Borende X 25042 Skrevet 2. April, 2015 Ja, jyderne har en lille jydekrog, men som er meget krum Men den vender forhåbentlig opad? Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 2. April, 2015 Men den vender forhåbentlig opad? Ja det vil jeg tro, men der vil altid være nogle trailere der "sætter sine spor" Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 2. April, 2015 Ja det vil jeg tro, men der vil altid være nogle trailere der "sætter sine spor" Ja pas for satan på tappen der låser trækket om krogen. AV AV AVvenligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. April, 2015 Ja pas for satan på tappen der låser trækket om krogen. AV AV AV venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Låsen er det mindste problem........det er straks værre når der skal findes et sted til strømstikket :D 3 Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Låsen er det mindste problem........det er straks værre når der skal findes et sted til strømstikket Ja desværre bliver den afbillede model kun til et 1 polet han stik.Men i mit tilfælde ville tappen sikker knække eller bøje sig, altså den i krogen.God værksteds humor. Ha ha ha.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Redigeret 2. April, 2015 af BigDick 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Du kan virkelig være en glædesspreder Bly Jeg fortæller bare om den virkelige verden, men tak. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 (edited) Jeg fortæller bare om den virkelige verden, men tak. Hvad mener du med den virkelige verden ? Lyder som noget indforstået snak. Redigeret 2. April, 2015 af titman 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Hvad mener du med den virkelige verden ? Den alle vi andre lever i vil jeg tro Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Hvad mener du med den virkelige verden ? Lyder som noget indforstået snak. Titman... Den virkelige verden... Som i de grumme og knap så sexede facts om f.eks. fødselsgener, flossede ringmuskler og lindringen for det. Det er ikke indforstået. Det står på side 1 i denne debat. :) Redigeret 2. April, 2015 af Nikita Darling 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Titman... Den virkelige verden... Som i de grumme og knap så sexede facts om f.eks. fødselsgener, flossede ringmuskler og lindringen for det. Det er ikke indforstået. Det står på side 1 i denne debat. Og hvad har det med Jasmins jyske ferie at gøre ? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Den alle vi andre lever i vil jeg tro Så du vil altså ikke anerkende min virkelighed ? Det var da en arrogant og nedladende holdning at have. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Og hvad har det med Jasmins jyske ferie at gøre ? Jamen det har nok det at gøre med Jasmins tur, at Bly foreslog, at Jasmin skulle huske et isbind, som formentlig var en hentydning til en eventuel overophedning af Jasmins ringmuskel pga alle de liderlige og Jasmin-trængende jyder. Men det kan alt sammen læses på side 1. Er der andet, du skal have forklaret? :D Redigeret 2. April, 2015 af Nikita Darling 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 2. April, 2015 Jeg syntes at vi skal opføre os ordentligt overfor Titman 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 (edited) Jamen det har nok det at gøre med Jasmins tur, at Bly foreslog, at Jasmin skulle huske et isbind, som formentlig var en hentydning til en eventuel overophedning af Jasmins ringmuskel pga alle de liderlige og Jasmin-trængende jyder. Men det kan alt sammen læses på side 1. Er der andet, du skal have forklaret? Nåh men det kunne du jo bare have forklaret mig uden at latterliggøre mig på den måde. Tak for info. Redigeret 2. April, 2015 af titman 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 2. April, 2015 Nåh men det kunne du jo bare have forklaret mig uden at latterliggøre mig på den måde. Tak for info. Nårh, det var fordi jeg troede, at du kun spurgte for at være på tværs, og faktisk godt kendte svarene på de ting, som du spurgte om. Men selv tak :) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 2. April, 2015 Er der andet, du skal have forklaret? Nu du er igang, så har jeg det lidt svært ved streg terorien, kan du forklare mig det? Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 2. April, 2015 Nu du er igang, så har jeg det lidt svært ved streg terorien, kan du forklare mig det? Mener du strengteorien? Anywho... Det har til gengæld slet intet med Jasmins sextour :D Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Mener du strengteorien? Anywho... Det har til gengæld slet intet med Jasmins sextour Johh- Jazz kan være meget streng lissom! Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Johh- Jazz kan være meget streng lissom! Forklaring udbedes!! Googles ordet har det 2 betydninger!! Redigeret 2. April, 2015 af Krølle Bølle Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Forklaring udbedes!! Googles ordet har det 2 betydninger!! Vælg det sjoveste Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. April, 2015 Århuselsker: så er vi enig - for en gangs skyld. Nyd påsken! Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 2. April, 2015 Mener du strengteorien? Anywho... Det har til gengæld slet intet med Jasmins sextour Hov hov. Bare fordi man er ordblind skal man ikke holdes udenfor ;) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 2. April, 2015 Hov hov. Bare fordi man er ordblind skal man ikke holdes udenfor Nej da! Jeg troede, at der fandtes en teori, som jeg ikke vidste noget om. :) Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 2. April, 2015 Nej da! Jeg troede, at der fandtes en teori, som jeg ikke vidste noget om. Hvordan kunne du tro det, ved du ikke alt da? Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11508 Skrevet 3. April, 2015 Hvordan kunne du tro det, ved du ikke alt da? Jow, nemlig! Så hvor utopisk og utroligt det end må lyde, så viser det sig, at streg teorien må være den eneste ting, jeg ikke ved noget om... Who knew! :cool: 1 Del dette indlæg Link til indlæg