Hop til indhold
Sexdyretxxx

Danske KIKI 21 år fra AL

Recommended Posts

Ja fuck hot er lækker dansk ung pige,,på højde med Lina der var samme sted også en dejlig ung pige steg,,,,købte 30 min til1200kr. Hun kysser og er bare pis fræk...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af Kiki igår.

Flot ung slank pige, helt sikkert hende på billederne

Rigtig fræk, godt blowjob, hun kysser. For 300 ekstra må du komme hvor du vil på hende, det gjorde jeg dog ikke.

Helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TroelsTroløs

Diskret parkering, jeg kendte rutinen da det var samme sted som Lina.

Blev vist ind og vi talte lidt sammen omkring løst og fast. Petit lille pige. Bryster der bare sidder perfekt og perfekt formet - ville være en skam hvis en kirug nogensinde fik lov til at røre dem.

Hendes blik op på mig med pikken i munden var mindeværdigt. God indlevelse og kontakt hele vejen igennem, hun kiggede frækt tilbage på mig i doggystyle. Jeg synes hun har et fantastisk kønt ansigt og hendes ansigtsudtryk var hele køreturen værd, kan absolut anbefales.

Jeg kan se at hun er der igen i dag. Hun er helt sikkert nybegynder og jeg håber hun får en god oplevelse med herfra.

Jeg tillader mig bare at tilføje min review her, i stedet for at få 12 tråde på samme pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...