Display 182 Skrevet 11. April, 2015 Jeg har reelt kun en efter opdateringen, men andre kan jo tilføje:Ikke muligt at køre Desktop view af sitet på sin mobil, selvom browseren er sat op til at benytte desktop versionen.Forhåbentligt er det en indstillingsmulighed som admin kan pille ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2015 Når jeg forsøger at like et indlæg, får jeg denne fejlmeddelse:"Sorry, there is a problemWe could not locate the item you are trying to view.Error code: 2F173/IContact Us" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2015 (edited) jeg tror vi skal give det nye SW mere tid, jeg er sikkert på Admin arbejder om sagen, der er flere ting som ikke virker endnu, så som chatten, "new content" og nogle andre indstillinger.Men jeg kan godt lide det nye "look og farver" Redigeret 11. April, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 11. April, 2015 enig Nille ... Ideen var også kun at gøre det nemmere for admin at det var samlet i en tråd for bedre overblik Så kan Admin selv prioritere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 11. April, 2015 Skriv endelig alle de fejl i opdager i denne tråd, så skal jeg nok forsøge at få dem rettet løbende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2015 Det hele er på engelsk, jeg ved ikke om det er en feature eller en bug hehe Forresten virker smilies heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. April, 2015 Der er problemer med WYSIWYG'en - smileyer der konverterer til billeder automatisk mangler billedfilerne fx : ) (uden mellemrum) viser blot et fejlikon efter conversionog man kan ikke gå til "text"mode - dvs - minus kontrol over citater ect - det må du meget gerne prioritere højt for ellers bliver indlæggende kaos - det kan være svært nok med multiquote som det var uden mulighed for manuel redigering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. April, 2015 jeg får den her når jeg forsøger at trykke like ' alt='' class='ipsImage' width="1000px" height="537px">' alt='' class='ipsImage' width="1000px" height="537px"> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. April, 2015 og den her når jeg vil se notifications ' alt='' class='ipsImage' width="1000px" height="537px">' alt='' class='ipsImage' width="1000px" height="537px"> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2015 "Likes" virker heller ikke. Så man kan ikke lide (like) nogen haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2015 og den her når jeg vil se notifications Haha Jazz, har du glemt dit EG login, du sidder og kigger på "sexpiger" hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2015 youtube embedding virker ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2015 (edited) Man kan vist heller ikke se forskel på det citerede og det man selv har skrevet. Det gælder muligvis kun det som er skrevet FØR opdateringen. For der er tydelig forskel på det Nille skrev, og det han citerede fra Jasmin. Og så kunne jeg godt lide at der før var stavekontrol Det gør det nemmere at skrive fra telefonen. Redigeret 11. April, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 11. April, 2015 Alle indlæg efter forrige login kommer til at stå som læst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2015 youtube embedding virker ikkeDet er ikke nogen nyhed!Det har INTET med opdateringen at gøre, da ADMIN tidligere har nævnt, at det problem opstod efter, at de skiftede til SSL (altså efter der kom et s på efter http i adresselinjen). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2015 (edited) Ikke muligt at køre Desktop view af sitet på sin mobil, selvom browseren er sat op til at benytte desktop versionen.Jeg forstår ikke hvorfor du vil bruge desktop versionen på din mobil. Er det fordi, at det kun er muligt at bruge chatten via desktop versionen? Jeg synes kun det er en fordel at den selv finder ud af at tilpasse sig efter om det er desktop eller mobil. Redigeret 11. April, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2015 Chatten virker vist heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 11. April, 2015 Alle indlæg efter forrige login kommer til at stå som læst.Min fejl. Det er bare alle indlæg før opdateringen der står som læst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2015 Hvordan skifter jeg til web version på min telefon ?Jeg synes i hvert fald at nogle funktioner mangler når jeg er på siden på min telefon, i forhold til her på computeren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2015 alle venner i profiler er væk.Så nu er ingen venner med nogen mere....Måske det kunne hjælpe på klikkedannelsen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2015 Jeg savner også min liste i højre side med seneste emner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 11. April, 2015 jeg kan se at anmeldelses funktionen heller ikke er med i den nye opdatering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 11. April, 2015 En lille ting. Under "More" - "Oneline users" kan man nu se hvad de enkelte brugere aktuelt læser. Den funktion har været her tidligere, men det blev valgt at deaktivere den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 11. April, 2015 Jeg er desværre begyndt at få meddelelser til min private e-mail, når der er nogen, der har skrevet til mig via PB, selvom jeg tidligere har fravalgt dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2015 Så man kan lige frem følge et andet medlem, få beskeder hver gang han laver noget herinde... lidt specielt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg