Hop til indhold
Display

Bug liste efter opdatering

Recommended Posts

På min Android mobil kan jeg ikke se billeder i fx billedtråde, fx "Dagens asian, røv" etc. Der er et lillebitte ikon man sommetider kan dobbeltklikke på så kommer billedet i nyt vindue. 

​Kunne det måske have noget at gøre med dine browserindstillinger? På begge min androidenheder (mobil og tablet) fungerer det fint. Jeg kan uden problemer se billeder i både Firefox, Chrome og Dolphin.

Mmmm... der er dælme nogle lækre asiatere i den tråd ;)

PS: Skal måske lige nævne, at begge mine enheder kører KitKat (Android 4.4) og ikke Lollipop (Android 5.0), så det kan måske være der skoen trykker.

Redigeret af juipui
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er noget som undrer mig... jeg loggede ind som anonym, men det varer kun lige indtil jeg trykker på et eller andet herinde.

Jeg er logget af på min telefon, og for et stykke tid siden fjernede jeg cookies og alt det der... skal man gøre det igen ?

Et det en "bug" i indstillingerne, eller er det noget større ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Websiden blev genindlæst pga et problem, det sker hele tiden for mig :( Især i mine favorittråde om hhv hunde og katte under Hyggesnak, og de lidt længere debattråde :( Jeg er på fra IPad

Kram fra Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Websiden blev genindlæst pga et problem, det sker hele tiden for mig :( Især i mine favorittråde om hhv hunde og katte under Hyggesnak, og de lidt længere debattråde :( Jeg er på fra IPad

Kram fra Liv

Hej Liv...

det er tilsyneladende et iPad problem, som Administrator endnu ikke har kigget på. Det er flere uger siden den blev rapporteret første gang...

Der er ingen problemer på min Android telefon eller på min computer... :-P

Et klogt hoved har fortalt, at det muhligvis kan skyldes, at vi har den rigtige web version på iPad'en, og at web versionen ikke rigtig kan samarbejde med iOS styresystemet, men ved ikke om det passer... 

image.jpg

image.jpg

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kram fra Liv

Jeg har et lign. problem med Chrome på IPad, har går browseren ofte ned ved netop de tråde du nævner.

jeg har dog fundet ud af at undgå det ved at skifte til en anden fane indtil siden er færdig med at loade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et lign. problem med Chrome på IPad, har går browseren ofte ned ved netop de tråde du nævner.

jeg har dog fundet ud af at undgå det ved at skifte til en anden fane indtil siden er færdig med at loade.

​Problemet er også evigt tilbagevendende på min Iphone, så jeg er holdt op med at gå ind via den. Meget generende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For saaaatan! Nu er der vrøvl igen. 

Jeg kan ikke sende PB' og chatten lever stadig sit eget liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For saaaatan! Nu er der vrøvl igen. 

Jeg kan ikke sende PB'

​Ja, den fejler med ukendt bruger:

bug.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne man måske lave skriftstørrelsen lidt større over hele foraet? Jeg syntes godt nok det er småt skrevet i forhold til andre sites.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det ikke længere muligt at se (og læse korrektur på) en kladde at et indlæg før det bliver postet med den nye EG-software? :-?

Venligst K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh... nu kommer den og siger man først kan skrive indlæg igen efter 24 timer... ikke så hensigtmessigt, for det gælder også pm's

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget jeg synes der kunne være godt, det var hvis det var muligt at trykke direkte på pågældnes profils angivet hjemmeside under kontaktoplysninger ude i venstre side.
Da det ligenu ikke virker som et link, men er ren tekst man skal kopiere ind i adressefeltet i sin browser.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske ikke det største problem i verden, men det er tilsyneladende ikke muligt at lave forumsøgninger på ord, der er kortere end 4 bogstaver. Så vidt jeg husker, var dette muligt før forumopdateringen. Det synes jeg især er et problem, fordi rigtigt mange af glædespigerne har trebogstavsnavne. Et par eksempler herpå: Liv, Eva, Mia, Dya, Lek Lee, Ema, Cat, osv. Ingen af disse piger er det muligt at søge efter grundet denne ordlængderestriktion. Så må man jo ty til Google, men er det ikke lidt bondsk, når forummet allerede har en indbygget søgefunktion? Jeg tænkte, hvis det nu bare er en indstilling i forummets kontrolpanel, kunne det så skade, at den blev gjort en anelse mindre restriktiv? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske ikke det største problem i verden, men det er tilsyneladende ikke muligt at lave forumsøgninger på ord, der er kortere end 4 bogstaver. Så vidt jeg husker, var dette muligt før forumopdateringen.

Det var heller ikke muligt i den gamle version så vidt jeg erindrer :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var heller ikke muligt i den gamle version så vidt jeg erindrer :(

Ah ok, jeg husker nok forkert.

Men det må kunne lade sig gøre, da man på producentens eget forum, der naturligt nok også er i IPB4, uden problemer kan søge på trebogstavsord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvorfor ? det er en VALUE PACK !! :eek:

Det kunne være de skulle inkludere en dildo for at gøre det lidt mere spiseligt for Bly :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...