Bundstokken 2138 Skrevet 14. Oktober, 2015 Få nu bare den sk... Fleshlight reklame væk - tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 Det kunne være de skulle inkludere en dildo for at gøre det lidt mere spiseligt for Bly Der skal mindst en mandeluder, med i pakken! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. Oktober, 2015 Få nu bare den sk... Fleshlight reklame væk - tak. du kan få den fjernet ved at tilmelde dig nyhedsbrevet.Hint: brug en fake email adresse og navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Oktober, 2015 Der skal mindst en mandeluder, med i pakken! Jeg melder mig gerne som levende mand og det endda ganske gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Oktober, 2015 du kan få den fjernet ved at tilmelde dig nyhedsbrevet.Hint: brug en fake email adresse og navn. Tak for tippet. Som læst så gjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 du kan få den fjernet ved at tilmelde dig nyhedsbrevet.Hint: brug en fake email adresse og navn. Tak for tipset.Der er lige røget et fake navn og email i deres database Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 Så opdager I jo aldrig, om I har vundet, det er da nærmest helt trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. Oktober, 2015 Så opdager I jo aldrig, om I har vundet, det er da nærmest helt trist. jeg brugte din email adresse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 14. Oktober, 2015 jeg brugte din email adresse Hvad er Admins email? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 Hvad er Admins email? [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 14. Oktober, 2015 [email protected]Virker ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Oktober, 2015 Så har [email protected] også meldt sig til noget flæsh...hæhæhæ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 23. Oktober, 2015 Hej, jeg savner lidt den funktion at når man klikkede sig ind på en tråd, som man allerede havde læst noget af i forvejen, så bladrede den frem til der hvor man var kommet til sidst..!er det en funktion som i har planer om at gøre brug af igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 23. Oktober, 2015 Hej, jeg savner lidt den funktion at når man klikkede sig ind på en tråd, som man allerede havde læst noget af i forvejen, så bladrede den frem til der hvor man var kommet til sidst..!er det en funktion som i har planer om at gøre brug af igen?Den finden allerede hvid klipper på den lille sorte prik kommer du til nyeste ulæste indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 23. Oktober, 2015 Den finden allerede hvid klipper på den lille sorte prik kommer du til nyeste ulæste indlæg ja, men når man går ind i tråden, så inden den nye version, så hoppede den automatisk ned til den sidst læst post man var kommet til.. I en tråd hvor der er rigtig mange sider, eller det går meget stærkt med nye posts der er det virkelig rart.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 23. Oktober, 2015 (edited) ja, men når man går ind i tråden, så inden den nye version, så hoppede den automatisk ned til den sidst læst post man var kommet til.. I en tråd hvor der er rigtig mange sider, eller det går meget stærkt med nye posts der er det virkelig rart..Det er også det der sker hvis du trykker på knappen ikke indlæget, så eneste ændring er at du skal ramme prikken med musen eller fingeren hvis du bruger mobil eller tablet Redigeret 23. Oktober, 2015 af Slaven_Randers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 23. Oktober, 2015 så hoppede den automatisk ned til den sidst læst post man var kommet til..Det gør den jo også nu. Som Slaven_Randers skriver; tryk på den sorte prik udfor tråden, og du kommer hen, hvor du tidligere har læst med til.Mvh,/Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 23. Oktober, 2015 Det er også det der sker hvis du trykker på knappen ikke indlægetDet gør den jo også nu. Som Slaven_Randers skriver; tryk på den sorte prik udfor tråden, og du kommer hen, hvor du tidligere har læst med til.Mvh,/Gina.nå for h...... Pisse meget tak for hjælpen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Oktober, 2015 Jeg har problemer med at indsætte smiley's på mobilen. De dukker op først i indlægget selvom jeg indsætter den sidst i indlægget, eller et hvilken som helst andet sted i indlægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2015 (edited) Skal man være VIP, Moderator eller sådan noget, for at nogen kan skrive på ens profil, hva? Jeg får snart et hysterisk anfald! Redigeret 18. November, 2015 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 18. November, 2015 Jeg tilføjer til IV's hysteriske klage, at det er dette tekstfelt der mangler på nogle profiler: Hvad skal man slå til / fra, for at det kommer frem på ens profil? Som man kan se på nedenstående billede, findes feltet ikke på min profil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. November, 2015 (edited) KF skrev, for 9 minutter siden: Jeg tilføjer til IV's hysteriske klage, at det er dette tekstfelt der mangler på nogle profiler: Hvad skal man slå til / fra, for at det kommer frem på ens profil? Som man kan se på nedenstående billede, findes feltet ikke på min profil: Tak, mand! Redigeret 18. November, 2015 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 18. November, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden: Skal man være VIP, Moderator eller sådan noget, for at nogen kan skrive på ens profil, hva? Jeg får snart et hysterisk anfald! Nogen gør noget! Det er ikke kønt når IV skriggræder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lurendrejeren 79 Skrevet 19. November, 2015 (edited) Var det ikke muligt at finde frem til den gamle versions angivelse af "læste tråde"? Dengang havde man et hurtigt overblik over, hvad man havde læst, og hvad der ellers rørte sig i tråden fra andre. Nu må man et par lag ned, og det er et decideret tilbageskridt. Det er nemlig ikke alle "fremskridt", der er fremskridt. De kan lige så vel også være tilbageskridt. Og det er den her ændrede funktion. Redigeret 19. November, 2015 af Lurendrejeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. November, 2015 Lurendrejeren skrev, for 9 timer siden: Var det ikke muligt at finde frem til den gamle versions angivelse af "læste tråde"? Dengang havde man et hurtigt overblik over, hvad man havde læst, og hvad der ellers rørte sig i tråden fra andre. Nu må man et par lag ned, og det er et decideret tilbageskridt. Det er nemlig ikke alle "fremskridt", der er fremskridt. De kan lige så vel også være tilbageskridt. Og det er den her ændrede funktion. Øhhh, kan du ikke bare bruge : "Aktivitet - Ulæst indhold"?? (det er kun et tryk) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg