Morten1981 242 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Selvom man gerne må lave fis og ballade med andre d. 1 April så røg Flaber alias Sailor i den store fælde med 2 af sine brugere i går Du kan se afsløringen her : Redigeret 2. April, 2015 af Morten1981 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. April, 2015 Haha... Jeg er sikker på, at Flaber/Sailor er meget glad og taknemlig for den ekstra opmærksomhed... :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 2. April, 2015 Haha... Jeg er sikker på, at Flaber/Sailor er meget glad og taknemlig for den ekstra opmærksomhed... Han forsvandt ud af bagdøren efter afsløringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Haha... Jeg er sikker på, at Flaber/Sailor er meget glad og taknemlig for den ekstra opmærksomhed... Haha... Det var da godt at den ene part ikke var lyserød..!! De har det jo med at benytte de grå medlemmers Wi-fi..Uden tilladelse.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Haha... Det var da godt at den ene part ikke var lyserød..!! De har det jo med at benytte de grå medlemmers Wi-fi..Uden tilladelse.. VH Ludvig. Ja det var noget værre noget den der. Sådan kan man uforskyldt komme galt afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Det dæl'me sjovt det der :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 2. April, 2015 Dobbelt-profiler: Er man så skizsofren eller radikal (radigal)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Det er vist en and. Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd. Eller også har adm ikke fået en anmeldelse? Nogen der har trykket på anmelt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 2. April, 2015 Det er vist en and. Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd. Eller også har adm ikke fået en anmeldelse? Nogen der har trykket på anmelt? Jeg tror at det er, når man gør det bevidst, at det er "ulovligt". I dette tilfælde var det jo en fejl, og bestemt ikke noget, han gjorde med vilje :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 2. April, 2015 Ae man må gerne ha to profiler.. Det er bare pinligt at blive Busted i det :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 2. April, 2015 Det er vist en and. Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd. Eller også har adm ikke fået en anmeldelse? Nogen der har trykket på anmelt? Prøv lige at kigge efter i tråden - det er ingen and, og da han ikke anmelder sig selv er det ikke ulovligt at have 2 profiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Ae man må gerne ha to profiler.. Det er bare pinligt at blive Busted i det Jeg troede blot ikke man måtte bruge begge profiler i samme tråd-uanset hvorledes man fordeler sine argumenter mellem profilerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Det er vist en and. Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd. Eller også har adm ikke fået en anmeldelse? Nogen der har trykket på anmelt? Jeg troede blot ikke man måtte bruge begge profiler i samme tråd-uanset hvorledes man fordeler sine argumenter mellem profilerne. Rolig nu, rolig nu. Han modtog en reprimande i går på pm, ligesom flere andre har modtaget det herinde, når de har lavet noget tilsvarende. Vi har aldrig hældt folk ud, fordi de skrev med to navne i en debat, de får en reprimande, men bliver de ved og er ligeglade så falder hammeren selvfølgelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Rolig nu, rolig nu. Han modtog en reprimande i går på pm, ligesom flere andre har modtaget det herinde, når de har lavet noget tilsvarende. Vi har aldrig hældt folk ud, fordi de skrev med to navne i en debat, de får en reprimande, men bliver de ved og er ligeglade så falder hammeren selvfølgelig. Jeg er ganske rolig, faktisk lidt i dvale. Men tak for updaten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Må hellere gengive vores regel om det så ingen er i tvivlhttps://www.eroguide.dk/forum/forum-53/announcement-4-reglerretningslinjer-for-brug-af-eroguidedk/§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Det gælder på alle forummer på Eroguide. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Jeg er ganske rolig, faktisk lidt i dvale. Men tak for updaten. Dejligt at være i dvale, det kan vi alle trænge til, det var blot dine konklusioner jeg gerne vil have lidt til slået lidt til ro, hvis jeg kan udtrykke mig sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Igen søge funktionen Han deltog jo ikke i de samme tråde med de 2 profiler i overvældende grad... Den ene profil deltog i nogle tråde og den anden profil deltog i nogle andre tråde... så ingen regler er vel overtrådt ?! da han ikke har bakket sig selv op i en debat ...med vilje Redigeret 2. April, 2015 af holstebronx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 (edited) Igen søge funktionen Han deltog jo ikke i de samme tråde med de 2 profiler i overvældende grad... Den ene profil deltog i nogle tråde og den anden profil deltog i nogle andre tråde... så ingen regler er vel overtrådt ?! da han ikke har bakket sig selv op i en debat ...med vilje Jo, hvis du læser reglen og er opmærksom på ordet ikke, så er reglen overtrådt § 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller ............ Det vil sige at det ikke er tilladt, skulle det passe det du påstår, skulle der stå samt eller og i stedet for ikke, så dit nye forsøg på ordkløveri holder ikke denne gang Redigeret 2. April, 2015 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 (edited) …. med vilje Skal nok læses i denne sammenhæng Redigeret 2. April, 2015 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Godt set Morten Jeg undrede mig også over at jeg modtog en privat besked fra sailor, som svarede på et spørgsmål som jeg havde stillet til flaber i en tråd om "eroguide pigen". Det dur selvfølgelig ikke. EG's regler skal overholdes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Jo, hvis du læser reglen og er opmærksom på ordet ikke, så er reglen overtrådt § 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller ............ Det vil sige at det ikke er tilladt, skulle det passe det du påstår, skulle der stå samt eller og i stedet for ikke, så dit nye forsøg på ordkløveri holder ikke denne gang Nyt forsøg ? Nå, men jeg tror i hvert fald ikke at han gjorde det med vilje Men jo reglen er overtrådt. Redigeret 2. April, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 2. April, 2015 Nyt forsøg ? Nå, men jeg tror i hvert fald ikke at han gjorde det med vilje Man skulle næsten tro at du er på samme skib som sailor - sådan som du prøver at redde ham op fra det kolde vand ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2015 Godt set Morten Jeg undrede mig også over at jeg modtog en privat besked fra sailor, som svarede på et spørgsmål som jeg havde stillet til flaber i en tråd om "eroguide pigen". Det dur selvfølgelig ikke. EG's regler skal overholdes. Ha -ha der er vist noget med PM og offentliggørelse ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. April, 2015 Man skulle næsten tro at du er på samme skib som sailor - sådan som du prøver at redde ham op fra det kolde vand ? Ok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Nå, men jeg tror i hvert fald ikke at han gjorde det med vilje Men jo reglen er overtrådt. Det tror jeg heller ikke. Det var også derfor han fik en ret venlig reprimande fra mig, men han skal da have at vide at han overtrådt en regel uanset om det var med vilje eller ej, så han er mere opmærksom på det en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg