Borende X 25043 Skrevet 22. Marts, 2015 § 15. Det er ikke tilladt at deltage i en debat med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig Det er ikke helt klart beskrevet, man nævner kun debat som nogo. Jamen så er vi enige. Det er dit "bør", der er ukorrekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 22. Marts, 2015 Jeg troede ellers at jeg havde gjort dig opmærksom på det tidligere Titman jeg ser nødigt at du ryger ind i en karantæne Måske er Titman og Onslow en og samme person. Det forklarer en del, da jeg altid har ment der var noget ulden ved ham Onslow. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Marts, 2015 Måske er Titman og Onslow en og samme person. Det forklarer en del, da jeg altid har ment der var noget ulden ved ham Onslow. Ja, det er der. Han er jo død, men skriver alligevel :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 22. Marts, 2015 Ja, det er der. Han er jo død, men skriver alligevel :D Hvis du er opmærksom, så er de yderst sjælden Titman giver Onslow ret i noget som helst..........Gisp så er jeg måske også en af Onslows profiker. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Marts, 2015 Hvis du er opmærksom, så er de yderst sjælden Titman giver Onslow ret i noget som helst..........Gisp så er jeg måske også en af Onslows profiker. Ja konspirationsteorier er der nok af, men jeg må desværre skuffe dig kære Midtj. Det har intet på sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 22. Marts, 2015 Ja, det er der. Han er jo død, men skriver alligevel :D Er du egentlig ikke også død, Framlev? :grin: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 22. Marts, 2015 LOL, god humor, det kan jeg godt bruge, nu hvor min vandmadras er utæt og jeg har måttet bøsse 4½ stærke for en ny. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Marts, 2015 Er du egentlig ikke også død, Framlev? :grin: Jo, men heldigvis tror jeg på reinkarnation. Og det har da også – hidtil – vist sig at holde stik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 22. Marts, 2015 Jo, men heldigvis tror jeg på reinkarnation. Og det har da også – hidtil – vist sig at holde stik. Hvad med karma? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 22. Marts, 2015 Ja konspirationsteorier er der nok af, men jeg må desværre skuffe dig kære Midtj. Det har intet på sig Jeg er sikker på at det er en afledningsmanøvre. Onslow, Midtj, titman og holstebronx er jeg overbevist om er en og samme person. Det er simpelthen så forskruet og udspekuleret, at man skal have en dybt kriminel tankegang for at kunne gennemskue dig/jer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 23. Marts, 2015 Jeg kom forbi en artikel i Travbladet, http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ekspert-netanyahu-sejr-betyder-vred-obama/5486929, og så tilfældigt i kommentarerne under artiklen. Her opdagede jeg, at der optræder en skribent under navnet Borende-X. Jeg skal for god ordens skyld gøre opmærksom på, at jeg ikke er identisk med denne person og derfor heller ikke kan klandres for dennes holdninger/indlæg. Så er man virkelig opmærksomheds krævende,når en person skriveri et helt andet forum, men et nick der er magen til ens eget. Tænk på hvor mange der bruger samme nick på forskellige sider. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Marts, 2015 ..... Tænk på hvor mange der bruger samme nick på forskellige sider. Det er lige netop derfor, jeg gør opmærksom på forholdet. Det har således intet med opmærksomhedskrævende at gøre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 23. Marts, 2015 LOL, god humor, det kan jeg godt bruge, nu hvor min vandmadras er utæt og jeg har måttet bøsse 4½ stærke for en ny. Ja, det er lidt bøsset med en vandmadras. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 23. Marts, 2015 Ja, det er lidt bøsset med en vandmadras. Du har gennemskuet Onslow. LOL, god humor, det kan jeg godt bruge, nu hvor min vandmadras er utæt og jeg har måttet bøsse 4½ stærke for en ny. Onslow, skal vi to ikke lave den aftale, at vi begge nøjes med en enkelt profil. Jeg orker næsten ikke to Onslower. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Marts, 2015 (edited) Du har gennemskuet Onslow. Onslow, skal vi to ikke lave den aftale, at vi begge nøjes med en enkelt profil. Jeg orker næsten ikke to Onslower. Bliver det mon så til "Midtlow" eller "Åndsmidte" – eller noget helt andet? Redigeret 24. Marts, 2015 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg