Grækeren1 19 Skrevet 20. Maj, 2015 Mon de to frække tøser er kommet i poolen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 20. Maj, 2015 Mon de to frække tøser er kommet i poolen? Vi er kommet til sofaen .... Fået tændt tv'et ... Smidt tøjet og er ved og gøre status på det vi har glemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 20. Maj, 2015 Vi er kommet til sofaen .... Fået tændt tv'et ... Smidt tøjet og er ved og gøre status på det vi har glemt De vigtigste elementer er vel fastmonteret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grækeren1 19 Skrevet 20. Maj, 2015 Sofa, tv og strip det syns vi godt omglemsomhed knap så godt.. Bare i har husket jer selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. Maj, 2015 Vi er kommet til sofaen .... Fået tændt tv'et ... Smidt tøjet og er ved og gøre status på det vi har glemt Rækkefølgen er følgende: Strip, sofa, TV og fodbold fodsex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 20. Maj, 2015 De vigtigste elementer er vel fastmonteret Sofa, tv og strip det syns vi godt omglemsomhed knap så godt.. Bare i har husket jer selv Rækkefølgen er følgende: Strip, sofa, TV og fodbold fodsex hahaha aldrene drenges forsøg på morskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. Maj, 2015 (edited) hahaha aldrene drenges forsøg på morskab Ja vi er platte men absolut ikke fantasiløse Nøgne Miss H. og Miss I. på sofaen Redigeret 20. Maj, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 20. Maj, 2015 Til Alle tilmeldte:Lægger os til og sove nu, så I får alle en sms i løbet af formiddagen ..! Gaaaaab til jer der vil lægge dep. i ,orgen passer det nok bedst ved middagstid i Tved Daglig Brusen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 21. Maj, 2015 14 fyre i alt, så min personlige rekord bliver slået *indsæt jubel-scene her* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 21. Maj, 2015 Har du regnet på hvor mange meter pik du får i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 21. Maj, 2015 Hvis nogen IKKE har modtaget min sms, så skriv asap til min email eller det tlf nr I brugte til mobilepay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Maj, 2015 Har du regnet på hvor mange meter pik du får i dag? Hurtig hovedregning:(0.2x40x60x3)/2 = 720 meter hvis der knaldes uden pauser uafbrudt i 3 timer per Miss så i realiteten lidt færre meter. Fransk er ikke talt med i regnestykket kun dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longman 27 Skrevet 21. Maj, 2015 Regnestykket afhænger jo i høj grad af ukendte faktorer som gennremsnitligt antal meter pr.sekund og graden af friktion 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Maj, 2015 Regnestykket afhænger jo i høj grad af ukendte faktorer som gennremsnitligt antal meter pr.sekund og graden af friktion Som sagt det var en hurtig hovedregning med en kadence på 40 stød i minuttet. Det er ikke den præcise officielle OL formular 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Hell Skrevet 22. Maj, 2015 Vil lige sende en STOR tak til jer alle igår også gengangeren fra det svenske vi får slappet af i Spa'en og poolen i dag. Og synes temperaturen er en smule bedre. Haha ingen hedeslag i dag. men masser af slappen af inden turen går til fest og farver i morgen til Karnevallet i Aalborg <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 22. Maj, 2015 Ville egentlig gerne have deltaget i går men kunne ikke få det til at passe med arbejde. ved du miss Hell om der kommer en version 2 i det jyske ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longman 27 Skrevet 22. Maj, 2015 Vil lige sende en STOR tak til jer alle igår også gengangeren fra det svenske vi får slappet af i Spa'en og poolen i dag. Og synes temperaturen er en smule bedre. Haha ingen hedeslag i dag. men masser af slappen af inden turen går til fest og farver i morgen til Karnevallet i Aalborg <3 Selv tak. Det var jo en, på alle måder, varm fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 22. Maj, 2015 Det lyder til at alle har haft en dejlig og glad oplevelse. Spørger forsigtigt om der blev taget fotos denne gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 22. Maj, 2015 Vil også gerne sige tak for i går.Jeg tror det eneste vi ikke nåede var hoppe i poolen.I skal være velkomne heroppe i det nordjyske imorgen. Håber at vejret bliver bedre end det er idag.Jeg vil kigge efter jer i paraden, men I drukner jo nok i mængden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carlw 2 Skrevet 26. Maj, 2015 Nysgerrighed herfra. Var arrangement så ordinært at det ikke tåler anmeldelse? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Export 7 Skrevet 27. Maj, 2015 Nå så vil jeg godt lige sige tak for en vidunderlig aften det var super fint på alle måder, et par meget søde og smukke piger hvor der var er rigtig god stemning fra starten og lige til slut. Jeg er så tilfreds at jeg godt kunne finde på at tage turen til København næste gang. Og Mister hell er en rigtig hyggelig fyr det er med til at give den gode stemning.Mvh. Export 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Export 7 Skrevet 27. Maj, 2015 PS : Jeg har brugt den lille uges tid her til at komme til krafter igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 23. Oktober, 2020 Pallemand skrev, den 7.5.2015 at 09:46: Frækt hvor mange er så meldt til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg