gerog 9288 Skrevet 21. Marts, 2015 Prostitution er jo NETOP tabu belagt! Jeg har vitterligt så svært ved at forstå hvorfor at der er nogen herinde som i den grad stejlt holder på deres ret til at skrive i et knapt så pænt sprog. Det er Så nemt at sidde anonymt bag en pc og skrive en svinagtig anmeldelse med div sprogblomster. Åbenbart nemmere end at sige tingene face to face.Det er til gengæld meget meget svært at argumentere for det fantastiske i at være Glædespige over for folk som har læst med herinde. Jeg tror det fordi det desværre er politisk korrekt at tale dårligt om prostitutionsbrancen. Politikerne høster "billige point" hos hr og fru danmark ved at tale om emnet. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 21. Marts, 2015 Du taler som sædvanligvis udenom. Jeg har forsvaret at der skal være plads til alle folk her på EG. Selvfølgelig er der forskel på den måde en bankdirektør, havnearbejder, eller jord - og betonarbejder skriver på. De sidste 2 kan ofte være mere ligefremme og grove i deres sprogbrug, men det betyder ikke nødvendigvis, at der er noget ondt i det. Hvis kunderne har haft en dårlig oplevelse hos en GP, så skal det frem i lyset, så vi andre kan blive advaret. Selvfølgelig skal man ikke være nedladende og perfid i sin sprogbrug, men jeg skal ikke stå til ansvar for hvad andre skriver herinde og jeg skal heller ikke tage afstand fra en perfid tone, som jeg ikke mener eksisterer i det omfang du og andre synes at foregive. Jeg er sikker på at det kun er et fåtal af anmeldelserne, der er så grelle, som dem vi hørte om i Radio24syv. Du bryder dig ikke om at en pige bliver kaldt en klam kælling, men det er ok, fordi der skal være plads til alle. Er det ikke lidt "lad dog barnet", når I VIRKELIGHEDEN møgungen skulle ha en kæmpe skideballe og bedre opdragelse. Du får det til at lyde som om at det er ok at svine en pige til, fordi "sådan er der bare nogen der er". WRONG. Måske en socialt handicappet idiot her og der, men de eksistere slet ikke i det omfang som vi ser her på EG. At be folk om at tale ordentligt er IKKE det samme som at sige at der ikke er plads til visse typer her på eg. Moderationen har regler om hvordan brugerne skal tale til hinanden. Synd at en side der rotere om prostitution ikke kan vise lidt mere respekt og overskud over for pigerne i branchen, og sige at de kriterier der gælder når man taler til hinanden også skal gælde når man taler om piger. 13 Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 21. Marts, 2015 Jeg synes også, at man skal tale pænt. Men ikke alle kan, og nogen vil ikke, tale præcis så pænt, som jeg synes, de skal. Sådan er det jo. GF 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17557 Skrevet 21. Marts, 2015 . Jeg har forsvaret at der skal være plads til alle folk her på EG. Selvfølgelig er der forskel på den måde en bankdirektør, havnearbejder, eller jord - og betonarbejder skriver på. De sidste 2 kan ofte være mere ligefremme og grove i deres sprogbrug, men det betyder ikke nødvendigvis, at der er noget ondt i det. Hvad siger i; havnearbejder, eller jord- og betonarbejdere? Har i problemer med hvordan man omtaler piger på en ordentlig måde? Er det noget som kommer med erhvervet, eller hvad? Selv bliver jeg ikke forbavset hvis det i virkeligheden er bankdirektøren (og mange andre magtmennesker) der har størst problemer med respekt for mennesker - især for dem der befinder sig lavere på stigen. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 21. Marts, 2015 (edited) Du taler som sædvanligvis udenom. Udenom hvad??! Jeg stillede jo et spørgsmål? jeg skal heller ikke tage afstand fra en perfid tone, som jeg ikke mener eksisterer i det omfang du og andre synes at foregive. Den perfide tone eksisterer herinde lige præcis i så stort et omfang, at prostitutionsmodstandere kan fremstille sexkøbere som nogle gennemførte svin... Det er ikke noget, der kan forgives. Det er faktum, Titman! Jeg har forsvaret at der skal være plads til alle folk her på EG. Ja... Jeg undrede mig bare over hvorfor du også synes, at der skulle være plads til nedsættende og grim omtale af pigerne. Og det er så åbenbart fordi, du slet ikke synes, at det er så slemt, at i sexkøbere bliver fremstillet sådan. Hvis kunderne har haft en dårlig oplevelse hos en GP, så skal det frem i lyset, så vi andre kan blive advaret. Det har du gentaget mange gange nu på trods af, at det slet ikke er det, som der bliver debatteret om. :) Redigeret 21. Marts, 2015 af Nikita Darling 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Hvad siger i; havnearbejder, eller jord- og betonarbejdere? Har i problemer med hvordan man omtaler piger på en ordentlig måde? Er det noget som kommer med erhvervet, eller hvad? Selv bliver jeg ikke forbavset hvis det i virkeligheden er bankdirektøren (og mange andre magtmennesker) der har størst problemer med respekt for mennesker - især for dem der befinder sig lavere på stigen. Det var altså bare Jasmin, der startede med at bashe havnearbejderen og ikke mente at de kunne finde ud af at skrive pænt. Tag lige at læse >dette svar inden du dømmer mig. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17557 Skrevet 21. Marts, 2015 Det var altså bare Jasmin, der startede med at bashe havnearbejderen og ikke mente at de kunne finde ud af at skrive pænt. Tag lige at læse >dette svar inden du dømmer mig. Den så jeg ikke. Men det var sgu' ikke pænt skrevet af hende. Fordomme er ikke dejlige nogle veje. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Det har du gentaget mange gange nu på trods af, at det slet ikke er det, som der bliver debatteret om. Man kan ikke diskutere tonen i anmeldelserne uden også at forholde sig til eksempler. Jeg vil gerne høre dig om du synes det er forkert at man i sine anmeldelser skriver at billederne ikke passede med virkeligheden og hvis pigen er mere buttet end hun foregiver at være skal man så heller ikke nævne det i anmeldelserne? Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 21. Marts, 2015 Man kan ikke diskutere tonen i anmeldelserne uden også at forholde sig til eksempler. Jeg vil gerne høre dig om du synes det er forkert at man i sine anmeldelser skriver at billederne ikke passede med virkeligheden og hvis pigen er mere buttet end hun foregiver at være skal man så heller ikke nævne det i anmeldelserne? Hold nu op, Titman. Jeg orker ikke, at skære det ud i pap, da mange i denne debat allerede har prøvet at gøre det for dig mange gange nu! Forestå nu... Det er ikke kritisk omtale, der opponeres imod. Det er måden det bliver gjort på. Der er vist ingen i denne debat der mener, at pigerne ikke må få konstruktiv kritik, og derfor mener jeg, at dine gentagelser om det er ligegyldige :) 10 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17557 Skrevet 21. Marts, 2015 Nu har vi debatteret tonen herinde op og ned. Og de fleste er enige om at det gavner både GP og sexkbere med en sober ton og et godt debatklima herinde. Med det sagt, så er jo udsendelsen temmelig kedelig uanset. Journalister er alt for ofte krigere på de brede veje og slår sig alt for ofte ind gennem åbne døre. Og selv om der kun ville skrives en eneste perfid tekst om måneden herinde (og det vil det allermindst, uanset hvor meget debat og censur her indrettes), så er det den tekst næste artikel eller udsendelse vil omhandle. At sprænge en lukket dør havde været at præsentere et udvalg af anmeldelser og debatindlæg som faktiskt viser på et andet billede end hvad Radio 24/7 viste. Nemlig at EG er et sted hvor kvinder og mænd ikke kun udbyder erfaringer, men problematiserer evnet og reflekterer over egne og andres handlinger. Et sted hvor mange hygger sig, og andre bliver klogere. Og at den store majoriteten herinde respekterer både kvinder og mænd. At det aldrig sker viser vel at Danmark er lige så "politiskt korrekt" som nogensinde Sverige; i har bare så svært derovre at indrømme det. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Leecher 190 Skrevet 21. Marts, 2015 Øhh, læser andre her det samme, som jeg læser? :shock: Hvad er du chokeret over? Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. Marts, 2015 Radio 24syv kl.17. Undskyld!! Men er klokken ikke over 17.00???? Eller som tidligere: .... den ufuldendte. Ellers ingen kommentar. Johh - god søndag (altså synddag). 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Marts, 2015 Hvad er du chokeret over? Påstanden om, at prostitution ikke har været tabubelagt. Selv ikke fra Arilds tid. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9482 Skrevet 21. Marts, 2015 Godt indlæg :)Det har aldrig kostet noget at tale/skrive pænt. For rigtigt mange af os med temperament (herunder kan du vist henregne dig selv?) koster det viljestyrke. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9482 Skrevet 21. Marts, 2015 Der er som bekendt lige så mange meninger som der er mennesker...heldigvis for det, Logisk selvmodsigende udsagn. Der kan nemlig kun være to meninger om det ... Ergo er det forkert 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9482 Skrevet 21. Marts, 2015 Er det ikke lidt "lad dog barnet", når I VIRKELIGHEDEN møgungen skulle ha en kæmpe skideballe og bedre opdragelse. Man får ikke noget ud af at opdrage voksne. Man kan højst give dem velmente råd. Enkelte "begyndere", der tror man skal skrive i en særligt arrogant sprog eller på anden måde hævde sig for at blive accepteret kan man være heldig at forklare, hvad der er smart og hvad der er usmart. Men idioter fatter det selvfølgelig ikke. Det er sådan et EQ/IQ-spørgsmål, som der bare ikke er noget at gøre ved. Det eneste, der ville virke, ville være rå magt, hvilket i dette tilfælde ville være censur, som til sidst fik idioterne til at give op. Men dels er det ressourcekrævende, dels er det problematisk, fordi det risikerer at gribe om sig. Det bedste alternativ i mine øjne er at ignorere det. For mit eget vedkommende kan jeg finde på at markere at noget er over grænsen med en satirisk kommentar, hvis jeg kan finde på en. Men det er mest for min egen skyld. Det virker jo ikke. 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Marts, 2015 (edited) For rigtigt mange af os med temperament (herunder kan du vist henregne dig selv?) koster det viljestyrke. Næh, Bebop, jeg betragtes da normalt som et roligt og velovervejet gemyt. Men jeg er enig i din hovedpåstand om, at det kan kræve viljestyrke at skrive pænt. Mig falder det imidlertid ikke så svært. Redigeret 21. Marts, 2015 af Borende X 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Næh, Bebop, jeg betragtes da normalt som et roligt og velovervejet gemyt. Men jeg er enig i din hovedpåstand om, at det kan kræve viljestyrke at skrive pænt. Mig falder det imidlertid ikke så svært. :-) Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Marts, 2015 Lad nu være, Starson. Det ender jo bare galt, og det ved du udmærket godt . 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Næh, Bebop, jeg betragtes da normalt som et roligt og velovervejet gemyt. Men jeg er enig i din hovedpåstand om, at det kan kræve viljestyrke at skrive pænt. Mig falder det imidlertid ikke så svært. Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 21. Marts, 2015 (edited) Man får ikke noget ud af at opdrage voksne. Man kan højst give dem velmente råd. ... Det eneste, der ville virke, ville være rå magt, hvilket i dette tilfælde ville være censur, som til sidst fik idioterne til at give op. Men dels er det ressourcekrævende, dels er det problematisk, fordi det risikerer at gribe om sig. Det kan ikke udtrykkes klarere! Det bedste alternativ i mine øjne er at ignorere det. For mit eget vedkommende kan jeg finde på at markere at noget er over grænsen med en satirisk kommentar, hvis jeg kan finde på en. Men det er mest for min egen skyld. Det virker jo ikke. Men det er en slags overtryksventil og kan være ret fornøjeligt. En sjælden gang imellem lykkes det ovenikøbet at få idiotens idioti til at fremstå nærmest selvlysende. Men det er altid en stakket frist, før idioten får støtte fra sine ligemænd . Og så kører karrusellen en tur til. Så at ignorere idioten ER det bedste. GF Redigeret 21. Marts, 2015 af Good Fun 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Marts, 2015 Nådada, der er stadig liv i skødehunden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Marts, 2015 Nådada, der er stadig liv i skødehunden Opret lige en ny tråd til jeres kisse misse 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 Nådada, der er stadig liv i skødehunden Ja det er der også i røvslikkeren Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Marts, 2015 Men det er en slags overtryksventil og kan være ret fornøjeligt. En sjælden gang imellem lykkes det ovenikøbet at få idiotens idioti til at fremstå nærmest selvlysende. Men det er altid en stakket frist, før idioten får støtte fra sine ligemænd . Og så kører karrusellen en tur til. ja og så har samtlige medier fået nyt materiale til deres modstand mod prostitution Hvad med om censuren var super simpel - nemlig ikke censur per se men mulighed for oprettelse af dårligt sprog.... når nogen går for vidt rapporteres en anmeldelse, så vurderer admins sprogbruget. Hvis det er perfidt og groft som vi har set så tit, så bedes trådstarter om at forfatte en spiselig version over samme oplevelse (det kan alle altså finde ud af) og den gamle bliver slettet... hvis trådstarter ikke vil det har det jo bare handlet om at svælge i sin egen klamhed... så handler det ikke om en seriøs anmeldelse af pigen men om at få lov til at være svinsk... hvis samme person 2 gange poster noget perfidt - så er det skrive-forbud i anmeldelsesforummet... let at administrere og praktisere.... det er en simpel funktion i baglandet der fratager en bruger skriverettighederne i et forum... nemt og enkelt... for SÅ mange anmeldelser er der ikke pr dag 4 Del dette indlæg Link til indlæg