Gæst Skrevet 7. April, 2015 Det her ser godt nok usædvanligt spændende ud https://annoncelight.dk/showad/180912 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. April, 2015 (edited) Det gør det, Buller. Håber hun er lige så fræk som Anne i sidste måned. Redigeret 7. April, 2015 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 Altså ud fra fotos og beskrivelse, så tror jeg faktisk at hun kan komme op på siden af Anne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. April, 2015 Altså ud fra fotos og beskrivelse, så tror jeg faktisk at hun kan komme op på siden af Anne Ja, det kan du have ret i. En fræk, blond lærerstuderende, der sluger sperm, er en af mine helt store fantasier. Og så vil hun oven i købet gerne have smæk i numsen. Kan det være bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 Nej, det bliver ikke meget bedre - og hun er også til analsex Eneste lille ting er at det ville være en smule frækkere, hvis hun også vil slikke mændene bagi ;o) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. April, 2015 Ja, men Anne var da også til analsex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 ja, det ved jeg ... dejligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 7. April, 2015 Hvis kæresten ikke må vide noget er det så ikke lidt besynderligt at hun smider to billeder i annoncen med ansigt? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 tænkte lidt det samme, men hvad kan man egentlig se af det ansigt - det meste er dækket af hår og på den anden side, så kan det jo også bare være at hun ikke forventer fyren kigger den slags steder. Men enig... lidt riskikabelt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. April, 2015 Hvis kæresten ikke må vide noget er det så ikke lidt besynderligt at hun smider to billeder i annoncen med ansigt? Lige den ting ved historien skal du nok ikke hæfte dig for meget ved, Hedonis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 7. April, 2015 Så kan jeg sige jer er tilmeldt og klar.. Stiv diller og en fræk pige så er jeg klar Det så ud til at det bliver en super fræk omgang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 Hej Midtjyde... vi ses med garanti! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2015 annoncen er ændret en lille smule i dag - der er nu kommet med at hun gerne vil prøve en sandwich... HERLIGT 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. April, 2015 mmmh sandwich, jeg elsker sandwich 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 8. April, 2015 mmmh sandwich, jeg elsker sandwich Så må du bevæge dig væk fra Djævleøen, Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2015 Er det mon en skinke og filét sandwich ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 8. April, 2015 Den eneste sandwich jeg fik, var den som jeg købte på tankstationen lige rundt om hjørnet.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 8. April, 2015 Jeg fik en sandwich, men så ikke at anne slikkede røv på nogen mens jeg var der. Gjorde hun det i løbet af dagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2015 Mht sorte kys, så kan jeg se at der ikke tilbydes sorte kys til deltagerene den 21. men at hun gerne modtager. Det er ikke helt det samme, men også ret frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2015 jeg tænkte på om der er nogen af jer herinde, som kan huske et GB med en jeg mener 27-28 årig lærer, det blev holdt på et hotel i Vejle - hun var fuldstændig outstanding - også en dejlig lyshåret sag, men mindst 10 cm lavere end Isabella - hvis nogen ved noget om hun laver et eller andet igen, så vil jeg virkelig gerne høre om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 9. April, 2015 (edited) Ha ha, Buller - det lyder til at blonde, kvindelige lærere er særligt liderlige. Det kan jeg kun glæde mig over. Redigeret 9. April, 2015 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2015 Lærere OG pædagoger.... der er besynderligvis mange af dem der har lidt uartige fantasier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. April, 2015 Lærere OG pædagoger.... der er besynderligvis mange af dem der har lidt uartige fantasier hvad med bogholdere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg