Guest Fræk Leg Skrevet 6. Maj, 2015 Ej nu stopper det! Jeg har bestemt ikke noget i mod at mændene vurdere mig på en skala fra 1 til 10, men som Liv skriver, så skal der 2 til god sex. Jeg lægger mig heller ikke bare på ryggen og lader manden gøre hvad han vil. Jeg vil også deltage, give og få nydelse. For var det ikke en nydelse, så ville jeg heller ikke slå en annonce op. Min annonce er den der hedder https://annoncelight.dk/showad/180783.Og tak til Mr. Sving for at forsvare os nye glædespiger. Og hvis du har været ved mig, så håber jeg da du kommer igen, så jeg kan takke dig personligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 6. Maj, 2015 Ej nu stopper det! Jeg har bestemt ikke noget i mod at mændene vurdere mig på en skala fra 1 til 10, men som Liv skriver, så skal der 2 til god sex. Jeg lægger mig heller ikke bare på ryggen og lader manden gøre hvad han vil. Jeg vil også deltage, give og få nydelse. For var det ikke en nydelse, så ville jeg heller ikke slå en annonce op. Min annonce er den der hedder https://annoncelight.dk/showad/180783.Og tak til Mr. Sving for at forsvare os nye glædespiger. Og hvis du har været ved mig, så håber jeg da du kommer igen, så jeg kan takke dig personligt.hvordan fandt du lige netop denne tråd 2 timer efter jeg havde spurgt ind til din annonce ???...og fået oprettet din profil . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 6. Maj, 2015 hvordan fandt du lige netop denne tråd 2 timer efter jeg havde spurgt ind til din annonce ???...og fået oprettet din profil .Fordi jeg fik et tip af en der er medlem herinde. Og nej det er ikke herognupigen der har fortalt mig det. Jeg vil gerne forsvare min annonce, og jeg vil ikke forveksles med andre glædespiger. Også selvom de gør et godt "job". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxlfyr7100 7 Skrevet 6. Maj, 2015 Hejsahavde fornøjelsen for ca 3 uger siden og prøve "frækLeg" min vurdering var at det var okay sex, men i den dyre ende end hvad jeg normalt betaler.bj - 6/10sex 7/10ridetur 5/10gentagelse 6,5/10det var okay - men pris og kvalitet hang desværre ikke sammen. nogen der har prøvet Blondinebine?? For frækleg og Blondinebine er to forskellige :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 7. Maj, 2015 Hejsahavde fornøjelsen for ca 3 uger siden og prøve "frækLeg" min vurdering var at det var okay sex, men i den dyre ende end hvad jeg normalt betaler.bj - 6/10sex 7/10ridetur 5/10gentagelse 6,5/10det var okay - men pris og kvalitet hang desværre ikke sammen. nogen der har prøvet Blondinebine?? For frækleg og Blondinebine er to forskellige Tak for det Men det var åbenbart godt nok til at du ville komme igen sammen med en kammerat. Jeg vil tage det til efterretning.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 7. Maj, 2015 hvordan fandt du lige netop denne tråd 2 timer efter jeg havde spurgt ind til din annonce ???...og fået oprettet din profil .Men nu hvor vi er ved det.. Jeg ligger og tænker i min seng (Jeg får så mange gode ideer når jeg leger med mig selv).Hvordan ville i mænd have det hvis vi begyndte og vurdere jeres indsats som kunder? For det kunne blive en meget sjov liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 7. Maj, 2015 Men nu hvor vi er ved det.. Jeg ligger og tænker i min seng (Jeg får så mange gode ideer når jeg leger med mig selv).Hvordan ville i mænd have det hvis vi begyndte og vurdere jeres indsats som kunder? For det kunne blive en meget sjov liste. Det kunne da blive spøjs læsning. Jeg ville da gerne læse en ærlig vurdering af mig selv.Det var nu så lidt at "forsvare" dig. Jeg synes du er en sød pige, selvom jeg nu ikke har besøgt dig. Det ville næsten være en dagstur på mig cykel . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 8. Maj, 2015 Det kunne da blive spøjs læsning. Jeg ville da gerne læse en ærlig vurdering af mig selv.Det var nu så lidt at "forsvare" dig. Jeg synes du er en sød pige, selvom jeg nu ikke har besøgt dig. Det ville næsten være en dagstur på mig cykel . Nu er det sådan at jeg sagtens kan komme til dig.. Med mindre det selvfølgelig er meget langt fra Vejle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 8. Maj, 2015 I know I know. Svarede i en anden tråd om dig (sådan er det at være populær) at jeg kom fra grænselandet. Men nu er dette et debatforum og ikke et aftale forum. Så evt. aftaler skal ikke laves her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 93 Skrevet 8. Maj, 2015 Når man sælger en ydelse må man finde sig i andre vil vurdere hvor god den ydelse er kontra den pris man har givet, det gælder for alt. Hvis jeg betaler for sex, så vil jeg sku også have lov til at være lidt doven. Der skal 2 til god sex, der skal være lidt kemi osv. Men når jeg som kunder vælger at betale for dette, så forventer jeg ikke at jeg skal sørge for at hun også får noget ud af det, det er udelukkende MIG det handler om.At snakke om at anmelde kunder, giver vel ikke så meget mening. Hvad vil i anmelde? hvor god sex i selv får ud af det? hvor flink kunden er eller hvad? Jeg går da ud fra i i forvejen på en eller anden måde holder styr på gode og dårlige kunder, men hvad skal en anmeldelse gøre godt for? Jeg betaler ikke for sex, for at give pigen en god oplevelse. Jeg opføre mig som en gentleman, og kommer frisk fra badet, men det er hendes opgave, som salg er ydelsen at gøre det til en god oplevelse for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 8. Maj, 2015 Nu er der jo faktisk færre og færre der anmelder selve sex-akten i deres anmeldelser. Så anmeldelsen kan jo blandt andet gå på hvordan kunden opføre sig, renlighed, overholdelse af aftaler og forsøg på at presse sig til ekstra ydelser gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 10. Maj, 2015 Når man sælger en ydelse må man finde sig i andre vil vurdere hvor god den ydelse er kontra den pris man har givet, det gælder for alt. Hvis jeg betaler for sex, så vil jeg sku også have lov til at være lidt doven. Der skal 2 til god sex, der skal være lidt kemi osv. Men når jeg som kunder vælger at betale for dette, så forventer jeg ikke at jeg skal sørge for at hun også får noget ud af det, det er udelukkende MIG det handler om.At snakke om at anmelde kunder, giver vel ikke så meget mening. Hvad vil i anmelde? hvor god sex i selv får ud af det? hvor flink kunden er eller hvad? Jeg går da ud fra i i forvejen på en eller anden måde holder styr på gode og dårlige kunder, men hvad skal en anmeldelse gøre godt for? Jeg betaler ikke for sex, for at give pigen en god oplevelse. Jeg opføre mig som en gentleman, og kommer frisk fra badet, men det er hendes opgave, som salg er ydelsen at gøre det til en god oplevelse for mig. Ja ja. Det er jeg godt klar over, men hvis du bare ligge dig på ryggen og siger "rid mig" og jeg så gør det i den tid du har betalt for. Du må gerne give udtryk for om det er godt eller skidt. For vi er ikke tankelæser og bare fordi du betaler for en ydelse, så er vi alle mennesker med forskellige lyster og udtryk. Jeg har både kunder som dig, hvor det kun handler om at DU bliver tilfreds, men jeg har også kunder det syntes det er vigtig at jeg er glad og tilfreds. Og om du er ligeglad med om jeg får noget ud af det, så skal du ikke bekymre dig. Hvis jeg ikke får orgasme, så tjener jeg en skilling og den oplevelse rigere. Og det er nok for mig. Og selvfølgelig vil vi glædespiger snakke om ubehagelige kunder. Der er jo ingen der har lyst til at blive behandlet dårligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 10. Maj, 2015 Jeg må så tilstå at jeg ikke kan lade være med at forsøge at pigen også får noget ud af det. Med det resultat at jeg ikke altid når til mit eget klimaks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 12. Maj, 2015 Har kontaktet blondinen i dag. Og hold kæft jeg er ikke imponeret.Stiller nogle få, konkrete spørgsmål, som hun svarer vagt på. Da jeg sobert beder hende uddybe, får jeg ikke andet end et flabet svar tilbage.Mage til pengegrisk timerytter skal man lede længe efter. Så kan det godt være, at hun har udseendet og kroppen med sig. Men attituden - den slukker enhver gnist! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 12. Maj, 2015 Har kontaktet blondinen i dag. Og hold kæft jeg er ikke imponeret.Stiller nogle få, konkrete spørgsmål, som hun svarer vagt på. Da jeg sobert beder hende uddybe, får jeg ikke andet end et flabet svar tilbage.Mage til pengegrisk timerytter skal man lede længe efter. Så kan det godt være, at hun har udseendet og kroppen med sig. Men attituden - den slukker enhver gnist!Så kan det være du vil have mere held hos Fræk Leg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 12. Maj, 2015 Der er jo ingen der har lyst til at blive behandlet dårligt.Lige præcis det gælder begge veje, det var der så nogen der kunne tage ved lære af, også mht. sproget. https://www.eroguide.dk/forum/topic/34157-blondinebinesenhotmailcom/?do=findComment&comment=29774Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg