Gæst Skrevet 14. April, 2015 Hvorfor kan man ikke fravælge at få en besked, når man er blevet citeret?A notification when new content is postedDet er øjensynlig umuligt at demontere denne funktion, eller også kan jeg bare ikke finde ud af det, under alle omstændigheder hamrende irriterende.Og så savner jeg stadig muligheden for at kunne læse korrektur på et indlæg.før det bliver postet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2015 Jeg savner den gamle søgefunktion hvor man kunne søge i det specifikke forum man var inde i. Som det ser ud nu søger man i hele eroguide, hvilket virker lidt uoverskueligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 14. April, 2015 (edited) Jeg savner den gamle søgefunktion hvor man kunne søge i det specifikke forum man var inde i. Som det ser ud nu søger man i hele eroguide, hvilket virker lidt uoverskueligt. Klik i søgefeltet - og til venstre i søgefeltet åbnes mulighed for at indstille søgningen til 'This tråd', 'Members' m.m. Eller klik på luppen uden at have skrevet noget i søgefeltet, hvilket giver direkte adgang til Advanced Search. Redigeret 14. April, 2015 af Gammelnok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2015 (edited) spørgsmål angående medlemslister. (som man kunne trykke under på forsiden i gamle version) Her kunne man hurtig danne sig et overblik over moderatorer, lyserøde etc samt se hvem der er aktiv på forum og deslige. Er den funktion forsvundet? eller formår jeg ikke at lede de rigtige steder? eller er det en funktion man ikke ønsker i det nye Eroguide? Redigeret 14. April, 2015 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 14. April, 2015 Indlægene har ikke længere numre. Det var meget praktisk at kunne henvise til f.eks. indlæg #33 i en tråd - især når der var tale om lange indlæg og dermed undgå alt for omfattende citater. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2015 Jeg savner det gode gamle EG logo til venstre i toppen af siden.Det burde være relativt simpelt at sætte ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 14. April, 2015 Chatten virker ikke med Firefox, tror jeg. Er det rigtigt forstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2015 (edited) Chatten virker ikke med Firefox, tror jeg. Er det rigtigt forstået?Nej det er forkert forstået.Du skal trykke på skjoldet i adresslinjen og acceptere sikkerhedsundtagelse. Redigeret 14. April, 2015 af Titman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 14. April, 2015 Fint Tak skal du have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2015 Fint Tak skal du haveMen du har ret i at chatten burde virke uden at man skal bekræfte sikkerhedsundtagelse. Er sikker på at admin arbejder på en løsning på det problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. April, 2015 Mere ang chatten: Når jeg lukker en privat ned, kan jeg ikke se at det jeg skriver bliver postet. Når man så bliver lidt febrilsk med enter tasten, så ender det i ren spam, da det rent faktisk bliver postet. Man skal ud af chatten og ind igen, før man kan se det - og så har man lidt røde ører..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 14. April, 2015 Nogle sider bliver genindlæst udendeligt på min iphone. Har kun prøvet mobil udgaven ind til videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2015 Har oplevet en givet Like til mig ikke bliver vist i mine notifikationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 16. April, 2015 Det tror jeg næppeHavnebums- de manglende likes skyldes med al sandsynlighed den dalende kvalitet (om muligt) i dine indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 16. April, 2015 Det er ikke muligt at anmelde indlæg fra iPhone (nyeste ios 8.3) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2015 Det tror jeg næppeHavnebums- de manglende likes skyldes med al sandsynlighed den dalende kvalitet (om muligt) i dine indlægÆrgerlig du ikke formår at læse hvad jeg skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 16. April, 2015 Jeg formår altid at læse hvad du skriver..desværre ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2015 Jeg formår altid at læse hvad du skriver..desværre ;)ikke hvad det ser ud til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. April, 2015 Og således mundhuggedes de til deres dages ende ......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 16. April, 2015 I betragtning af at du altid brøster dig af at være i besiddelse af både vid og bid og en selvbestaltet position som tounge-in-cheek 'enfant terrible' er du nu ret mimoseagtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2015 Tusind tak Gammelnok!!! Nu funker det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2015 I betragtning af at du altid brøster dig af at være i besiddelse af både vid og bid og en selvbestaltet position som tounge-in-cheek 'enfant terrible' er du nu ret mimoseagtig Ja du får jo sat en tydelig streg under hvem du er med sådan et indlæg intet at tilføje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 16. April, 2015 Private trakasserier hører hjemme i "hyggesnak".Lad os dog bruge de to øverste fora til fornuftige og relevante spørgsmål!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. April, 2015 Mobil versionen er ret langsom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2015 Mobil versionen er ret langsom.Ingen problemer på min android telefon.Kunne det tænkes du bruger iPhone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg