Nye tider 6825 Skrevet 2. April, 2015 (edited) Hej - hvad kalder Forstanderinden de gamles gruppesex på plejehjemmet BX - - ?? - - - - blandet saft fra Rynkeby - nå BX, - jeg håber du kan tilgive at jeg indlemmede dig i orgiet - ellers må du anmelde mig til Forstanderinden Mange hilsner Nyder livet Redigeret 2. April, 2015 af Nyder livet 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 2. April, 2015 Hej - hvad kalder Forstanderinden de gamles gruppesex på plejehjemmet BX - - ?? - - - - blandet saft fra Rynkeby - nå BX, - jeg håber du kan tilgive at jeg indlemmede dig i orgiet - ellers må du anmelde mig til Forstanderinden Mange hilsner Nyder livet Dry & Crispy, but still tasty 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2015 Nææh, Forstanderinden er ret streng, noget indremission, så tingene foregår gerne i Skt. Syndestræde Thai Wellness efter aldersrenteudbetalingen, så jeg kan altså ikke forstå, at St. Kødlyst lokalt alligevel omtales som Oldebolle . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 3. April, 2015 Nææh, Forstanderinden er ret streng, noget indremission, så tingene foregår gerne i Skt. Syndestræde Thai Wellness efter aldersrenteudbetalingen, så jeg kan altså ikke forstå, at St. Kødlyst lokalt alligevel omtales som Oldebolle . Hej derude på plejehjemmet - - hvad fordriver I egentlig tiden med sådan en solrig og lun Laaangfredag? - har i fået tilladelse til at spille langbold eller bare laaang bolleri Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. April, 2015 Hej derude på plejehjemmet - - hvad fordriver I egentlig tiden med sådan en solrig og lun Laaangfredag? - har i fået tilladelse til at spille langbold eller bare laaang bolleri : Mange hilsner Nyder livet Nogle er i Skt. Syndestræde - vi har jo lige fået aldersrente. Forstanderinden er på familiebesøg i Tarm og Lem, mens Viceren er hos sin gamle syge moster i Sengeløse. Der er altså fri bane, så til præstens store fortrydelse er der et boom i flækkens Thai Wellness. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg