Guest Michelangelo Skrevet 21. Marts, 2015 Se det, hvis I tør ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 21. Marts, 2015 Det er lidt som købesex. Man tager hvad man har råd til, og er man ikke tilfreds skriver man noget tåbeligt på EG. Nu venter vi bare på skildpaddens anmeldelse: "hun lugtede plastic i fissen, men jeg fik det billigt og hun havde mange hul. " 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 21. Marts, 2015 Aha det forklarer en hel del - 9 måneder senere kom resultatet - mine løbesko 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 21. Marts, 2015 Aha det forklarer en hel del - 9 måneder senere kom resultatet - mine løbesko Løber du i slowmotion eller i luntetrav. Det er jo en skildpadde der er tale om. I øvrigt så er det sgu som at se sig selv i action. Jeg er ikke selv den hurtigste knepper i køjen. Respekt til skildpadden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 21. Marts, 2015 For en skildpadde var det altså en quicky 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 21. Marts, 2015 Det lidt af en myte at skildpadder er langsomme. Jeg tror det stammer fra fablen om skildpadden og haren. Selvfølgelig er skildpadden langsommere end haren. Den er både mindre, har korte ben og er forholdsvis meget tungere, men når man tager disse forhold med i betragtning, så synes jeg at en skildpadde er ret hurtig til bens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 21. Marts, 2015 (edited) Det lidt af en myte at skildpadder er langsomme. Jeg tror det stammer fra fablen om skildpadden og haren. Selvfølgelig er skildpadden langsommere end haren. Den er både mindre, har korte ben og er forholdsvis meget tungere, men når man tager disse forhold med i betragtning, så synes jeg at en skildpadde er ret hurtig til bens. Landskildpadder er altså ikke blandt de hurtigste. Sumpskildpadder er derimod meget livligere. omvendt ville skildpadden aldrig kunne narre haren med sit intelligens. Nu venter vi bare på skildpaddens anmeldelse: "hun lugtede plastic i fissen, men jeg fik det billigt og hun havde mange hul. " Har han tænkt sig at tage hende i alle huller, så vil de tage en stykke tid. Men heldigvis har han da gummi på. Redigeret 21. Marts, 2015 af Midtj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2015 (edited) slettet Redigeret 21. Marts, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Marts, 2015 crocs har da også brug for kærlighed - eller noget :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 21. Marts, 2015 crocs har da også brug for kærlighed - eller noget :) nej folk der ejer et par crocs mangler stil men det kan da godt være det er mangel på kærlighed :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 21. Marts, 2015 crocs har da også brug for kærlighed - eller noget :) Og så er der jo huller i forskellige størrelse så der er også noget til ham der kan lide det lidt stramt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 21. Marts, 2015 Og så er der jo huller i forskellige størrelse så der er også noget til ham der kan lide det lidt stramt. Og til os hvor et stort hul også kan føles stram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Marts, 2015 Og til os hvor et stort hul også kan føles stram. Suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg