DETH 5546 Skrevet 16. April, 2015 Ingen problemer på min android telefon.Kunne det tænkes du bruger iPhone Haha et eller andet skal android jo være hurtigt til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. April, 2015 Ingen problemer på min android telefon.Kunne det tænkes du bruger iPhone Nej Samsung her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. April, 2015 Nej Samsung her Det skal siges at jeg bruger SwiftKey, og det kører satme ikke godt her på mobil versionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. April, 2015 Jeg har et lidt andet problem: Jeg har ikke så mange smilier som tidligere. Jeg ser f.eks, at Drille-Nille bruger tungerækkeren, og den eksisterer ikke hos mig. Ejheller det store brede smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Det gør de her hos mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. April, 2015 Jeg har et lidt andet problem: Jeg har ikke så mange smilier som tidligere. Jeg ser f.eks, at Drille-Nille bruger tungerækkeren, og den eksisterer ikke hos mig. Ejheller det store brede smil.Det sidder i vores fingre, gamle jas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 18. April, 2015 Når jeg i IE10 eller er det 11 trykker eller klikker på "tilbage", så kommer jeg ikke længere tilbage til det sted, hvor jeg før var på en given side, men til toppen af pågældende side.Det er irriterende og genererer en hel del scrolling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 18. April, 2015 Jeg mangler en mulighed for at kunne hoppe direkte til første ulæste indlæg i en tråd Istedetfor at man skal igennem 30 andre indlæg på siden. Kommer det senere eller kan jeg bare ikke finde funktionen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 19. April, 2015 En lille stavefejl.Der står Udgiv din svar i stedet for Udgiv dit svar på knappen nederst til højre, når man er ved at skrive et svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 20. April, 2015 Hej Admin,Jeg har ikke læst det hele i den her tråd... Men jeg kan næsten ikke overskue, at man ikke kan vælge web-versionen (medmindre jeg ikke kan se det) når man er herinde fra mobilen. Kommer den tilbage?Preview... Kommer den tilbage?Jeg har også lidt problemer med at copy/paste en tekst fra noter (når jeg nu forsøger at lave min egen kladde) og herind til. Så bliver teksten kæmpe stor. Det kunne man godt i den gamle version.På forhånd tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 20. April, 2015 (edited) Smileys fra iphone virker i beskeder, men ikke når man skriver indlæg. Edit. I beskeder virker de heller ikke b Redigeret 20. April, 2015 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. April, 2015 Jeg forstår ikke, at jeg ikke kan få visse smilier frem.Jeg har f.eks ikke "det brede smil" på min palet og ejheller ikke "tungerækkeren" . Når jeg f.eks vil bruge sidstnævnte, som her, er jeg nødt til at gå ind i et andet indlæg – her er Nilles oplagt – og kopiere den for at sætte den ind i mit indlæg.Det kan næppe være rigtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 21. April, 2015 Jeg forstår ikke, at jeg ikke kan få visse smilier frem.Jeg har f.eks ikke "det brede smil" på min palet og ejheller ikke "tungerækkeren" . Når jeg f.eks vil bruge sidstnævnte, som her, er jeg nødt til at gå ind i et andet indlæg – her er Nilles oplagt – og kopiere den for at sætte den ind i mit indlæg.Det kan næppe være rigtigt.Bx: det tog også mig lidt tid at opdage, men..Åbn gå ind under Smileys: Oppe til højre står der categories. Vælg Smilys...så har du dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. April, 2015 Bx: det tog også mig lidt tid at opdage, men..Åbn gå ind under Smileys: Oppe til højre står der categories. Vælg Smilys...så har du demOK, åh ja, her de jo allesammen. Savnede, men ikke glemt: Den, der blusser, den der smiler bredt, den, der er sur, den, der er skeptisk, den ..........Tusind tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 22. April, 2015 JEG vil have numrene tilbage til hver kommentar i trådene.Det er meget rart når man er i gang i en heftig diskussion, at man kan henvise til et bestemt nr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. April, 2015 jeg vil også meget meget gerne have indlægsnumrene tilbage - de mangler!!! og FORMATTERING pleaaaaaaaaaaaase.... må vi ikke godt få lov til at skrive vores indlæg i BBcode hvis vi vil - den nye formattering er håbløs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 22. April, 2015 Jeg mangler en mulighed for at kunne hoppe direkte til første ulæste indlæg i en tråd Istedetfor at man skal igennem 30 andre indlæg på siden. Kommer det senere eller kan jeg bare ikke finde funktionen?Du skal bare trykke på: f.eks.: "for 7 minutter siden" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 22. April, 2015 Jeg forstår ikke, at jeg ikke kan få visse smilier frem.Jeg har f.eks ikke "det brede smil" på min palet og ejheller ikke "tungerækkeren" . Når jeg f.eks vil bruge sidstnævnte, som her, er jeg nødt til at gå ind i et andet indlæg – her er Nilles oplagt – og kopiere den for at sætte den ind i mit indlæg.Det kan næppe være rigtigt.Shift + : + p = Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 29. April, 2015 Navne på nogle tidligere brugere mangler. Nogle står med deres tidl. navn og statusen "guest" - andre står bare som "guest" og navnet kommer kun frem hvis man er så heldig at indlægget er citeret i et senere indlæg i tråden. Er det ikke det, og er der mere end en "Guest" i en gammel tråd, så bliver det temmelig kryptisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaninen 60 Skrevet 30. April, 2015 Jeg savner medlemskartoteket. Først og fremmest kartoteket over glædespiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 30. April, 2015 Jeg savner medlemskartoteket. Først og fremmest kartoteket over glædespigerTryk på søge-luppen uden at skrive noget i søgefeltet. Mærk af i 'Members' på siden, der åbner. Ny side åbner, hvor du kan afmærke de forskellige grupperinger, herunder de lyserøde! På siden med resultatet kan du foretage yderligere søgninger. Og ja, mange ting var nemmere i 'gamle dage', hvor det kun var nødvendigt med 1 klik. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Maj, 2015 Jeg ved ikke, om dette er nævnt, men det ser ud til, at man ikke aktivt skal vælge at følge et indlæg. De sidste tråde jeg har besvaret har medført, at jeg så pludselig også følger dem med mail-notifikationer og det hele.Fik noget af et chok i går, da jeg efter et par timer væk fra telefonen havde modtaget 22 mails!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Maj, 2015 (edited) Svært af finde ud af, hvor længe man kan redigere et indlæg. Tidsangivelsen '1 time eller 2 timer siden' er komplet uanvendelig.Det vil være godt med en mere præcis tidsangivelse om hvornår et indlæg er postet. ligesom i 'gamle dage' Redigeret 1. Maj, 2015 af Kunden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 2. Maj, 2015 På min Android mobil kan jeg ikke se billeder i fx billedtråde, fx "Dagens asian, røv" etc. Der er et lillebitte ikon man sommetider kan dobbeltklikke på så kommer billedet i nyt vindue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg