Morten1981 242 Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Det er et ønske min kære veninder har.. hun har set en film hvor man bruger manden som tallerken.. Ja og hun kunne hurtig lokke mig til at lave et opslag.. Og jeg må sige hu ha der var mange flotte og lækre tallerkener iblandt.. nu ska vi bare ha udvalgt den bedste Du skriver lige når du har valgt Montezi ha ha ha ha, eller rettere hører vi ikke noget herinde blev det ham Redigeret 26. Marts, 2015 af Morten1981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Det er nok ikke på kroppen sushien skal anrettes, hvis jeg kender Pink Lady ret - synes udtrykket "running sushi" får ny mening PS. der er plads til masser af sushi på mit futtog Denne gang tager du fejl kære ven.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Du skriver lige når du har valgt Montezi ha ha ha ha, eller rettere hører vi ikke noget herinde blev det ham Ja selvfølgelig kommer i til at høre hvem vi vælger og hvordan aften kommer til at køre .. kan kun sige at vi glæder os helt vildt til at det Redigeret 26. Marts, 2015 af Pink Lady Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2015 Jeg kom til at tænke på der der blæksprutte ringe, i ved dem man ofte får friturestegte i Sydeuropa - æhhh hvordan vil i placere dem på "bordet" ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Marts, 2015 Dejlig med et stykke frivillige mandfolk .. men det er turn off en abe krop hader hår i maden Så er Bonobo vel udelukket? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Marts, 2015 Jeg kom til at tænke på der der blæksprutte ringe, i ved dem man ofte får friturestegte i Sydeuropa - æhhh hvordan vil i placere dem på "bordet" ???? I en stak over navlen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2015 I en stak over navlen Jeg har en bedre ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Jeg kom til at tænke på der der blæksprutte ringe, i ved dem man ofte får friturestegte i Sydeuropa - æhhh hvordan vil i placere dem på "bordet" ???? Hallo, det er sushi der bliver anrettet. Soja'en er lidt mere udfordrende. Jeg vil anbefale I bruger palme- eller bananblade som underlag ellers smager det af sved/sur røv "Modellen" skal ligge der en stund, synet skal nydes før det må spises, mmm. jeg har prøvet at spise bodysushi mange gange Redigeret 26. Marts, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Jeg er bange for at ansøge, dels fordi det vil gøre nogen tøsesure og dels fordi så meget mandfolk vil ødelægge pigernes lyst til sushi. Der er jo både bøffer, oksemørbrad, Bratwurst og en MAKI rulle nok til 2 ... og masser af dressing Redigeret 26. Marts, 2015 af hot6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 26. Marts, 2015 Jeg kom til at tænke på der der blæksprutte ringe, i ved dem man ofte får friturestegte i Sydeuropa - æhhh hvordan vil i placere dem på "bordet" ???? skal de ikke hænge på knagen? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2015 Hallo, det er sushi der bliver anrettet. Soja'en er lidt mere udfordrende. Jeg vil anbefale I bruger palme- eller bananblade som underlag ellers smager det af sved/sur røv "Modellen" skal ligge der en stund, synet skal nydes før det må spises, mmm. jeg har prøvet at spise bodysushi mange gange Tror sgu itte du fattede pointen bemærk "" "" om bordet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Jeg er bange for at ansøge, dels fordi det vil gøre nogen tøsesure og dels fordi så meget mandfolk vil ødelægge pigernes lyst til sushi. Der er jo både bøffer, oksemørbrad, Bratwurst og en MAKI rulle nok til 2 ... og masser af dressing Ad! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Hvad er der nu galt i at spise mad af en måtte???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2015 Tror sgu itte du fattede pointen bemærk "" "" om bordet Selvfølgelig fatter jeg hvad du prøver at pakke ind. De friturestegte blæksprutteringe skal selvf. om pikken, men du fatter vist ikke min pointe, man serverer ikke friturestegte blæksprutteringe til sushi. Igen blander du pærer og bananer sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2015 Hvad er der nu galt i at spise mad af en måtte???? en fissemåtte ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Hallo, det er sushi der bliver anrettet. Soja'en er lidt mere udfordrende. Jeg vil anbefale I bruger palme- eller bananblade som underlag ellers smager det af sved/sur røv "Modellen" skal ligge der en stund, synet skal nydes før det må spises, mmm. jeg har prøvet at spise bodysushi mange gange Ja sådan ska det nemlig være. . først nydes og derefte spises.. desserten er en fræk trekant 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 26. Marts, 2015 Montezi glæder sig - det er jeg sikker på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2015 Selvfølgelig fatter jeg hvad du prøver at pakke ind. De friturestegte blæksprutteringe skal selvf. om pikken, men du fatter vist ikke min pointe, man serverer ikke friturestegte blæksprutteringe til sushi. Igen blander du pærer og bananer sammen Nå så er det nok falsk sushi jeg fik i Japan. I øvrigt er der ikke pærer og bananer i sushi- eller har du oplevet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2015 (edited) Nå så er det nok falsk sushi jeg fik i Japan. I øvrigt er der ikke pærer og bananer i sushi- eller har du oplevet det? Hvis du har været i Japan så ved du at man ikke serverer friturestegte blæksprutteringe til sushi. Skal jeg virkelig skære det ud i pap, det passer ikke sammen ! Pærer og bananer er en analogi, lad være med at spille dum. Redigeret 26. Marts, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 Kæft hvor mænd egentlig dejlige nemme, at få til hvad som helst, hvis der bare er lidt udsigt til lidt hud. Tror squ jeg vil være kvinde i mit næste liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2015 Hvis du har været i Japan så ved du at man ikke serverer friturestegte blæksprutteringe til sushi. Skal jeg virkelig skære ud i pap, det passer ikke sammen ! Pærer og bananer er en analogi, så lad være med at spille dum. Gud fader mand. Vi er i hyggesnak og du hakker på mig. Er det en gammel sur kage os imellem du bager videre på? Slap da af, det kan ikke handle om FKK det hele. FKK= flosset kusse kant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2015 Kæft hvor mænd egentlig dejlige nemme, at få til hvad som helst, hvis der bare er lidt udsigt til lidt hud. Tror squ jeg vil være kvinde i mit næste liv Der er udsigt til 3kant-sex for den heldige sushi-mand ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2015 Gud fader mand. Vi er i hyggesnak og du hakker på mig. Er det en gammel sur kage os imellem du bager videre på? Slap da af, det kan ikke handle om FKK det hele. FKK= flosset kusse kant Det handler om sushi, den skal anrettes og spises korrekt. Alt andet er blasfemi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2015 Det handler om sushi, den skal anrettes og spises korrekt. Alt andet er blasfemi Tror bare jeg sætter mig hen på bænken og piller i blæksprutten. GFB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 26. Marts, 2015 I alle kan ryge direkte ind på chatten og lykønske montezi Han er den eneste af os herinde - så vidt jeg ved - der kan klare mosten uden at springe i luften undervejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg