Hop til indhold
BigDick

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Recommended Posts

Gæst

​Jeg kan ikke se nogen videnskabelig dokumentation/undersøgelse i dine links?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Jeg kan ikke se nogen videnskabelig dokumentation/undersøgelse i dine links?

​Nu tror jeg desværre du har forvirret dig selv mere end os andre.

Hvor og hvornår har du tidligere bedt om videnskabelig dokumentation/undersøgelse?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Ha ha, ja det er et godt trick, specielt på FKK-klubberne, når det gælder om at nå så mange som muligt. Det plejer dog at komme helt af sig selv, hvis rækken af brusere ikke er forbundet rigtigt. Så får man pludselig det kolde gys, når den næste bruser starter. Lidt kikset, jeg ved ikke hvad man kalder den slags, er det fællesforbundne brusere, eller hvad siger man?

​Hvad har varme bade med emnet gadepiger at gøre. Undrer mig over at hus-betjenten smo ikke har reageret i nu. Han plejer ellers altid at jagte andre, når de laver afsporinger. 

Redigeret af Titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Nu tror jeg desværre du har forvirret dig selv mere end os andre.

Hvor og hvornår har du tidligere bedt om videnskabelig dokumentation/undersøgelse?

​Du må bladre tilbage i tråden ;)
Og betyder det, at du ingen har? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hvad har varme bade med emnet gadepiger at gøre. Undrer mig over at hus-betjenten smo ikke har reageret i nu. Han plejer ellers altid at jagte andre, når de laver afsporinger. 

​Han har forlængst været der ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35019-gade-pigeroprettet-for-ikke-at-ødelægge-anmeldelsen/?do=findComment&comment=286772

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Du må bladre tilbage i tråden ;)
Og betyder det, at du ingen har? :)

​Jeg tror ikke, du aner, hvor du selv vil hen med det her. Hyg dig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Jeg tror ikke, du aner, hvor du selv vil hen med det her. Hyg dig. :)

​Med andre ord, du kunne heller ikke dokumentere påstanden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Med andre ord, du kunne heller ikke dokumentere påstanden ;)

​For os andre knap så kvikke: Jeg har fuldstændig tabt tråden. Kan du ikke lige gentage, hvad det er for en påstand, du vil have dokumenteret?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​For os andre knap så kvikke: Jeg har fuldstændig tabt tråden. Kan du ikke lige gentage, hvad det er for en påstand, du vil have dokumenteret?

​Jeg har gentaget det så mange gange, at det næsten gør ondt.
Det er blot at spole tilbage i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prince Charming@ Det forekommer mig, at du har gentaget dig selv ret ofte nu, men det, du mener er sagens kerne, kan du åbenbart ikke gentage, ikke engang som en slags servicemeddelelse.

Meget sært.

Redigeret af leraar
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Prince Charming@ Det forekommer mig, at du har gentaget dig selv ret ofte nu, men det, du mener er sagens kerne, kan du åbenbart ikke gentage, ikke engang som en slags servicemeddelelse.

Meget sært.

​Sært synes jeg det er, at det står temmelig mange gange i tråden, og alligevel synes du jeg skal gentage mig selv.
Det er blot at bladre tilbage og læse hvad jeg har skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Sært synes jeg det er, at det står temmelig mange gange i tråden, og alligevel synes du jeg skal gentage mig selv.Det er blot at bladre tilbage og læse hvad jeg har skrevet.

​Opgivet :grin:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Opgivet :grin:

​Jeg ved det er svært at dokumentere påstanden, og derfor synes jeg også det er mærkeligt den blev fremsat til at begynde med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Sært synes jeg det er, at det står temmelig mange gange i tråden, og alligevel synes du jeg skal gentage mig selv.Det er blot at bladre tilbage og læse hvad jeg har skrevet.

Hahah du kan sku ikke engang selv huske hvad det var ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det var også min tanke. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Med alle de gange jeg har gentaget mig selv, glemmer jeg det ikke foreløbig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Princecharming- det er da ikke særligt intelligent at kræve beviser på om danske prostituerede har det godt, som undskyldning for at udnytte handlede gadepiger.

Hvis dette citat af Sara er sagens kerne, så er jeg meget stærkt tilbøjelig til at give hende fuldstændig ret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis dette citat af Sara er sagens kerne, så er jeg meget stærkt tilbøjelig til at give hende fuldstændig ret

​Hvis du ser mit svar til netop det citerede, så finder du ud af, at nej, det er ikke det statement.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg har da fuld forståelse for, at du ikke har øsnket at gentage det :grin:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hvis du ser mit svar til netop det citerede, så finder du ud af, at nej, det er ikke det statement.

​Nå, hvordan det?

​Tak for de fine ord :)
Jeg beder dig blot dokumentere din påstand.

​For dette er dit svar på præcis det citerede. Side 7 nederst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Nå, hvordan det?

​For dette er dit svar på præcis det citerede. Side 7 nederst.

​Hvordan det?
Fordi det ikke er det. Derfor :)

Ja, og det Sara skrev dér, var ikke enslydende med det hun skrev tidligere, og det ville du også vide, hvis du havde læst alle indlæg mellem os ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der overhovedet nogen sinde nogen som har rykket sin mening bare en lille smule i en debat herinde, eller fremkommer folk med deres syn på tingene, og "lukker af for modstanderen" :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hvordan det?Fordi det ikke er det. Derfor :)

Ja, og det Sara skrev dér, var ikke enslydende med det hun skrev tidligere, og det ville du også vide, hvis du havde læst alle indlæg mellem os.

I rest my case :wink:

Holstebronx@ Egentlig startede jeg bare med et ret uskyldigt opklarende spørgsmål

Redigeret af leraar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...