Administrator 6269 Skrevet 7. April, 2015 På det seneste har vi gentagene gange måtte lukke diverse tråde, fordi en lille gruppe af brugere, tager noget personfnidder med fra tråd til tråd. Nu er tålmodigheden med disse brugere simpelthen opbrugt. Derfor begynder vi at dele advarsler og karantæner ud til brugere, som efter denne besked stadig ikke har forstået budskabet. Så stop jeres personfnidder nu, eller i risikere at blive tildelt en karantæne. 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 Syntes det er på tide at i tar affærre, er indimellem modbydeligt læsning at følge diverse person angreb samt diverse medløbere som altid følger i kølvandet, jeg vil kalde det voksen mobning som jeg syntes er så afskyligt og helt uacceptabelt, så tak for i endelig har gjort noget ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 Lidt sent jeg ser denne Tråd! Egentlig min opfordring med ignorer tråden, men det er så irrelavant nu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg