Peter-Pete 0 Skrevet 31. Marts, 2015 Hej folkens Mangler lidt hjælpe fra "Eroguide-hjernen"... Besøgte sidste år Ninas Thai-Massage i Århus, og blev det samme fan af hendes afsluttende prostata-massage. Nu bor jeg imidlertid i Herlev, så kunne være fedt med et lignende tilbud på denne side af Storebælt, men...... Efter talrige besøg hos forskellige thai-massage steder i Københavnsområdet, samt 'surfet' rundt på nettet (herunder i tidligere tråde på Eroguide.dk) må jeg konkludere, at jeg ikke kan finde en thai-massør der tilbyder prostata massage som del af afslutningen... Kan det tænkes at nogen kan hjælpe mig i ovenstående:)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 31. Marts, 2015 hej nu er det efterhånden noget tid siden, jeg har været i kbh sidst, men mon ikke Won stadig er hos Gorn i Kingosgade ? bemærk Won er efterhånden kommet lidt op i årene, så dette skal du være med på ellers har hun ikke noget problem med at lege med dit bageste hul have fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg