Carsten F 4 Skrevet 21. Marts, 2015 Efter at have læst Lucky's anmeldelse af Niki Det er et stykke tid siden jeg besøgte hende sidste dag blev jeg lidt skuffet havde besøgt hende 1½ år siden i hørdumsgade der var der gang i hende men på amager hvor hun var hun prøvede et blowjob men efter et halvt minut skulle hun lige få vejret hendes skede var meget stram så det blev heller ikke til noget. Tror hun er slidt op. Ved ankomsten blev jeg tilbudt kaffe ville hellere have et glas vand efter sessionen bad jeg så om en kop kaffe det havde de ikke. skulle have taget hendes veninde navnet var noget lignende stella sikke et brystparti hun kommer igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 21. Marts, 2015 hendes skede var meget stram så det blev heller ikke til noget. Tror hun er slidt op. Mener nu det plejer at være omvendt, altså at en brugt skede er slap;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 21. Marts, 2015 hendes skede var meget stram så det blev heller ikke til noget. Tror hun er slidt op. Mener nu det plejer at være omvendt, altså at en brugt skede er slap;-) Det kunne jo være vaginisme - så bliver den "meget stram". Og det kan godt hænge sammen med at være "slidt op" i den forstand at der er brug for at sige "stop", fx som nævnt her, hvis der samtidig er tendens til smerter: http://videnskab.dk/krop-sundhed/mystisk-lidelse-gor-vagina-til-lukket-land Men så er penetration helt umulig. Det er ikke rigtigt til at tyde om det var tilfældet for Carsten, men det ser ud til at der ikke var penetration ("pik i kusse"). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg