Gæst Skrevet 11. April, 2015 Så man kan lige frem følge et andet medlem, få beskeder hver gang han laver noget herinde... lidt specielt.Nu er det ikke kun GPerne, der kan stalkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. April, 2015 Nu er det ikke kun GPerne, der kan stalkes Haha nej alles røv er i fare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 11. April, 2015 Man kan vist heller ikke se forskel på det citerede og det man selv har skrevet. Tjekker lige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 11. April, 2015 Har i testet systemet, inden i lancerer en så stor opdatering?Man skal være værre end dårlig til at teste, for at overse alle de fejl, som der er lige nu.Vi glæder os til, at alt bliver løst. Det nye grafiske brugerinterface er indbygende og et stort plus, så det skal nok blive godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditten 17 Skrevet 11. April, 2015 Det kan godt være jeg er overset den. Men knappen "seneste indlæg/emner" er væk i mobilversionen ): . Og så som der er blevet nævn, desktop-mode valget må også godt komme tilbage i mobilversionen. Eller stort skulderklap til jer/dig admin for det kæmpe arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 12. April, 2015 Nille fandt ud af at man skal tilade usikkert indhold i sin browser for at få chatten til at virke. (i nogen browsere) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 12. April, 2015 Det er ikke nemt at opdage når der er en der skriver i privat chat. Fanen eller tallet med nye beskeder burde få en anden farve. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2015 Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2015 Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig.Var den ? Du har mulighed for at følge dine "venner" via follower funktionen. Der kan du følge med i deres aktivitet på boardet. Fx får du en notifikation, når de poster et nyt indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2015 Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig.jeg har ingen venner (havde slået funktionen fra) så savner den ikke hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2015 jeg har ingen venner (havde slået funktionen fra) så savner den ikke heheVar den ? Du har mulighed for at følge dine "venner" via follower funktionen. Der kan du følge med i deres aktivitet på boardet. Fx får du en notifikation, når de poster et nyt indlæg. Tak for svar admin. og mod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2015 Tak for svar admin. og mod. Jeg er altså Organizer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2015 Tak for svar admin. og mod. Og jeg er altså supporter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 12. April, 2015 Jeg er altså Organizer Har du ikke lært i din opdragelse, at du ikke må lyve Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2015 Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig.Men altså den RIGTIGE admin må da godt komme på banen med mindre at "erstatningen" er det der følge / overvågning af profiler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 12. April, 2015 CHAT: Ved skifte mellem privat og tilbage til åben chat ender man tilbage i "toppen" af alle folks "indspark" og ikke i bunden hvor det nyeste indhold er.Man skal således scrolle ned hver gang man har chattet privat - det bliver lidt øv i længden.Hvis ikke man kan ende i "bunden" af åben chat, så kunne nyeste indspark stå øverst og ældst nederst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2015 På den mobile version der hakker det en del når jeg skriver, og hvis jeg retter i teksten så roder den rundt i ordene. Kurseren kan også finde på at hoppe rundt i teksten.Om det har noget med min telefon / skrive / sms program skal jeg ikke kunne sige, men sådan var det ikke før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2015 Jeg har fundet en kæmpe bug, smo er stadig i forummet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2015 Jeg vil bede jer holde jer fra ligegyldig pingpong og personfnidder og holde jer til emnet. Kurator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2015 Se evt. på min profil:LocationNordsjælland / SverigeLocation og lokationen mangler et ":" og et mellemrum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2015 Jeg savner stadig at man læse indholdet af en eventuel anmeldelse og også se, om/hvornår den er læst af en fra ledelsen. Selvfølgelig kan man tage en kopi før man sender den, så man er helt klar på indholdet, men det virker som gammeldags løsning.Og der skrives jo også anmeldelser, der er begrundet med mere end blot 2-3 ord.Det virker simpelt at løse, men jeg skal ikke kloge mig på, om det virkelig er så simpelt at indføre en 'autoreply', som det lyder. Men Admin har jo tidligere tryllet, bl.a. mht 'Like'-knappen, som der oprindeligt var ret stor modstand mod.Og i øvrigt, når man skifter linie kommer der altid dobbelt linieafstand, Det er ikke altid særlig hensigtsmæssigt.Og en sidste kommentar/et sidste spørgsmål. Hvor er muligheden for at læse korrektur på et indlæg/en pb blevet af?? Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2015 HejEt andet formentlig mindre problem, hvis overhovedet noget.Man kan klikke på et anmeldelsesforum som læst på ikonet til venstre for det, men hvis der 'kun' er efterlysninger er denne knap inaktiv, men der står stadig en sort prik ud for 'Efterlysninger' så man kan se at der er nyt her.Er det meningen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. April, 2015 (edited) Synes også, som flere andre, at der bør være en klar adskillelse mellem de enkelte indlæg.Jeg mener at jeg har set 'en streg' mellem gamle (læste) og nye ulæste indlæg, når jeg opdaterede siden i løbet af dagen, men en klar adskillelse mellem de enkelte indlæg er 'et must' i min verden, det gør alle indlæg meget mere læsevenlige og overskuelige.Forresten kommer vores underskrifter/signatur tilbage på et tidspunkt?? Redigeret 12. April, 2015 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2015 Indlæggene på chatten scroller ikke automatisk ? En feature eller bug ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2015 (edited) Sad egentlig og blev lidt irriteret over tidsgengivelserne, jeg mener 5 timer siden, 2 timer siden og 34 minutter siden osv er ret intetsigende og upræcise, men kan se at Admin har rettet op på dette foreløbig på 'Meddelelser fra EG' så mon ikke det snart er helt på plads på alle fora..Måske nok en uvæsentlig detalje men det hjælper mht at se om indlæg/kommentarer har krydset hinanden, og så er det vel altid godt at få præcise tidsangivelser på et board, så fint at Admin har styr på dette. EDIT: Kan se at Admin har rettet det, så det også gælder alle tråde på dette board, der er mere end 24 timer gamle Redigeret 13. April, 2015 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg