Hop til indhold
Wranglerman

Så tæt på kunst man komme - Møde med Herskerinde

Recommended Posts

Det er svært for mig at skulle skrive dette. Jeg er ikke sikker på hvad der skete og hvordan jeg skal tolke det.

Men igår oplevede jeg noget jeg ikke troede var muligt.

I går oplevede jeg at det jeg troede var op, faktisk var ned.

Efter mange mange købe sex oplevelser gennem næsten 20 år. Og efter at have nydt og snuset til SM med Madame Helene, blev jeg fanget af Herskerinde B. Hun huserer på at site som er sødt.

Vores korrespondance burde have givet mig en indikation, jeg er trods alt ikke en novice. Men nu 24 timer senere må jeg sande at tog grumme fejl.

Herskerinden krævede i sin skriftelige befaling total lydighed fra første sekund. Intet Hej, intet velkomne. Ingenting! Ja ja tænkte jeg. Sikkert endnu en forstads frue som tror hun er hård.

Men jeg tog fejl!

Jeg mødte op præcis klokken 20:00 som aftalt. Tror det var Herskerindens private hjem. Men er ikke sikker. Aftalen var blevet ændret fire gange. Så jeg må indrømme jeg var usikker. Men....

Døren gik op. Herskerinden stof bag døren og pegede.

Indenfor mødte der mig en alm stue. Med levende lys. Og....et bord fyldt med remedier. Reb, tape, gag kugle og masser af dildoer. Skåle, trakt, tang og sprøjte. Verden stod stille.

1,2,3 sekunder og så stod hun der. De glimt der, var de eneste slaven fik af Herskerinden. Kort sort hår, stram sort kjole, røde læber og djævelsk smuk. Intet overladt til tilfældet.

"Vend dig op!"

Jeg vente mig om. "Ned på knæ"

Jeg gik i knæ "kan slaven se uden briller?"

"Ja Herskerinde" "så læg dem på bordet"

Klik klik hendes spinkle krop på de høje stilletter gik om mig. Jeg jeg så ned. Hun havde smukke fødder i de sorte stilletter.

"Er det til Herskerinden?" Hun pegede på konvolutten.

"Ja Frue"

Straks kom det ...."her hedder det altid Herskerinde....er det forstået?"

"Ja herskerinde"

Luften var tæt af atmosfære.

Igen klik klik klik .....

"Tag jakken af, langsomt..."

Jeg tog den af og straks kom hendes smukke hånd frem.

"Tag skjorten af, langsomt!"

Jeg knappede skjorten op og trak den op af mine bukser. Jeg havde ansigtet mod hendes bogreol. Fyldt med alm bøger og biblen. Men intet ved denne kvinde var alm. Hun havde en nerve som kun en trænet skuespiller eller en ægte Herskerinde kan mønstre.

Sådan forsatte vi til jeg var nøgen. Herskerinde tog mine sko og spyttede på dem. Store dråber...."slik dem rene slave!"

Jeg slikkede spyttet op. Det smagt af the og mango.

Da de var rene gentog hun kunststykket. På intet tidspunkt så slaven op, men Herskerinde var hele tiden til stede. Vi var begge utroligt meget til stede i det rum.

Derefter fik slaven lov til at slikke Herskerindens sko. Grundigt. Meget grundigt. Herskerinde var svært tilfreds med slavens tunge arbejde.

Slaven blev sat til at lægge plastik på gulvet og langsomt dukkede et sort tæppe frem. Men ikke uden udfordringer. Alt skulle ske i stilhed. Og tappen ville ikke samarbejde. Der var huller og Herskerinde måtte til sidst gribe ind og pege de steder ud som manglede.

En skål blev sat foran mig. Men fordi jeg havde sjusket med gaffatapen....

"Ned på knæ slave....." Hun hev i mit halsbånd.

Jeg havde en dildo i munden og en maske over ansigtet.

Jeg mærkede pludseligt en varm stråle på ryggen. Herskerinde stod over mig og tissede sine gyldne dråber på mig. Dette varede i en evighed. Søer blev hurtigt skabt på den sorte plast. Min maske blev fugtig og så gennemblødt. Alt har vådt og varmt. Jeg smagte begærligt.

Herskerinde kom rundt og satte sig på hug foran mig. Hun trak masken af og sagde...."drik slave. Der og der. Alt skal op..."

Seancen fortsatte i en time til. Jeg skal ikke trætte mine kære lyttere med detaljerne. Men åh min Gud de detaljer. Mere urin. Spyt. Dildo. Og knust æble fra Herskerindes mund.

På intet tidspunkt rørte Herskerinde slaven. Kun gennem mellemmand. Dildo i min mund. Dildo i min røv. Klemmer på mine nosser. Kun en enkelt finger, som smurte Herskerindes spyt om mit øre. Ind i og ud over mit øres brusk og følsomme erogene zoner.

Den mest erotiske følelse jeg nogensinde har oplevet.

Og nådigt til allersidst, gennem vådservietter.

Slaven fik at vide at herskerinde ville kontakte slaven inden for tre dage. Eller ikke og så hørte slaven aldrig fra Herskerinde ingen.

Min pointe med dette indlæg er at Herskerinden i dette indlæg har så ret:

http://sado.dk/sm11/images/smil_blade/2001_2/7-9.pdf

Jeg havde ikke oplevet ægte SM før mit møde med Herskerinde B.

Hun var ægte på en måde som er svær at beskrive. Det her var intet rollespil. Ikke skuespil med henblik på at tjene penge.

Det her var langsomt afskalning af min menneskelighed. Ydmygelse og grænsesøgning i et format jeg ikke havde set før. Eller læst om. I al den litteratur jeg havde gennem trawlet var sex den vigtige driver. Sub manden blev belønnet for sin evne til at udholde smerte eller langtidsvirkning af hans pik ved at få udløsning.

Det var slet ikke på tale her. Herskerinde skabte et kunstværk kun hun kunne se. Min nøgne krop med dildo og klemmer. Til spyttet og ned pisset med æble mos som topping. Med Herskerinde som tavst vidne. Og eneste nyder. Det var overvældende. Og meget meget inspirerende.

Jeg lærte en masse om mig selv på det sort gulv den torsdag i marts 2015.

Slaven W

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak! Jeg har nu besøgt hende for anden gang. Og skal besøge Herskerinde på mandag. Det har været en rutchebanetur uden lige! 

Hun er sadist på sine helt egne præmisser og komplet ligeglad med mine lyster. Ingen snik snak eller sågar et blik! Det er rart!

Men jeg fortæller ikke mere om hende. Fordi det foregår hjemme hos hende. Tror hun kun leger med mig, men hvad ved jeg ;-) dumme slavedreng! 

Det er fortsat med kompensation, men det er næsten ligegyldigt fordi det føles så ægte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...