Gina Faith 2716 Skrevet 20. November, 2015 Ratata skrev, 1 time siden: "Aktivitet - Ulæst indhold" Funktionen er dog helt anderledes end før. Nu forsvinder en læst tråd fra oversigten. Det gjorde den ikke før, den var blot ikke længere markeret. Før kunne du læse nyt i tråden og senere på enkel vis vende tilbage med et svar. I den nye version skal du selv lede efter tråden, hvilket kan være besværligt, hvis man ikke lige husker, hvilket forum den ligger i. Ilandsproblem - jeg ved det godt. Mvh, /Gina. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 20. November, 2015 Gina Faith skrev, for 14 minutter siden: I den nye version skal du selv lede efter tråden, hvilket kan være besværligt, hvis man ikke lige husker, hvilket forum den ligger i. Du har forsøgt: https://www.eroguide.dk/forum/discover/content-posted/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 20. November, 2015 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Du har forsøgt: https://www.eroguide.dk/forum/discover/content-posted/ Jo, men den kræver så, at man allerede har deltaget i tråden. Min ovenstående kommentar henviser til, at jeg under Ulæst Indhold kan læse nyt i trådene "X1", "X2" og "X3". Herefter vil jeg gerne lægge et svar i X1 og X2, men de er nu forsvundet fra listen, så jeg skal lede efter dem, hvis jeg ikke har noteret mig under læsningen, hvilket forum den enkelte X-tråd lå i. Mvh, /Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 20. November, 2015 Gina Faith skrev, for 3 minutter siden: Min ovenstående kommentar henviser til, at jeg under Ulæst Indhold kan læse nyt i trådene "X1", "X2" og "X3". Herefter vil jeg gerne lægge et svar i X1 og X2, men de er nu forsvundet fra listen, så jeg skal lede efter dem, hvis jeg ikke har noteret mig under læsningen, hvilket forum den enkelte X-tråd lå i. Evt. kan du oppe i højre hjørne markere at du gerne vil følge den pågældende tråd - alternativt kan du søge i https://www.eroguide.dk/forum/discover/ som dog kan være ret lang, hvis der er kommet mange indlæg og likes siden. Et andet fif, kan være at du simpelthen bare åbner Eroguide på flere faner - således at fremfor at forlade en tråd, istedet åbner Eroguide på en ny fane - det gør det også nemmere at skrive i flere tråde på en gang og kopiere fra den ene tråd til den anden uzw. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 20. November, 2015 Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden: alternativt kan du søge i https://www.eroguide.dk/forum/discover/ Aaah, dén var smart. Jeg havde ikke set den funktion, men den ligger jo ganske tæt på den gamle liste. Tak. Mvh, /Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 20. November, 2015 Gina Faith skrev, for 7 timer siden: Aaah, dén var smart. Jeg havde ikke set den funktion, men den ligger jo ganske tæt på den gamle liste. Tak. Alternativt: https://www.eroguide.dk/forum/topic/44946-eroguidedk-er-blevet-opdateret-igen-2810-2015/?do=findComment&comment=365132 & https://www.eroguide.dk/forum/topic/44946-eroguidedk-er-blevet-opdateret-igen-2810-2015/?do=findComment&comment=365182 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmmjustme 20 Skrevet 21. November, 2015 Ser ud til man ikke kan søge med danske karakter, eks indtast "våd" oppe i søge feltet, og den finder intet, selv om der er en del indlæg med det ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 21. November, 2015 hmmjustme skrev, for 23 minutter siden: Ser ud til man ikke kan søge med danske karakter, eks indtast "våd" oppe i søge feltet, og den finder intet, selv om der er en del indlæg med det ord Det skyldes nærmere, at der ikke kan søges på ord med tre eller færre karakterer. Søger du på "våde" kommer der netop nu 556 resultater frem (om lidt vil det være 557). Mvh, /Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hmmjustme 20 Skrevet 21. November, 2015 ja, du havde ret - my bad... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Admin! Jeg er edderspændt rasende. Man kan ikke bare lave om på chatten og når folk (mig) endelig har vænnet sig til det, så er det wupti lavet om igen. Jeg mangler den stalker funktion, så man kan se hvad der er blevet skrevet om, når man logger ind på chatten. Ja! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 10. December, 2015 Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden: Admin! Jeg er edderspændt rasende. Man kan ikke bare lave om på chatten og når folk (mig) endelig har vænnet sig til det, så er det wupti lavet om igen. Jeg mangler den stalker funktion, så man kan se hvad der er blevet skrevet om, når man logger ind på chatten. Ja! Lad dog være med at gå på chatten (pjatten)! Er det ikke ren tidsspilde? Jeg har aldrig været på pjatten og kunne heller ikke finde på bare at kigge ind! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 (edited) Krølle Bølle skrev, for 29 minutter siden: Lad dog være med at gå på chatten (pjatten)! Er det ikke ren tidsspilde? Jeg har aldrig været på pjatten og kunne heller ikke finde på bare at kigge ind! Jo, jeg har også masser af tid i overskud, så det er helt perfekt! - Jeg får forhøjet blodtryk, af at være for meget sammen med pøblen i forummet. Redigeret 10. December, 2015 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 29. Juni, 2016 Der kommer ikke noget billede frem, når man indsætter et youtube/facebook video link. Det gjorde der før i tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 5. Juli, 2016 gerog skrev, den 29/6/2016 at 21:28: Der kommer ikke noget billede frem, når man indsætter et youtube/facebook video link. Det gjorde der før i tiden. Det skulle gerne virke igen nu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 5. Juli, 2016 Administrator skrev, for 50 minutter siden: Det skulle gerne virke igen nu Jubii Tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Juli, 2016 Er det kun mig der ikke kan se navnet på hvem der er citeret i de forskellige indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Juli, 2016 Er det kun mig der ikke kan se navnet på hvem der er citeret i de forskellige indlæg? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 9. Juli, 2016 Chatten kører lidt på pumperne i tilfælde af at @Administrator ikke er blevet gjort opmærksom på dette andetsteds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Juli, 2016 Er det meningen at profiler uden billede skal se sådan ud ? eller er vi på vej mod et nedbrud igen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 17. Juli, 2016 holstebronx skrev, for 29 minutter siden: Er det meningen at profiler uden billede skal se sådan ud ? eller er vi på vej mod et nedbrud igen ? Nej, det er det ikke. Men det er heller ikke en fejl, jeg har kunnet genskabe hos mig selv. Hvilken styresystem og browser benytter du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Juli, 2016 (edited) Administrator skrev, for 2 minutter siden: Nej, det er det ikke. Men det er heller ikke en fejl, jeg har kunnet genskabe hos mig selv. Hvilken styresystem og browser benytter du? IE11 ser det ud til. Det er væk igen...men det har været der for nogle uger siden. Der har været forskellige "ikoner" før. Redigeret 17. Juli, 2016 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 28. Juli, 2016 De sidste par uger har jeg haft et problem på min Samsung mobil - nemlig at overskrifterne på hver enkelt tråd står lodret under hinanden med ét bogstav på hver linje, hvilket gør det stort set umuligt at læse overskriften. Når så man kommer ind på tråden er der såmænd intet i vejen. Jeg har ledt efter og forsøgt forskellige ting i indstillinger men det er ikke lykkedes mig at lokalisere fejlen. Har nogle andre oplevet dette eller er jeg - også dér et særtilfælde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. Juli, 2016 (edited) Bug fuck... smileyen med tungen er forsvundet...herfra i hvert fald Edit: Nå, nu virker det igen Redigeret 29. Juli, 2016 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 29. Juli, 2016 holstebronx skrev, for 32 minutter siden: Bug fuck... smileyen med tungen er forsvundet...herfra i hvert fald Edit: Nå, nu virker det igen Denne her: Har heller ikke virket i længe, men nu er den i orden ser det ud til. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 29. Juli, 2016 Kompakt visning virker stadig ikke optimalt. Når man klikker på Kompakt, virker det i første omgang. Men klikker man ind i én af trådene, og tilbage igen, så virker Kompakt ikke før man genindlæser siden. Lidt træls hvis man er kommet godt ned i listen, og skal indlæse mere aktivitet igen.. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg