Hop til indhold
Display

Bug liste efter opdatering

Recommended Posts

Gæst

Det kunne være de skulle inkludere en dildo for at gøre det lidt mere spiseligt for Bly :D

Der skal mindst en mandeluder, med i pakken! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Få nu bare den sk... Fleshlight reklame væk - tak. :sad:

du kan få den fjernet ved at tilmelde dig nyhedsbrevet.
Hint: brug en fake email adresse og navn. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

du kan få den fjernet ved at tilmelde dig nyhedsbrevet.Hint: brug en fake email adresse og navn. ;)

Tak for tippet. Som læst så gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

du kan få den fjernet ved at tilmelde dig nyhedsbrevet.Hint: brug en fake email adresse og navn. ;)

Tak for tipset.
Der er lige røget et fake navn og email i deres database :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jeg savner lidt den funktion at når man klikkede sig ind på en tråd, som man allerede havde læst noget af i forvejen, så bladrede den frem til der hvor man var kommet til sidst..!

er det en funktion som i har planer om at gøre brug af igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, jeg savner lidt den funktion at når man klikkede sig ind på en tråd, som man allerede havde læst noget af i forvejen, så bladrede den frem til der hvor man var kommet til sidst..!

er det en funktion som i har planer om at gøre brug af igen?

Den finden allerede hvid klipper på den lille sorte prik kommer du til nyeste ulæste indlæg

eg_1.thumb.jpg.d463063fc4dd647c000d511f5 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den finden allerede hvid klipper på den lille sorte prik kommer du til nyeste ulæste indlæg

eg_1.thumb.jpg.d463063fc4dd647c000d511f5 

ja, men når man går ind i tråden, så inden den nye version, så hoppede den automatisk ned til den sidst læst post man var kommet til.. I en tråd hvor der er rigtig mange sider, eller det går meget stærkt med nye posts der er det virkelig rart..

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, men når man går ind i tråden, så inden den nye version, så hoppede den automatisk ned til den sidst læst post man var kommet til.. I en tråd hvor der er rigtig mange sider, eller det går meget stærkt med nye posts der er det virkelig rart..

Det er også det der sker hvis du trykker på knappen ikke indlæget, så eneste ændring er at du skal ramme prikken med musen eller fingeren hvis du bruger mobil eller tablet

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg

så hoppede den automatisk ned til den sidst læst post man var kommet til..

Det gør den jo også nu.  Som Slaven_Randers skriver; tryk på den sorte prik udfor tråden, og du kommer hen, hvor du tidligere har læst med til.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også det der sker hvis du trykker på knappen ikke indlæget

Det gør den jo også nu.  Som Slaven_Randers skriver; tryk på den sorte prik udfor tråden, og du kommer hen, hvor du tidligere har læst med til.

Mvh,

/Gina.

nå for h...... 

Pisse meget tak for hjælpen.. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:-o;-):DJeg har problemer med at indsætte smiley's på mobilen.  De dukker op først i indlægget selvom jeg indsætter den sidst i indlægget,  eller et hvilken som helst andet sted i indlægget.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Skal man være VIP, Moderator eller sådan noget, for at nogen kan skrive på ens profil, hva? 

Jeg får snart et hysterisk anfald! 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilføjer til IV's hysteriske klage, at det er dette tekstfelt der mangler på nogle profiler:

14.jpg.de3793d2bd83b3b4b64a29e05a3e2d03.

Hvad skal man slå til / fra, for at det kommer frem på ens profil?

Som man kan se på nedenstående billede, findes feltet ikke på min profil:

15.jpg.7a5d7509f27eb8da3d707ca370dca267.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tilføjer til IV's hysteriske klage, at det er dette tekstfelt der mangler på nogle profiler:

Hvad skal man slå til / fra, for at det kommer frem på ens profil?

Som man kan se på nedenstående billede, findes feltet ikke på min profil:

Tak, mand!

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Skal man være VIP, Moderator eller sådan noget, for at nogen kan skrive på ens profil, hva? 

Jeg får snart et hysterisk anfald! 

Nogen gør noget! Det er ikke kønt når IV skriggræder!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det ikke muligt at finde frem til den gamle versions angivelse af "læste tråde"?

Dengang havde man et hurtigt overblik over, hvad man havde læst, og hvad der ellers rørte sig i tråden fra andre. Nu må man et par lag ned, og det er et decideret tilbageskridt.

Det er nemlig ikke alle "fremskridt", der er fremskridt. De kan lige så vel også være tilbageskridt. Og det er den her ændrede funktion.

Redigeret af Lurendrejeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lurendrejeren skrev, for 9 timer siden:

Var det ikke muligt at finde frem til den gamle versions angivelse af "læste tråde"?

Dengang havde man et hurtigt overblik over, hvad man havde læst, og hvad der ellers rørte sig i tråden fra andre. Nu må man et par lag ned, og det er et decideret tilbageskridt.

Det er nemlig ikke alle "fremskridt", der er fremskridt. De kan lige så vel også være tilbageskridt. Og det er den her ændrede funktion.

Øhhh, kan du ikke bare bruge : "Aktivitet - Ulæst indhold"?? (det er kun et tryk)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...