jeg er sikker på at der er andre, der forstår hvad jeg mener. Titman - der er ingen angreb mod dig i den her tråd, flertallet af dem der har skrevet i tråden er bare uenige med dig. Det er det hele. Både af hensyn til de piger der bliver anmeldt og af hensyn til vores almindelige omdømme hos den sagesløse Hr. og fru Danmark bør man kunne lægge så meget bånd på sin skuffelse, at man kan skrive en negativ anmeldelse uden at nedgøre og håne. Decideret falsk markedsføring har sit eget underforum. 12 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Marts, 2015 (edited) Hvis man føler sig dårligt behandlet og har fået en dårlig oplevelse, så kan jeg godt forstå at folk vælger at skrive en mindre pæn anmeldelse. Det kan jeg også - og kritikken kan være ganske på sin plads Men hvad fanden skal der til før du fatter at vi ikke gider se på anmeldelser der fx siger:"luderen var fucking nasty og både federe og grimmere end billederne. Fileten stank af rådden fisk og da jeg skulle kneppe hendes røv fik jeg lort langt op af pikken" når han i stedet kunne have skrevet"pigen jeg mødte passer på Ingen måde til billederne der uden tvivl er enten falske eller photoshoppet til ukendelighed. Hendes personlige hygiejne var håbløs og hun duftede absolut ikke af roser. Desværre var hendes anale hygiejne akkurat magen til, hvorfor jeg selv havde akut behov for et bad da vi var færdige med græsk" Begge dele siger nøjagtig det samme... giver dig nøjagtig de info du eftersørger før et besøg. Men den første er skrevet af en perfid havnearbejder uden hverken pli eller opdragelse, den anden version af en sober anmelder.. Hvorfor kan du ikke forstå at det er pisse upraktisk for jer alle sammen at det er ok at skrive den første type herinde når det ENESTE det betyder er at hele DK hader sexkøbere som pesten for det??? Det er DIG titman det falder tilbage på uanset om du er forfatteren... dig og alle andre der godt kan skrive pænt. Redigeret 21. Marts, 2015 af Jasmin 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Marts, 2015 Hvis man føler sig dårligt behandlet og har fået en dårlig oplevelse, så kan jeg godt forstå at folk vælger at skrive en mindre pæn anmeldelse. En af kvaliteterne ved det her forum er at vi kan hjælpe hinanden og udveksle erfaringer. Hvis en pige fx. anvender falske eller meget photoshoppede billeder, så skal det da frem i lyset, så andre kan advares. Jeg kan sgu godt forstå at folk bliver sure over det. Dog vil jeg selv formulere mig mere tilforladeligt og diplomatisk. Jeg vil gerne vide så meget som muligt om glædespigen som muligt før jeg besøger hende. Derfor er anmeldelserne nød til også at forholde sig til om hun er ægte nok. Bruger hun falske billeder, er brysterne ægte og så store som de ser ud på billederne, hvormange år har hun været i branchen, er hun sød, etc. Alle de ting vil jeg gerne vide på forhånd. Det er sprogbruget jeg oponere imod. I må skrive alle de dårlige anmeldelser i vil. Men behøver man at bruge så mange virkeligt grimme vendinger? Du gentager igen og igen at du bestemt ikke ville skrive på den måde - og alligevel forsvare du det. Jeg forstår det simpelthen ikke.... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 21. Marts, 2015 Der er som bekendt lige så mange meninger som der er mennesker...heldigvis for det, og der er lige så mange måder at udtrykke det på både skriftligt som verbalt...kunsten er at acceptere det Man kan her vælge at fremføre de populære holdninger som alle gerne vil høre, og dem som de rigtige gerne vil høre...sådan er det også i politik, ellers er man ude af gruppen, og tit er sandheden temmelig anderledes når man bevæger sig 10 cm fra skærmen...eller man kan være sig selv langt hen af vejen... Her fristes man til at henvise til dette...."You can't handle the truth" www.youtube.com/watch?v=PWSx0bBiNIs Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3587 Skrevet 21. Marts, 2015 Ok...hvis det er måden at konfliktløse på så er det nok på tide at finde noget andet at beskæftige sig med... Hvad har DSV gjort siden de er dumme svin ???? DSV= Danske samvirkende vognmænd Konflikter? Jeg opsøger aldrig konflikter på arbejdet. Man opbygger bare en ligegyldig holdning til de mennesker der mener at de skal råbe, skrige og tilsvine en, bare forbi man passer sit job. Så får de tilbage af samme skuffe. Det er ikke en konflikt, men en ganske passende reaktion. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Leecher 190 Skrevet 21. Marts, 2015 I starten troede jeg du var begavet, men har efterhånden opdaget og bekræftet med 24/7 indslaget at du blot er som alle andre ungpiger. Ufatteligt opmærksomhedssøgende er det mest rammende ord. Jo mere du kæfter op jo sjovere synes den perfide havnearbejder det er at skrive sådan. Sæt dine egne behov til side og zoom lidt ud Jasmin Det kan jeg også - og kritikken kan være ganske på sin plads Men hvad fanden skal der til før du fatter at vi ikke gider se på anmeldelser der fx siger:"luderen var fucking nasty og både federe og grimmere end billederne. Fileten stank af rådden fisk og da jeg skulle kneppe hendes røv fik jeg lort langt op af pikken" når han i stedet kunne have skrevet"pigen jeg mødte passer på Ingen måde til billederne der uden tvivl er enten falske eller photoshoppet til ukendelighed. Hendes personlige hygiejne var håbløs og hun duftede absolut ikke af roser. Desværre var hendes anale hygiejne akkurat magen til, hvorfor jeg selv havde akut behov for et bad da vi var færdige med græsk" Begge dele siger nøjagtig det samme... giver dig nøjagtig de info du eftersørger før et besøg. Men den første er skrevet af en perfid havnearbejder uden hverken pli eller opdragelse, den anden version af en sober anmelder.. Hvorfor kan du ikke forstå at det er pisse upraktisk for jer alle sammen at det er ok at skrive den første type herinde når det ENESTE det betyder er at hele DK hader sexkøbere som pesten for det??? Det er DIG titman det falder tilbage på uanset om du er forfatteren... dig og alle andre der godt kan skrive pænt. Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Marts, 2015 I starten troede jeg du var begavet, men har efterhånden opdaget og bekræftet med 24/7 indslaget at du blot er som alle andre ungpiger. Ufatteligt opmærksomhedssøgende er det mest rammende ord. Jo mere du kæfter op jo sjovere synes den perfide havnearbejder det er at skrive sådan. Sæt dine egne behov til side og zoom lidt ud Jasmin søde skat - uanset om det er pga mig eller den besøgte pige, dårlig opdragelse, ren idioti eller tvivlsom begavelse der er årsagen til at tingene bliver skrevet perfidt... så er det dig og alle andre mænd det rammer... årsagen er underordnet... problemet er at det får lov at blive stående!! Zoom lidt ud og se på det store billede i stedet for at fokusere på mig.... 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Leecher 190 Skrevet 21. Marts, 2015 søde skat - uanset om det er pga mig eller den besøgte pige, dårlig opdragelse, ren idioti eller tvivlsom begavelse der er årsagen til at tingene bliver skrevet perfidt... så er det dig og alle andre mænd det rammer... årsagen er underordnet... problemet er at det får lov at blive stående!! Zoom lidt ud og se på det store billede i stedet for at fokusere på mig.... Du forstår tydeligvis ikke pointen. Jo mere støj jo mere skriveri fra "disse" mænd. I øvrigt er jeg fløjtende med hvad rammer os mænd. Prostitution er verdens ældste erhverv, og verdens sidste erhverv som ikke er tabubelagt. Den kamp er tabt på forhånd. Iøvrigt er du selv fordømmende og generaliserende så det hele bliver bare det mere morsomt at læse! Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17557 Skrevet 21. Marts, 2015 Plaskeren jeg har opgivet at diskutere med dig og andre i den her tråd efter de svinske angreb i har rettet mod mig. Jeg er sikker på at der er andre, der forstår hvad jeg mener. Det er faktiskt lidt .... øh .... sjovt???? Du har ingen problemer med at pigerne bliver svinet til på det groveste. Der skal sagtens være plads til alle slags skriv herinde. Men når det kommer til dig selv, så bliver du pludseligt meget følsom. Jeg kan virkelig ikke se hvor du er blevet svinet til?? Du er en af dem der tit bruger udtryk som "politiskt korrekt" og "hvide riddere". Udtryk som man ikke kan forsvare sig imod, og som heller ikke fører debatten noget steds. Det er en måde at affærdige mennesker på uden at behøve bruge nogle som helst argumenter. Du er ikke den eneste gubevare, men du gør det tit. Giver man så dig bare en lille sving tilbage, så er du pludseligt svinskt behandlet. 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 21. Marts, 2015 Konflikter? Jeg opsøger aldrig konflikter på arbejdet. Man opbygger bare en ligegyldig holdning til de mennesker der mener at de skal råbe, skrige og tilsvine en, bare forbi man passer sit job.Så får de tilbage af samme skuffe. Det er ikke en konflikt, men en ganske passende reaktion. jo...ved at give af samme skuffe ....at bekæmpe negative toner med negative attituder er nok ikke lige det der fremmer samværet fremadrettet.... Nu når det drejer sig om at være positiv.... Del dette indlæg Link til indlæg
Leecher 190 Skrevet 21. Marts, 2015 Zoom lidt ud og se på det store billede i stedet for at fokusere på mig.... Iøvrigt svært når du fylder det hele, just saying. Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17557 Skrevet 21. Marts, 2015 I øvrigt er jeg fløjtende med hvad rammer os mænd. Prostitution er verdens ældste erhverv, og verdens sidste erhverv som ikke er tabubelagt. Den kamp er tabt på forhånd. Iøvrigt er du selv fordømmende og generaliserende så det hele bliver bare det mere morsomt at læse! Er du helt sikker? Er ikke tyveri lige så gammelt? Selv om du er ligeglad, så drejer det sig ikke om hvis prostitution skal forsvinde fra jordens overflade, men om det skal blive kriminelt at købe sex i Danmark. Måske er du ligeglad med om du er kriminel eller ikke, men de fleste er nok ikke. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Marts, 2015 Iøvrigt svært når du fylder det hele, just saying. ahh - kom nu ind i kampen hva? 2 Del dette indlæg Link til indlæg