Hop til indhold
Gæst

Fræk mand søges til levende sushi anretning

Recommended Posts

Gæst

:-P  Vi er to frække tøser som vil nyde at ha et dejlig måltid af sushi som er anrettet på en super fræk fyr ???

Er der nogen som tør at melde sig  :-P

Hvad der sker efter måltidet vides ikke  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

:-P  Vi er to frække tøser som vil nyde at ha et dejlig måltid af sushi som er anrettet på en super fræk fyr ???

Er der nogen som tør at melde sig  :-P

Hvad der sker efter måltidet vides ikke  :eek:

Hvad vil I give? :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I sender bare nogen fede billeder. .så må vi se hva i kan byde på  :-P

Hun forsøger bare at lokke nogle selfier ud af jer. Hun er måske en sociologstuderende, som skal forsvare en afhandling angående liderlige mænds dumhed. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er plads til masser af sushi på min krop. :)

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arh Morten, med din vindende personlighed og positive indstilling synes jeg ikke du skal afskrive dig selv på forhånd :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er plads til masser af sushi på mon krop. :)

Det er nok ikke på kroppen sushien skal anrettes, hvis jeg kender Pink Lady ret - synes udtrykket "running sushi" får ny mening  :)

PS. der er plads til masser af sushi på mit futtog  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal naturligvis ikke blande mig i jeres udfoldelse. Men er blot mistænkelig over kombinationen af rå fisk og nosseost. :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er plads til masser af sushi på min krop. :)

Så kommer du rigtigt til at lugte af fisk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arh Morten, med din vindende personlighed og positive indstilling synes jeg ikke du skal afskrive dig selv på forhånd :lol:

Du lader da til at være en dejlig dreng, Montezi. 

Det ligger sådan at jeg kan huske en vis herskerinde fra Esbjerg skulle bruge en knægt til et show i en klub sidste år. 

Kan du huske hvem hun valgte og hvorfor ? Behøver jeg så at sige mere  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Vi kan godt lade de andre knægte drømme lidt

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigerne vil simpelthen have en portion Montezi med seks pund rødspætte afskær.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder skægt Pink Lady.. Jeg er altid frisk på lidt sjove og anderledes indslag og stiller gerne min abekrop til rådighed :D .. jeg sender nogen billeder.. men ingen pikbilleder før pikken virker igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er et ønske min kære veninder har..  :-P  hun har set en film hvor man bruger manden som tallerken.. Ja og hun kunne  hurtig lokke mig til at lave et opslag..  :eek:

Og jeg må sige hu ha der var mange flotte og lækre tallerkener iblandt.. nu ska vi bare ha udvalgt den bedste  :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder skægt Pink Lady.. Jeg er altid frisk på lidt sjove og anderledes indslag og stiller gerne min abekrop til rådighed :D .. jeg sender nogen billeder.. men ingen pikbilleder før pikken virker igen :D

Dejlig med et stykke frivillige mandfolk :shock: .. men det er turn off en abe krop  :-P  hader hår i maden  :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...