Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der kan anbefale et godt sted som tilbyder Topløs massage? Ikke mindst af en man har lyst til at se på når hun er topløs :-)

Gerne med nogenlunde store bryster (efter Thai standard) om de er ægte eller har fået hjælp gør ikke så meget. Hellere silikone end en sok med en femmer i .... Hvis man kan sige det sådan :-)

Kan se at f.eks. Ratree er meget anbefalet herinde men passer hun på ovenstående? Er der andre?

Gerne rent og pænt sted ...

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, for et par år siden kom jeg en del på 505 på Gl. Køge Landevej.

Det skyldtes, at Nancy var på stedet.

Hun leverede en uforlignelig B2B, hvor man i sidste ende fik en mere end godkendt fuldpakke, under hvilken temperaturen i kælderlokalet steg med adskillige 100%.

Og bagefter gik hun med i bad, og der kunne man, på hendes initiativ, nå en runde til. Hvis potensen ellers rakte så langt.

Efter de oplysninger, jeg ligger inde med, er Nancy nu i Brønshøj i egen klinik. Adressen har jeg ikke i hovedet, men det er en sidevej til Frederiksundsvej på venstre hånd et par busstop efter Brønshøj Torv.

Selv har jeg ikke opsøgt stedet, da en nær bekendt (satans osse) bor i nærheden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig det er Nancys sted du linker til

Men Nancy's bryster er ikke ret store,til gengæld hænger de jo så ikke  :-P

Ratree har pæne bryster og vil være fin til det du ønsker men pas på hun er en fræk pige  (seksuelt), et sted jeg altid har følt mig velkommen

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den prisliste der er på siden, er det de priser der er på sjælland?

500 for en time, det får man jo næsten massage plus hj for i f.eks. Aarhus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rigtig det er Nancys sted du linker til

Men Nancy's bryster er ikke ret store,til gengæld hænger de jo så ikke  :-P

Ratree har pæne bryster og vil være fin til det du ønsker men pas på hun er en fræk pige  (seksuelt), et sted jeg altid har følt mig velkommen

the rider

Er det Nancy, som er på billederne her: http://paradisewellness.dk/galleri.html?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det Nancy, som er på billederne her: http://paradisewellness.dk/galleri.html?

Ja, det første billede er jeg ret sikker på.

Skal du være helt sikker, er et usvigeligt kendetegn, at hun ret tydeligt har fået fjernet en tatovering på den ene skulder/skulderblad.

Om det er højre eller venstre, husker jeg ikke. Jeg så hende sidst i sommeren '12, og her oplevede jeg (på 505), at hun hev en ny pige ind i rummet for at vænne hende til atmosfæren. Hun fik syn for sagn, og mig rørte det ikke det mindste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

The Rider: Tak for rigtig god Info. Ratree lyder som om hun er et besøg værd. :-)

Syntes dog at jeg har læst et par steder herinde at hun giver BJ uden gummi, er det korrekt? Det syntes jeg sku er såååeen lidt klamt når man tænker på alle de sygdomme begge parter kan rage til sig. Nu ønsker jeg formentlig kun HJ så det er ikke det store problem .... Hun propper vel ikke kalorius i munden uopfordret? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke selv prøvet Ratree jeg var altid med Mon når jeg var der, tror bare hun æder den hvis hun har lyst uden at spørge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke selv prøvet Ratree jeg var altid med Mon når jeg var der, tror bare hun æder den hvis hun har lyst uden at spørge

Jeg mener nu ikke, hun er kannibal. Men skindet kan jo bedrage.

Hvad er en mand uden sit udstyr???           :ugeek:

Jo  jo: en smule ironi er der jo nok i mit skriv her!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider: Tak for rigtig god Info. Ratree lyder som om hun er et besøg værd. :-)

Syntes dog at jeg har læst et par steder herinde at hun giver BJ uden gummi, er det korrekt? Det syntes jeg sku er såååeen lidt klamt når man tænker på alle de sygdomme begge parter kan rage til sig. Nu ønsker jeg formentlig kun HJ så det er ikke det store problem .... Hun propper vel ikke kalorius i munden uopfordret? :-)

Jeg har været sammen med Ratree to gange, og begge gange var alt med kondom. Min fornemmelse er ikke at hun sådan bare sådan tager kalorius i munden uopfordret, i hvert fald ikke ved første besøg.

Jeg kan i det hele taget bekræfte at Ratree så absolut er et besøg værd. Omend, hvis du alligevel kun er til HJ, så ville jeg måske nok snarere tage Nina fra samme klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for Info JuiPui!

Hvorfor Nina istedet for Ratree? Bedre bryster eller bedre HJ?

Kan du beskrive begge piger. Ratree er omtalt herinde som værende alt fra midt i trediverne til start halvtreds. Dæleme noget af et spring og ikke helt ligegyldig når man taler krop og ikke mindst bryster :-) 

Tilbyder begge topløs massage med lov til at pille? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for Info JuiPui!

Hvorfor Nina istedet for Ratree? Bedre bryster eller bedre HJ?

Kan du beskrive begge piger. Ratree er omtalt herinde som værende alt fra midt i trediverne til start halvtreds. Dæleme noget af et spring og ikke helt ligegyldig når man taler krop og ikke mindst bryster :-) 

Tilbyder begge topløs massage med lov til at pille? :-)

Ratree er godt 50, mens Nina er i starten af 40'erne. Så det er altså ikke de helt unge piger, du møder på den klinik, snarere tværtimod. Men jeg vil sige det er dygtige, erfarne piger, der virkelig stræber efter at give en god service og gøre kunderne tilfreds. Og så er alle pigerne dernede sådan lidt småskøre, på den gode måde, så der bliver danset og sunget og grint og lavet sjov undervejs. Og en time er mindst en time dernede, så der bliver ikke snydt med tiden.

​Jeg har været sammen med Nina en gang, og jeg synes hun er vildt sød, sjov og hyggelig. Men selve sexagten synes jeg ikke var så fantastisk. Hun fortalte mig faktisk, at hun egentlig ikke er så glad for at bolle, idet hun synes det gør ondt, især hvis manden er for veludrystet. Hun fortalte at hun foretrækker BJ og HJ, og at hun efter eget udsagn mestrer dette til UG. Til gengæld var det BJ jeg fik af hende uden gummi (uden at det var noget jeg bad om på forhånd), så det kan godt være, at hun måske alligevel ikke er noget for dig.

Alle de gange jeg har været i klinikken (5 gange med 4 forskellige piger) har massagen været med fuldt nøgen massør. Jeg har ikke pillet så meget under massagen, da jeg foretrækker at få den del helt overstået inden det sjove, men jeg har da nydt udsigten i spejlene. Efter massagen har der så heller ikke været nogen grænser for mulighederne for at pille. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøkt Ratree en gang, og alt var med kondom. Jeg berørte heller ike før massasjen var over, men nød synet av en nøgen Ratree i speilet som kravlet rundt på og rundt meg mens hun masserte..

Det var uten tvil en av de beste massasjer og etterfølgende som jeg har fått på et massasjested.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Ratree er omkring de 50 så holder hun sig godt set ud fra de billeder der er på hendes hjemmeside. Hatten af for det!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke slags bryster der gemmer sig under kjolen. Efter push-up BH'en har gjort sit indtog kan man blive kedeligt overrasket når man pakker ud :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Ratree er omkring de 50 så holder hun sig godt set ud fra de billeder der er på hendes hjemmeside. Hatten af for det!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke slags bryster der gemmer sig under kjolen. Efter push-up BH'en har gjort sit indtog kan man blive kedeligt overrasket når man pakker ud :-(

Ja, Ratree holder sig så absolut godt! Og mht. brysterne: de er ægte og de er spektakulære. Ok, det sidste var bare for at kunne tilføje dette link, men de er fine! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige et tillægs spørgsmål til alle jer erfarne herre herinde ... 

Aftale I hvad der skal ske inden massagen går igang (altså beder i om HJ, BJ, Fuld pakke) eller venter I og ser hvad pigen tilbyder under massagen ...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lige et tillægs spørgsmål til alle jer erfarne herre herinde ... 

Aftale I hvad der skal ske inden massagen går igang (altså beder i om HJ, BJ, Fuld pakke) eller venter I og ser hvad pigen tilbyder under massagen ...?

​Jeg venter ALTID og ser hvad pigen tilbyder.

Hvis jeg en gang imellem bliver spurgt før hun går igang, svarer jeg som regel at det har jeg ikke lige besluttet mig for endnu.

Sådan virker det bedst for mig, men andre kan bedst lide at det hele er aftalt på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da oftest sjovest og vente, da pigen vil, hvis hun er interesseret i mersalg, give en mere udfordrende massage;-)

og hvis det stadigvæk er det øverste hoved der bestemmer, kan man forhandle en god pris, hvis det er det nederste, kan det blive en dyr taktik:-)) 

Med hensyn til topløs massage,koster det de fleste steder 200 kr. ekstra hvis du spørger og oftest er de så nøgne og ikke kun  topløs.

Her kan det lade sig gøre, der er rent og pigerne er et pænt stykke over middel;-) 

Redigeret af stener

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for Info.

Stener: Det ser ud til at være et rigtigt fint sted. Ønsker du topløs massage beder man vel om det inden massagen starter? 

En anden ting - under galleri ser det ud til at man skal ligge i noget der minder om et glasbur  :-) .... Deeeet tror jeg sku alligevel nok min blege bagdel er for blufærdig til .... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej, nej bare roligt, du ligger i privat rum, jeg har heller ikke lyst til at se din;-)

Det vil være en super ide at spørge om det først, du kan også spørge om det bagefter, men så er det vel lidt for sent ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...