Hop til indhold
Guest Oralkaj

No show (kiss79) + advarsel (Girl love sex)

Recommended Posts

Guest Oralkaj

kiss79 meldte afbud 1/2 time før.......selv om hun iflg. sin profil tekst tydeligvis ikke har let ved at tolerere andres eventuelle afbud.

Hun havde iøvrigt vidst det meste af eftermiddagen at hun var blevet forhindret.

Girl love sex er fra Helsingborg.

Hun brugte uanede mængder energi på at få mig til at besøge hende i Helsingborg.

Det var jeg ikke meget for da det jo er ulovligt i Sverige at kompensere kvinder med penge for sex

Hun skar så igennem onsdag aften og skrev at hun ville besøge mig torsdag kl. 14.00 - og satte prisen lidt op, hvilket var ok.

Jeg  bekræftede og sendte hende navn, adresse og telefonnr. Mine senere beskeder forblev ubesvarede da hun ikke loggede på torsdag.

Hun dukkede hverken op til aftalen eller sendte afbud..........og loggede ikke ind på sugardaters i løbet af torsdagen.

Da jeg netop har konstateret at hun er logget på nu, uden at jeg har hørt fra hende er det svært at tro på andet end at hun har gang i noget lusk

hvis man møder op i Helsingborg.......eller at hun er politi der prøver at nappe svenskere der ad denne vej omgår prostitutionsforbudet i Sverige.

Jeg kontakter hende naturligvis og spørger.....og melder tilbage her.

Det bør her tilføjes at jeg skrev til hende på svensk for at forhindre misforståelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

Ja Mr. Bean;  det er de korrekte profilnavne. Jeg kan ikke logge ind og se om de bruger de samme fotos, men her følger en beskrivelse af dem jeg så:

"Girl love sex" blokerede iøvrigt min profil, som svar på mine spørgsmål vedr. hendes "beteende" (opførsel).

Med fare for at lyde racistisk - man kan se på hende at hun er svensk..........synes iøvrigt hun ser godt ud alligevel :-)

På hendes profilbillede (kan se hele kroppen) er der bag hende i højre side af billedet et eller andet håndskrevet på væggen - bag hende i vestre side er der en dør med glas.

kiss79 har et ansigtsfoto med hår til skuldrene eller lidt længere, og kigger man efter sidder øjne og mund lidt skævt; ikke "quasimodo" - hun ser stadig godt ud

Har tidligere brugt et foto siddende i en bil med soltag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kiss79

Har skrevet til mig at hun vil komme til Esbjerg sidst i april og besøge en veninde

Hun spørger mig om vi skal mødes

Og har skrevet tilbage til hende at det kan vi da godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

Hvad vil du sige mef det? 

Tråden blev oprettet for at oplyse at hun ikke nødvendigvis ovetholdt sine aftaler.

Det er ganske irrelevant for tråden om hun eventuelt overholder en aftale med dig 1-2 måneder senere. Hun er jo nødt til at overholde nogle sf sine aftaler for at tjene penge.....

HVIS hun dukker op håber jeg da at du får en god oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad vil du sige mef det? 

Tråden blev oprettet for at oplyse at hun ikke nødvendigvis ovetholdt sine aftaler.

Det er ganske irrelevant for tråden om hun eventuelt overholder en aftale med dig 1-2 måneder senere. Hun er jo nødt til at overholde nogle sf sine aftaler for at tjene penge.....

HVIS hun dukker op håber jeg da at du får en god oplevelse 

Jeg har skam også haft en del afbrænder, op på hesten igen der er ikke kun en spandfuld men en vel landfuld af dem

skriver hvis det lykkes for mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...