Soren1900 66 Skrevet 2. April, 2015 den smukke Bly fra Husum har fået mange gode anmeldelser. Men er der nogen herinde, der har prøvet hende som slavepige? http://www.sexpiger.dk/privatogdiskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. April, 2015 Åh, jeg hader ordet "prøvet". Det har sådan en grim kant, som om det er en bil man skal køre en prøvetur med. Jeg er sikker på, at en slavepigeoplevelse med Bly vil være en helt uforglemmelig oplevelse, hvor dit eget begær efter hendes krop og kropsåbninger bliver belønnet fuldt ud. Og denne oplevelse er vel og mærke ikke for førstegangsbesøgende. Man skal gøre sig fortjent til det, ved at have udvist trofasthed og loyalitet overfor hende først. Men du har ret i, at hun er smuk. Næsten overjordisk smuk som en engel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soren1900 66 Skrevet 3. April, 2015 når jeg skrev "prøvet", var det ikke for at give negative associationer. Jeg mente bare "oplevet", "glædet sig over", "haft oplevelsen af" ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 3. April, 2015 Jeg ved det Søren. Men nogle gange sker der ikke noget ved, at man vejer sine ord på en guldvægt. Men held og lykke med dit samvær med Bly. Hun er både en perle, en engel og en diamant i samme person. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 3. Juni, 2015 Har du så "prøvet" hende? Rapport udbedes! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2015 Jeg ved det Søren. Men nogle gange sker der ikke noget ved, at man vejer sine ord på en guldvægt. Men held og lykke med dit samvær med Bly. Hun er både en perle, en engel og en diamant i samme person.Hold da helt k.... Du er da til at brække sig over, lidt for slesk efter min mening, bevars hun er da sød og køn,men spar os for alt det pjat.....Du kender hende måske personligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 4. Juni, 2015 Hold da helt k.... Du er da til at brække sig over, lidt for slesk efter min mening, bevars hun er da sød og køn,men spar os for alt det pjat.....Du kender hende måske personligt ?Gab!Hvorfor må man ikke sige noget pænt om pigerne, uden man skal kritiseres? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2015 Årh Gud, ikke igen! Netop derfor, har jeg frabedt mig anmeldelse fremover. Helt ærligt, styr jer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Juni, 2015 Årh Gud, ikke igen! Netop derfor, har jeg frabedt mig anmeldelse fremover. Helt ærligt, styr jer!Det er jo sådan set kun en efterlysning... glæder mig til anmeldelsen "2 fast, 2 furious" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2015 (edited) Det er jo sådan set kun en efterlysning... glæder mig til anmeldelsen "2 fast, 2 furious" Når det kan gå så galt INDEN en anmeldelse, hvad skal det så ikke ende med. Freak show! Redigeret 4. Juni, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Juni, 2015 Når det kan gå så galt INDEN en anmeldelse, hvad skal det så ikke ende med. Freak show! Slave sex freak show ! det er en ny genre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2015 Slave sex freak show ! det er en ny genre Bræk og pis er i sig selv lidt et freak show. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juni, 2015 Gab!Hvorfor må man ikke sige noget pænt om pigerne, uden man skal kritiseres?Der er ingen grund til at være så slesk, forstår slet ikke formålet, er det for at score billige point ? virker lidt overfladisk sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 5. Juni, 2015 Der er ingen grund til at være så slesk, forstår slet ikke formålet, er det for at score billige point ? virker lidt overfladisk sorry.Det du skriver bliver ikke mere rigtigt af, at du gentager det... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 Jeg må endnu en gang anmode om at man ikke afsporer efterlysningerne. Har man ikke et fornuftigt bidrag til trådstarters spørgsmål kan man med fordel undlade at skrive i tråden. Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg