Bebop 9520 Skrevet 25. Marts, 2015 PrinZ, teknisk set er en selfie et foto du tager af dig selv.. det er selvudløser.. Så det gælder næsten. Du er muligvis ikke den eneste, der bruger selvudløser ifm de billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr m aarhus 3 Skrevet 25. Marts, 2015 ame="Mr m aarhus" post="278229" timestamp="1427217459"] Ja, det er mig Shit du er lækker ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 25. Marts, 2015 Det er liiiidt sørgeligt, når nu man egentlig gerne ville være frisk og med på moden og lægge et billede eller to op, at indse at man er for meget computer spasser til at kunne finde ud af det... Kan jeg ikke lægge et billede op som ikke er på nettet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 25. Marts, 2015 Heellooooo ❤️❤️❤️ Episk kavalergang Trine! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 25. Marts, 2015 Det er liiiidt sørgeligt, når nu man egentlig gerne ville være frisk og med på moden og lægge et billede eller to op, at indse at man er for meget computer spasser til at kunne finde ud af det... Kan jeg ikke lægge et billede op som ikke er på nettet? Jo, du skal bare vælge "vedhæft filer" så kan du hente dem fra din computer det er sådan jeg gør, ved faktisk ikke hvordan man lægger billeder ind, fra en anden side 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 25. Marts, 2015 (edited) Tak Ida Flot af mig at jeg KUN kiggede på den øverste værktøjslinje, og slet ikke lidt rundt på hele siden https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-20466-0-35723700-1427317537.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-20466-0-53546300-1427317564.jpg Ja de er lidt fuzzy, men også bare taget med min telefon i lidt spontan iver Redigeret 25. Marts, 2015 af Mette Tøsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 25. Marts, 2015 Trine nøj du er simpelthen bare for lækker Håber snart jeg får fornøjelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2015 Holy Mary mother of God! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2015 Tak Ida Flot af mig at jeg KUN kiggede på den øverste værktøjslinje, og slet ikke lidt rundt på hele siden IMAG0370.jpgIMAG0367.jpg Ja de er lidt fuzzy, men også bare taget med min telefon i lidt spontan iver Fantastisk krop, Mette-tøs! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 26. Marts, 2015 Shit du bliver da også mere og mere lækker :-P :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2015 Tak Ida Flot af mig at jeg KUN kiggede på den øverste værktøjslinje, og slet ikke lidt rundt på hele siden IMAG0370.jpgIMAG0367.jpg Ja de er lidt fuzzy, men også bare taget med min telefon i lidt spontan iver fuzzy må være et nyt ord for lækker jeg ikke kendte til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Marts, 2015 Tak Ida Flot af mig at jeg KUN kiggede på den øverste værktøjslinje, og slet ikke lidt rundt på hele siden IMAG0370.jpgIMAG0367.jpg Ja de er lidt fuzzy, men også bare taget med min telefon i lidt spontan iver Nice Mette ! jeg synes at kunne genkende de bryster og den røv hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 27. Marts, 2015 ved faktisk ikke hvordan man lægger billeder ind, fra en anden side Pyt med det Ida. Vi vil også hellere se dine egne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2015 fuzzy må være et nyt ord for lækker jeg ikke kendte til Nej. Fuzzy er den musiker der blandt blandt andet lavede temaet til "Familien Andersens Jul". Han havde et TV-program for børn i start 90erne, og jeg kan huske at jeg var rædselsslagen for ham . Men derudover... Rigtig rigtig fine billeder de damer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg