Hop til indhold
lang

Når man nu ved, hun er HIV-positiv

Recommended Posts

Gæst

Påstande om at en pige har HIV vil blive slettet.

Husk at anmelde indlæg hvis I ser en navngiven pige blive hængt ud sådan, så vi kan gribe ind hurtigst muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ved en gp var tvunget russisk roulette inden man forlod stedet skulle det så også holdes hemeligt.

Jeg tror faktisk ikke, at der findes særlig mange, der synes at det er særlig hensigtsmæssigt at sælge seksuelle ydelser, hvis man samtidig har HIV. Jeg gør i hvert fald ikke, men jeg synes stadig ikke, at det skal skrives herinde. Og jeg er glad for, at ledelsen heller ikke synes det. :)

Som nogen skriver... "Ja, men hvis du ved det med 100% sikkerhed..."

Armen altså... Hvis du - helt fremmede og anonyme mand på nettet - er 100% sikker på at frække Gurli er HIV-smittet, så behøves der da absolut ingen beviser for din påstand, og alle kan i princippet derfor frit hænge enhver pige ud offentligt. Det holder jo ikke, vel. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ved en gp var tvunget russisk roulette inden man forlod stedet skulle det så også holdes hemeligt.

Jeg forstår til fulde ledelsens holdning for der vil hurtigt kunne startes rygter om en bestemt GP som så uanset om rygtet er sandt eller ej gidt kan droppe sin forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg fik da startet en vis debat.

Sagen ligger ca. et år tilbage i tiden. Anledningen var at kondomet sprang ikke bare én men to gange. Det var hun ret hys med, og det var der så en grund til...hvilket hun altså indrømmede. Længere er den sådan set ikke. Jeg slap dog for at modtage uønskede vira.

Mvh

Lang

Redigeret af lang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror nu mere at vedkommende har behov for at skabe drama,ingen aner jo om der er hold i denne påstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo så spørge Lang om har evt. har talt med pågældende pige om den risiko hun jo faktisk sætter folk i ved at arbejde som glædespige og om ikke det var bedre at hun måske nøjed med at give et handjob til sine kunder eller finder på noget helt andet at lave.

Er hun ikke til at snakke med om det ville jeg måske endda ta en snak med mammasan om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplysningen om, at sagen ligger cirka et år tilbage i tiden, fjerner vel nærmest enhver interesse om den. Der er jo ingen, der ved, hvor den pige er henne nu - og det undrer i hvert fald mig dybt, at Lang bringer den op så længe efter.

 

Skulle der være nogen som helst mening med at bringe den op, skulle det da ha' været dengang - et helt år er længe at gå og være i tvivl på grund af et dilemma, som man "nu" er kommet i for så bare at bringe det op herinde uden at fortælle, hvor gammel sagen er...

 

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplysningen om, at sagen ligger cirka et år tilbage i tiden, fjerner vel nærmest enhver interesse om den. Der er jo ingen, der ved, hvor den pige er henne nu - og det undrer i hvert fald mig dybt, at Lang bringer den op så længe efter.

 

Skulle der være nogen som helst mening med at bringe den op, skulle det da ha' været dengang - et helt år er længe at gå og være i tvivl på grund af et dilemma, som man "nu" er kommet i for så bare at bringe det op herinde uden at fortælle, hvor gammel sagen er...

 

Har tænkt det samme, da Lang meddelte dette. Jeg håber, at det er fordi han så den positive anmeldelse af pigen for nylig - ellers føler jeg mig også holdt for nar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kender vel begrebet dilemma? Ja, min oplevelse ligger ca. et år tilbage, men damen er blevet anmeldt for nylig. Endda i rosende og begejstrede toner. Det var rent ud sagt ikke rar læsning. Lidt kvalmende...

Men - jeg skulle nok ikke have luftet den her på siderne - denne elendige følelse, jeg fik, når konklusionen jo er, at det skal jeg bare holde for mig selv.

Over og ud herfra.

Mvh

Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men - jeg skulle nok ikke have luftet den her på siderne - denne elendige følelse, jeg fik, når konklusionen jo er, at det skal jeg bare holde for mig selv.

Over og ud herfra.

Mvh

Lang

 

Hov hov, Lang

 

Det var i hvert fald ikke det, jeg skrev til dig.

 

Men der har da været en hel del mennesker inde over debatten, som netop forholdt sig til alt muligt andet end dit egentlige etiske dilemma.

 

Og et etisk dilemma afgøres ikke ved håndsoprækning men ved at du handler, som du inderst inde finder rigtigst. Det rigtige er efter min mening ikke at skrige pigens navn og sted ud på Eroguide - og det er desuden ikke tilladt. Det der er rigtigst er sjældent at gøre intet. Så meget er sikkert.

 

Venlig hilsen Leraar

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Louie: Rejse har da en pointe. Et eksempel:

 

En pige på chatten fortalte mig, at Louie De Palma havde fortalt hende, at han havde en velbehandlet udgave af en multiresistent Hepatitis B., så det var ikke noget problem for ham.

 

Kan jeg tillade mig at lade være med at sige det videre. Nej, piger, der er en meget stor risiko for at få en kronisk sygdom.

 

Værsågod, Louie: Skift nick ;)

 

Øhhhh multiresistent Hep B!!???? det er en virus og ikke en bakteriea....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhhh multiresistent Hep B!!???? det er en virus og ikke en bakteriea....

 

Ja ja, men det er nu relativt ligegyldigt for pointen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kender vel begrebet dilemma? Ja, min oplevelse ligger ca. et år tilbage, men damen er blevet anmeldt for nylig. Endda i rosende og begejstrede toner. Det var rent ud sagt ikke rar læsning. Lidt kvalmende...

Men - jeg skulle nok ikke have luftet den her på siderne - denne elendige følelse, jeg fik, når konklusionen jo er, at det skal jeg bare holde for mig selv.

Over og ud herfra.

Mvh

Lang

 

Der er jo mange men'er og hvis'er.................. Er pigen i behandling??  Er hun i behandling og følger behandlingen og går til check op på virus tal, og tallene er under grænse værdien, er chancen meget meget lille ....... ( Thomas Buttenschön, har jo også valgt at stå frem, som HIV smittet og han har både børn og kone...)

Problemet er, hvis hun ikke går i behandling eller sjusker med at tage medicinen, så kan man få problemer....Men igen, det er jo også en pligt som kunde at beskytte sig.....Der er jo ikke kun HIV, men hep B , gonorre, syfilis, kondylomer, clamydia, herpes etc... Og Hep B smitter tusinde gange lettere end HIV, og i ca 10  % af tilfældene får man kroniske leverskader... Og hun valgte jo nok at fortælle det, fordi hun stolede på dig og ikke regner med du bringer den viden videre.....

Men snak dog med hende om dine kvaler....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...