juipui 423 Skrevet 2. Maj, 2015 (edited) På min Android mobil kan jeg ikke se billeder i fx billedtråde, fx "Dagens asian, røv" etc. Der er et lillebitte ikon man sommetider kan dobbeltklikke på så kommer billedet i nyt vindue. Kunne det måske have noget at gøre med dine browserindstillinger? På begge min androidenheder (mobil og tablet) fungerer det fint. Jeg kan uden problemer se billeder i både Firefox, Chrome og Dolphin.Mmmm... der er dælme nogle lækre asiatere i den tråd PS: Skal måske lige nævne, at begge mine enheder kører KitKat (Android 4.4) og ikke Lollipop (Android 5.0), så det kan måske være der skoen trykker. Redigeret 2. Maj, 2015 af juipui tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 2. Maj, 2015 Hm, godt bud. Tjekker jeg lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Maj, 2015 Der er noget som undrer mig... jeg loggede ind som anonym, men det varer kun lige indtil jeg trykker på et eller andet herinde.Jeg er logget af på min telefon, og for et stykke tid siden fjernede jeg cookies og alt det der... skal man gøre det igen ?Et det en "bug" i indstillingerne, eller er det noget større ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 5. Maj, 2015 Websiden blev genindlæst pga et problem, det sker hele tiden for mig Især i mine favorittråde om hhv hunde og katte under Hyggesnak, og de lidt længere debattråde Jeg er på fra IPadKram fra Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 5. Maj, 2015 (edited) Websiden blev genindlæst pga et problem, det sker hele tiden for mig Især i mine favorittråde om hhv hunde og katte under Hyggesnak, og de lidt længere debattråde Jeg er på fra IPadKram fra Liv Hej Liv...det er tilsyneladende et iPad problem, som Administrator endnu ikke har kigget på. Det er flere uger siden den blev rapporteret første gang...Der er ingen problemer på min Android telefon eller på min computer... Et klogt hoved har fortalt, at det muhligvis kan skyldes, at vi har den rigtige web version på iPad'en, og at web versionen ikke rigtig kan samarbejde med iOS styresystemet, men ved ikke om det passer... Redigeret 5. Maj, 2015 af Delphi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 5. Maj, 2015 Websiden blev genindlæst pga et problem, det sker hele tiden for mig Især i mine favorittråde om hhv hunde og katte under Hyggesnak, og de lidt længere debattråde Jeg er på fra IPadKram fra Liv Jeg har et lign. problem med Chrome på IPad, har går browseren ofte ned ved netop de tråde du nævner.jeg har dog fundet ud af at undgå det ved at skifte til en anden fane indtil siden er færdig med at loade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg har et lign. problem med Chrome på IPad, har går browseren ofte ned ved netop de tråde du nævner.jeg har dog fundet ud af at undgå det ved at skifte til en anden fane indtil siden er færdig med at loade.Problemet er også evigt tilbagevendende på min Iphone, så jeg er holdt op med at gå ind via den. Meget generende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Maj, 2015 For saaaatan! Nu er der vrøvl igen. Jeg kan ikke sende PB' og chatten lever stadig sit eget liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 16. Maj, 2015 For saaaatan! Nu er der vrøvl igen. Jeg kan ikke sende PB' Ja, den fejler med ukendt bruger: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 17. Maj, 2015 Kunne man måske lave skriftstørrelsen lidt større over hele foraet? Jeg syntes godt nok det er småt skrevet i forhold til andre sites. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2015 Er det ikke længere muligt at se (og læse korrektur på) en kladde at et indlæg før det bliver postet med den nye EG-software? Venligst K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. Juni, 2015 Ingen problemer hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2015 Hvor ser du kladden før du poster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Juni, 2015 (edited) Øh... nu kommer den og siger man først kan skrive indlæg igen efter 24 timer... ikke så hensigtmessigt, for det gælder også pm's Redigeret 30. Juni, 2015 af holstebronx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 30. Juni, 2015 Øh... nu kommer den og siger man først kan skrive indlæg igen efter 24 timer... ikke så hensigtmessigt, for det gælder også pm'sDen fejl skulle gerne være løst nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 4. August, 2015 (edited) Noget jeg synes der kunne være godt, det var hvis det var muligt at trykke direkte på pågældnes profils angivet hjemmeside under kontaktoplysninger ude i venstre side.Da det ligenu ikke virker som et link, men er ren tekst man skal kopiere ind i adressefeltet i sin browser. Redigeret 4. August, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 12. September, 2015 Måske ikke det største problem i verden, men det er tilsyneladende ikke muligt at lave forumsøgninger på ord, der er kortere end 4 bogstaver. Så vidt jeg husker, var dette muligt før forumopdateringen. Det synes jeg især er et problem, fordi rigtigt mange af glædespigerne har trebogstavsnavne. Et par eksempler herpå: Liv, Eva, Mia, Dya, Lek Lee, Ema, Cat, osv. Ingen af disse piger er det muligt at søge efter grundet denne ordlængderestriktion. Så må man jo ty til Google, men er det ikke lidt bondsk, når forummet allerede har en indbygget søgefunktion? Jeg tænkte, hvis det nu bare er en indstilling i forummets kontrolpanel, kunne det så skade, at den blev gjort en anelse mindre restriktiv? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2015 Måske ikke det største problem i verden, men det er tilsyneladende ikke muligt at lave forumsøgninger på ord, der er kortere end 4 bogstaver. Så vidt jeg husker, var dette muligt før forumopdateringen.Det var heller ikke muligt i den gamle version så vidt jeg erindrer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 12. September, 2015 Det var heller ikke muligt i den gamle version så vidt jeg erindrer Det har Været oppe flere gange, så mon ikke det vil blive rettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 12. September, 2015 Det var heller ikke muligt i den gamle version så vidt jeg erindrer Ah ok, jeg husker nok forkert.Men det må kunne lade sig gøre, da man på producentens eget forum, der naturligt nok også er i IPB4, uden problemer kan søge på trebogstavsord. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 Den der Fleshlight reklame, kan der ikke blive flyttet lidt om på den? Mine øjne bløder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 14. Oktober, 2015 Den der Fleshlight reklame, kan der ikke blive flyttet lidt om på den? Mine øjne bløder!føler du dig truet af den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 føler du dig truet af den? Ja, også det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Oktober, 2015 Den der Fleshlight reklame, kan der ikke blive flyttet lidt om på den? Mine øjne bløder!Hvorfor ? det er en VALUE PACK !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2015 Hvorfor ? det er en VALUE PACK !! Det kunne være de skulle inkludere en dildo for at gøre det lidt mere spiseligt for Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg