Hop til indhold

Recommended Posts

Udaset af at teste grønne massagesteder skulle der ske noget nyt. Og nyt betød massage af en smuk nøgen kvinde MEN ingen sex - ingen lykkelig afslutning. Basta.

Søndag formiddag har ikke så meget at byde på, så Nana i Solbjerg kunne være en oplagt mulighed. Men ak, - alt optaget. Nu var gode råd dyre, men jeg kom i tanke om Gong Watpo i Viby og de havde heldigvis åbent og tid.

Jeg har tidligere> anmeldt stedet:

og blandt andet skrevet: ”Der er nok ikke den store gentagelsesfare.”

Men hvor mange steder er der lige i omegnen af Århus med mulighed for massage i Eva-kostume, så af med tøjet, ned på madrassen og ind kom den unge struttende kvinde, som jeg tidligere beskrevet.

Ikke så tosset endda!

Til min store forbløffelse havde hun det brede smil på:

- Hey, do you remember me?”

Øh jo da, men der var åbenbart sket et eller andet sidste gang, - noget rigtig dejligt, som jeg ikke lige havde opfattet. Sikke et smil! Af med hendes tøj også og så fik jeg et kærligt klap i r…..:

- What do you want today?

I hár nok allerede gættet, hvad der skete, men jég blev faktisk lidt overrasket over, hvor meget jeg ønskede.

Og resten er historie, som man siger :-P

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opdageren

Ligesom dig Soi, kan jeg indimellem også godt lidt massage, hvor vi begge er nøgne og uden afslutning. Men det er altid svært at finde en pris - fordi det er ikke er en typisk ydelse. Hvad aftalte I - indledningvist ved Gong Watpo?

Som regel ender jeg på 500-600, når først pigerne forstår at jeg vitterligt ikke ønsker sex.

(Og ligesom dig ender jeg alligevel med at blive fristet til mere...)

I øvrigt tak for den mørkegrønne anmeldelse af Aarhus Thaimassage, som jeg kun kan tilslutte mig?

Udaset af at teste grønne massagesteder skulle der ske noget nyt. Og nyt betød massage af en smuk nøgen kvinde MEN ingen sex - ingen lykkelig afslutning. Basta.

Søndag formiddag har ikke så meget at byde på, så Nana i Solbjerg kunne være en oplagt mulighed. Men ak, - alt optaget. Nu var gode råd dyre, men jeg kom i tanke om Gong Watpo i Viby og de havde heldigvis åbent og tid.

Jeg har tidligere> anmeldt stedet:

og blandt andet skrevet: ”Der er nok ikke den store gentagelsesfare.”

Men hvor mange steder er der lige i omegnen af Århus med mulighed for massage i Eva-kostume, så af med tøjet, ned på madrassen og ind kom den unge struttende kvinde, som jeg tidligere beskrevet.

Ikke så tosset endda!

Til min store forbløffelse havde hun det brede smil på:

- Hey, do you remember me?”

Øh jo da, men der var åbenbart sket et eller andet sidste gang, - noget rigtig dejligt, som jeg ikke lige havde opfattet. Sikke et smil! Af med hendes tøj også og så fik jeg et kærligt klap i r…..:

- What do you want today?

I hár nok allerede gættet, hvad der skete, men jég blev faktisk lidt overrasket over, hvor meget jeg ønskede.

Og resten er historie, som man siger :-P

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligesom dig Soi, kan jeg indimellem også godt lidt massage, hvor vi begge er nøgne og uden afslutning. Men det er altid svært at finde en pris - fordi det er ikke er en typisk ydelse. Hvad aftalte I - indledningvist ved Gong Watpo?

Som regel ender jeg på 500-600, når først pigerne forstår at jeg vitterligt ikke ønsker sex.

(Og ligesom dig ender jeg alligevel med at blive fristet til mere...)

I øvrigt tak for den mørkegrønne anmeldelse af Aarhus Thaimassage, som jeg kun kan tilslutte mig?

Det er også min erfaring, at prisniveauet ligger der. Lidt højt, men det er åbenbart en lidt usædvanig ydelse, hvor der ikke er så mange markedskræfter på spil :-P . Jeg har dog været ude for, at det kunne aftales til +100.

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var for nyligt forbi. Blev vist ind i et rum med madras på gulvet og varmetæppe under. 

Massagen var ikke afslappende men masser ad hurtige bevægelser som faldt tilfældige steder på ryggen. Man viste aldrig hvor det næste sted ville blive. Midt under massagen gik hun så igang med et privat mobilopkald! Vel og mærke mens hun masserede!

Nå men - vend om og spørgsmålet kom meget hurtigt. Hj 500 udført meget mekanisk. Og så var det ellers slut. Ikke mere massage foran. Var ude igen 45 minutter efter ankomst. 

Tror ikke lige det er stedet hvor jeg vender tilbage til inden nærmeste fremtid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...