Jernsvinet 13841 Skrevet 2. April, 2015 Ja jeg foretrækker nu også at sidde med min smartphone og surfe på eroguide imens jeg sidder på potten Ja, man forstår ikke dem, der kan lave BIG uden en smartphone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2015 Hæmoride-Toilet-Paper.jpg Jeg kan ellers anbefale smergellærred. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 3. April, 2015 Hæmoride-Toilet-Paper.jpgEr det det der kaldes en Hæmoridefræser.Venligst Landsbytosen - stadig uden smart phone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2015 Så længe der er strøm på iPad'en, er der ingen grund til at stige af tronen Det er snart også det eneste sted, hvor man har FRED 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 3. April, 2015 Av, hehe, hvordan i hede hule fik jeg blandet husgeråd ind i den overskrift. Nå ja, jeg er jo ikke helt ung længere, nogle, der har et bud på, hvilket ord der skulle have været brugt? ;D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2015 Av, hehe, hvordan i hede hule fik jeg blandet husgeråd ind i den overskrift. Nå ja, jeg er jo ikke helt ung længere, nogle, der har et bud på, hvilket ord der skulle have været brugt? ;D Du skulle have brugt "husråd": Et gammelt husråd siger ........ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 3. April, 2015 Du skulle have brugt "husråd": Et gammelt husråd siger ........ Bingo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 4. April, 2015 Du skulle have brugt "husråd": Et gammelt husråd siger ........ Ja, eller huskeråd - men som det ses kan de selv på Politiken tage fejl - og ikke bare i avisen, men som titel på en bog - det må koste..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg