beno-21 19 Skrevet 2. April, 2015 Hej Undskyld mine mange indlæg men vil bare hører om pigerne i Tyskland holder lukket imorgen ( Langfredag)? Da mig og mine venner har planlagt en tur forbi Flensborg da der er kommet nye piger til stedet God påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Du skal ikke undskylde - bare gå amok Jeg mener at der altid er åbent i vinduerne i flensborg PS noget nyt med din kammerat ? Redigeret 2. April, 2015 af Morten1981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beno-21 19 Skrevet 2. April, 2015 okay tak For der kommet nye damer dernede så de skal lige prøves ikke noget nyt om min ven så han tage også en tur til Flensborg måske han er heldig denne gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 2. April, 2015 okay tak For der kommet nye damer dernede så de skal lige prøves ikke noget nyt om min ven så han tage også en tur til Flensborg måske han er heldig denne gang Super - god tur - holder du lige os underrettet om udviklingen med ham? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg