Hop til indhold
Display

Bug liste efter opdatering

Recommended Posts

Ratata skrev, 1 time siden:

"Aktivitet - Ulæst indhold"

Funktionen er dog helt anderledes end før. Nu forsvinder en læst tråd fra oversigten. Det gjorde den ikke før, den var blot ikke længere markeret. Før kunne du læse nyt i tråden og senere på enkel vis vende tilbage med et svar. I den nye version skal du selv lede efter tråden, hvilket kan være besværligt, hvis man ikke lige husker, hvilket forum den ligger i.

Ilandsproblem - jeg ved det godt. ;) 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Jo, men den kræver så, at man allerede har deltaget i tråden. :)

Min ovenstående kommentar henviser til, at jeg under Ulæst Indhold kan læse nyt i trådene "X1", "X2" og "X3". Herefter vil jeg gerne lægge et svar i X1 og X2, men de er nu forsvundet fra listen, så jeg skal lede efter dem, hvis jeg ikke har noteret mig under læsningen, hvilket forum den enkelte X-tråd lå i. 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 3 minutter siden:

Min ovenstående kommentar henviser til, at jeg under Ulæst Indhold kan læse nyt i trådene "X1", "X2" og "X3". Herefter vil jeg gerne lægge et svar i X1 og X2, men de er nu forsvundet fra listen, så jeg skal lede efter dem, hvis jeg ikke har noteret mig under læsningen, hvilket forum den enkelte X-tråd lå i. 

Evt. kan du oppe i højre hjørne markere at du gerne vil følge den pågældende tråd - alternativt kan du søge i

https://www.eroguide.dk/forum/discover/

som dog kan være ret lang, hvis der er kommet mange indlæg og likes siden.

Et andet fif, kan være at du simpelthen bare åbner Eroguide på flere faner - således at fremfor at forlade en tråd, istedet åbner Eroguide på en ny fane - det gør det også nemmere at skrive i flere tråde på en gang og kopiere fra den ene tråd til den anden uzw. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 7 timer siden:

Aaah, dén var smart. ;) Jeg havde ikke set den funktion, men den ligger jo ganske tæt på den gamle liste. Tak.

Alternativt:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/44946-eroguidedk-er-blevet-opdateret-igen-2810-2015/?do=findComment&comment=365132

&

https://www.eroguide.dk/forum/topic/44946-eroguidedk-er-blevet-opdateret-igen-2810-2015/?do=findComment&comment=365182

Del dette indlæg

Link til indlæg
hmmjustme skrev, for 23 minutter siden:

Ser ud til man ikke kan søge med danske karakter, eks indtast "våd" oppe i søge feltet, og den finder intet, selv om der er en del indlæg med det ord 

Det skyldes nærmere, at der ikke kan søges på ord med tre eller færre karakterer. Søger du på "våde" kommer der netop nu 556 resultater frem (om lidt vil det være 557). :) 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Admin! Jeg er edderspændt rasende. :angry:

Man kan ikke bare lave om på chatten og når folk (mig) endelig har vænnet sig til det, så er det wupti lavet om igen. Jeg mangler den stalker funktion, så man kan se hvad der er blevet skrevet om, når man logger ind på chatten. Ja! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Admin! Jeg er edderspændt rasende. :angry:

Man kan ikke bare lave om på chatten og når folk (mig) endelig har vænnet sig til det, så er det wupti lavet om igen. Jeg mangler den stalker funktion, så man kan se hvad der er blevet skrevet om, når man logger ind på chatten. Ja! 

Lad dog være med at gå på chatten (pjatten)!

Er det ikke ren tidsspilde?

Jeg har aldrig været på pjatten og kunne heller ikke finde på bare at kigge ind!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle skrev, for 29 minutter siden:

Lad dog være med at gå på chatten (pjatten)!

Er det ikke ren tidsspilde?

Jeg har aldrig været på pjatten og kunne heller ikke finde på bare at kigge ind!

Jo, jeg har også masser af tid i overskud, så det er helt perfekt! - Jeg får forhøjet blodtryk, af at være for meget sammen med pøblen i forummet. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det kun mig der ikke kan se navnet på hvem der er citeret i de forskellige indlæg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 29 minutter siden:

Er det meningen at profiler uden billede skal se sådan ud ? eller er vi på vej mod et nedbrud igen ? :D 

Udklip.PNG

Nej, det er det ikke. Men det er heller ikke en fejl, jeg har kunnet genskabe hos mig selv. Hvilken styresystem og browser benytter du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Administrator skrev, for 2 minutter siden:

Nej, det er det ikke. Men det er heller ikke en fejl, jeg har kunnet genskabe hos mig selv. Hvilken styresystem og browser benytter du?

IE11 ser det ud til.

Det er væk igen...men det har været der for nogle uger siden.

Der har været forskellige "ikoner" før.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

De sidste par uger har jeg haft et problem på min Samsung mobil - nemlig at overskrifterne på hver enkelt tråd står lodret under hinanden med ét bogstav på hver linje, hvilket gør det stort set umuligt at læse overskriften. Når så man kommer ind på tråden er der såmænd intet i vejen.

Jeg har ledt efter og forsøgt forskellige ting i indstillinger men det er ikke lykkedes mig at lokalisere fejlen.

Har nogle andre oplevet dette eller er jeg - også dér ;-) et særtilfælde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bug fuck... smileyen med tungen er forsvundet...herfra i hvert fald :D :P 

Edit:

Nå, nu virker det igen :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 32 minutter siden:

Bug fuck... smileyen med tungen er forsvundet...herfra i hvert fald :D :P 

Edit:

Nå, nu virker det igen :) 

Denne her: :!: Har heller ikke virket i længe, men nu er den i orden ser det ud til.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kompakt visning virker stadig ikke optimalt.

Når man klikker på Kompakt, virker det i første omgang. Men klikker man ind i én af trådene, og tilbage igen, så virker Kompakt ikke før man genindlæser siden. Lidt træls hvis man er kommet godt ned i listen, og skal indlæse mere aktivitet igen..

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...