Hop til indhold
Gæst

Fræk mand søges til levende sushi anretning

Recommended Posts

Det er et ønske min kære veninder har..  :-P  hun har set en film hvor man bruger manden som tallerken.. Ja og hun kunne  hurtig lokke mig til at lave et opslag..  :eek:

Og jeg må sige hu ha der var mange flotte og lækre tallerkener iblandt.. nu ska vi bare ha udvalgt den bedste  :-P  

Du skriver lige når du har valgt Montezi ha ha ha ha, eller rettere hører vi ikke noget herinde blev det ham

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er nok ikke på kroppen sushien skal anrettes, hvis jeg kender Pink Lady ret - synes udtrykket "running sushi" får ny mening  :)

PS. der er plads til masser af sushi på mit futtog  :D

Denne gang tager du fejl kære ven..  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du skriver lige når du har valgt Montezi ha ha ha ha, eller rettere hører vi ikke noget herinde blev det ham

Ja selvfølgelig kommer i til at høre hvem vi vælger og hvordan aften kommer til at køre :eek: .. kan kun sige at vi glæder os helt vildt til at det  :-P

Redigeret af Pink Lady

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kom til at tænke på der der blæksprutte ringe, i ved dem man ofte får friturestegte i Sydeuropa - æhhh hvordan vil i placere dem på  "bordet" ????  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig med et stykke frivillige mandfolk :shock: .. men det er turn off en abe krop  :-P  hader hår i maden  :-|

Så er Bonobo vel udelukket?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom til at tænke på der der blæksprutte ringe, i ved dem man ofte får friturestegte i Sydeuropa - æhhh hvordan vil i placere dem på  "bordet" ????  :-P

I en stak over navlen :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hallo, det er sushi der bliver anrettet.

Soja'en er lidt mere udfordrende. Jeg vil anbefale I bruger palme- eller bananblade som underlag ellers smager det af sved/sur røv :P

"Modellen" skal ligge der en stund, synet skal nydes før det må spises, mmm. jeg har prøvet at spise bodysushi mange gange :D

sushi_index3.jpg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er bange for at ansøge, dels fordi det vil gøre nogen tøsesure og dels fordi så meget mandfolk vil ødelægge pigernes lyst til sushi. Der er jo både bøffer, oksemørbrad, Bratwurst og en MAKI rulle nok til 2 ... og masser af dressing :D

Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg

skal de ikke hænge på knagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Soja'en er lidt mere udfordrende. Jeg vil anbefale I bruger palme- eller bananblade som underlag ellers smager det af sved/sur røv :P

"Modellen" skal ligge der en stund, synet skal nydes før det må spises, mmm. jeg har prøvet at spise bodysushi mange gange :D

sushi_index3.jpg

Tror sgu itte du fattede  pointen  :mrgreen:  bemærk "" "" om bordet :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er bange for at ansøge, dels fordi det vil gøre nogen tøsesure og dels fordi så meget mandfolk vil ødelægge pigernes lyst til sushi. Der er jo både bøffer, oksemørbrad, Bratwurst og en MAKI rulle nok til 2 ... og masser af dressing :D

Ad!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu itte du fattede  pointen  :mrgreen:  bemærk "" "" om bordet :geek:

Selvfølgelig fatter jeg hvad du prøver at pakke ind.

De friturestegte blæksprutteringe skal selvf. om pikken, men du fatter vist ikke min pointe,

man serverer ikke friturestegte blæksprutteringe til sushi. Igen blander du pærer og bananer sammen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

sushi_index3.jpg

Ja sådan ska det nemlig være. :eek: . først nydes og derefte spises.. :-P   desserten er en fræk trekant  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Selvfølgelig fatter jeg hvad du prøver at pakke ind.

De friturestegte blæksprutteringe skal selvf. om pikken, men du fatter vist ikke min pointe,

man serverer ikke friturestegte blæksprutteringe til sushi. Igen blander du pærer og bananer sammen :lol:

Nå så er det nok falsk sushi jeg fik i Japan.

I øvrigt er der ikke pærer og bananer i sushi- eller har du oplevet det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå så er det nok falsk sushi jeg fik i Japan.

I øvrigt er der ikke pærer og bananer i sushi- eller har du oplevet det?

Hvis du har været i Japan så ved du at man ikke serverer friturestegte blæksprutteringe til sushi.

Skal jeg virkelig skære det ud i pap, det passer ikke sammen !

Pærer og bananer er en analogi, lad være med at spille dum.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kæft hvor mænd egentlig dejlige nemme, at få til hvad som helst, hvis der bare er lidt udsigt til lidt hud. :D  :D  :D

Tror squ jeg vil være kvinde i mit næste liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du har været i Japan så ved du at man ikke serverer friturestegte blæksprutteringe til sushi.

Skal jeg virkelig skære ud i pap, det passer ikke sammen !

Pærer og bananer er en analogi, så lad være med at spille dum.

Gud fader mand. Vi er i hyggesnak og du hakker på mig. Er det en gammel sur kage os imellem du bager videre på?

Slap da af, det kan ikke handle om FKK det hele.

FKK= flosset kusse kant ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det handler om sushi, den skal anrettes og spises korrekt. Alt andet er blasfemi :lol:

Tror bare jeg sætter mig hen på bænken og piller i blæksprutten. GFB

Del dette indlæg

Link til indlæg

I alle kan ryge direkte ind på chatten og lykønske montezi

Han er den eneste af os herinde - så vidt jeg ved - der kan klare mosten uden at springe i luften undervejs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...