Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2015 (edited) Når jeg kigger på fordelingen af mine kunder ligger jeg på omkring 80% rolling stones og 20 % gæster der besøger mig fast mindst 1-2 gange i måneden... sådan give or take... For mig er det en super fordeling fordi jeg har den fetish jeg har, med så mange forskellige partnere som muligt. Jeg elsker den fremmede pik hele tiden - MEN - jeg elsker også den mindblowingly gode sex der kommer ud af de faste relationer... vilde gående/stående sprøjteorgasmer på vej ind til sengen, stillinger alle vide vegne, flere mænd med i legen ect ect ect ect.... Fx har jeg med nogle af mine faste gæster udviklet de fedeste teknikker til forskellige måder at sprøjte på, blive fistet på, dobbelt fist i fissen, DP under fist ect... hvilket kun har kunnet lade sig gøre fordi vi har mødtes mange gange og har fået stor tillid til hinanden og har kunne finpudse hinandens evner til orgasmer ect ... Kort sagt - frugten af at manden er kommet igen og igen... bogstaveligt... Når jeg ser på hvad der har været muligt for mig at opnå af absurd god sex med fyre der har været interesserede i at udvikle deres egne skills - så kan jeg ikke lade være med at tænke på en ting. Hvad er det der får så mange til at vælge "rolling stone" modellen fremfor sikkerheden for absurd god sex HVER gang ? Fair nok at man har lyst til "fremmed fisse" ind i mellem - ingen forstår det bedre end en hvis fetish erklæret er "fremmed pik" - men alligevel... jeg er jo OGSÅ afhængig af den sex der får mig OG gæsten til at se sol måne og stjerner Er lysten til fremmed fisse bare større end sikkerheden for den fantastiske oplevelse ? Er tiden der skal til for at nå dertil hvor jeg er nået med mange af mine faste bare ikke en investering der er appellerende ?Kort spurgt ? hvorfor vælger du "rolling stone fremfor fast GP" - eller omvendt - hvorfor vælger du den faste GP fremfor fremmed fisse hver gang ? Redigeret 13. April, 2015 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 13. April, 2015 Du er selv inde på det - fremmed fisse.Til forskellige tider, er der forskellige lyster, der kræver forskellige piger (jeg er meget til rollespil, så det betyder, at der kan være behov for variation i alder og "udstyr").Det er dejligt at mødes med den samme igen og igen, når kemien bare er der, men her er der risiko for at blive følelsesmæssigt påvirket, hvilket ikke er til gavn for nogen af os.Jeg håber, det giver mening. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 13. April, 2015 Tja nu tilhøre jeg en af de fyre som er ekstremt nervøse når jeg skal besøge en pige uanset om det er en GP eller en alm. date derfor hader jeg også at date.Jeg vil til en hver en tid vælge en fast relation og besøge den samme pige hvis hun ellers giver mig den oplevelse jeg søger og hun ikke som jeg desværre har erfaret blot ser en som en dejlig nem kilde til en godt fast indtægt.jo lysten til at få noget fremmed fisse har man jo som mand, men jeg syntes der er alt for langt mellem de gode oplevelser til at jeg vil satse hvis jeg har noget jeg ved er godt på sidelinien 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 13. April, 2015 Jeg er en af dem der gerne vil prøve noget nyt. Gennem de 15-16 år jeg har dyrket min fetich med gp sex har kun en håndfuld piger været gengangere. Grunden til at nogle er blevet besægt mere en 1 gang har været fordi de har givet mig en eminent fræk oplevelse. Glæder mig foresten til at du besøger Aalborg i maj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. April, 2015 Skal man gå efter min besøgsadfærd i 2014 så er jeg til de faste besøg.Jeg havde vel ca. 20 besøg hvor der var penge involveret, og ca. 16 af de besøg var besøg hos en "fast pige" ( min definition på fast besøg er ca. 1 besøg om måneden ). De sidste besøg var hos piger eller steder som jeg har besøgt før, så det var jo også velkendt territorie. Man kender stedet og pigen og kan ligesom fortsætte fra sidste besøg, både med legen og den personlige relation.Havde jeg så slet ikke lyst til at besøge andre ? jo det havde jeg da, men der spiller økonomien jo ind, på godt og ondt, man er nødt til at vælge hvad man vil. Da økonomien endelig var til det, så besøgte jeg 2 piger fast, altså i alt 2 besøg pr. måned.Skulle jeg så besøge en ny glædes pige, så ville jeg jo skulle springe over et besøg hos en af de faste, hvilket ville betyde 2 måneder mellem jeg besøgte hende, det synes jeg var for lang tid. Så valget var ret let... de faste besøg stod højest på listen.Hvad skal der så ske her i 2015, jeg ved det ikke endnu... der er nogen som kunne være interessante at besøge 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. April, 2015 Med jeres definationer af "faste" så bliver det aldrig noget jeg kommer til at gøre i. Jeg har vel en go håndfuld besøg om året og besøger som udgangspunkt ikke den samme pige 2 gange i træk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2015 (edited) Jeg er klar en rullesten.Livet er for kort til faste GP'er der er kun ca. 3,5 mia piger heraf ca. 1,5 mia "fuckable" piger som skal nås Jeg arbejder heftig på sagen og "slår flere piger med et smæk (1 pik)" ved sexparties :D Redigeret 14. April, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. April, 2015 Jeg er mest til fast husbukkeri 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. April, 2015 Jeg er klar en rullesten.Livet er for kort til faste GP'er der er kun ca. 3,5 mia piger heraf ca. 1,5 mia "fuckable" piger som skal nås Jeg arbejder heftig på sagen og "slår flere piger med et smæk (1 pik)" ved sexparties Inden jeg startede for alvor, der troede jeg også at jeg skulle rejse land og rige rundt Men jeg "knalder" ikke som sådan, det er nogle specifikke ting som jeg kan lide, så det kræver at glædes pigen overhovedet tilbyder det jeg søger. Så derfor tror jeg at der er en ide i at det er faste besøg.Men næsten alle glædes piger jeg har besøgt, der har jeg haft stor lyst til at besøge dem igen ( gerne flere gange ), så det ligger åbenbart til mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. April, 2015 Tidligere syntes jeg ikke, der var ret mange piger, der indbyd til eller gav en oplevelse, der var værd at gentage - men med Eroguide har jeg været heldig at få nogle anbefalinger af piger og steder, der virkelig gør en indsats for at deres kunder får en gentagelsesværdig oplevelse - og også hvilke piger, der absolut ikke var pengene værd.Jeg har også selv været heldig at opstøve nogle søde piger og give dem min anbefaling - og det har kun glædet mig, når jeg har læst andres anmeldelser af de samme piger - at jeg nok ikke tog helt fejl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 14. April, 2015 Jeg tror egentlig at vi har begge behov, altså både behov for det faste og for det nye.Så kan behovene vise sig med forskellig styrke over tid, sommetider klart det ene, sommetider det andet. Sådan har jeg det i hvert fald.Det faste er jo netop forudsigeligt, velkendt, man ved rimeligt sikkert hvad det er der venter, og kan glæde sig til det. Det er hyggeligt med gensyn, små-snak om hvodden det går etc. Det nærmer sig måske lidt en elskerinde relation. Jeg har prøvet det nogen gange.Hos en ny er det det ukendte, spændende, man ved ikke hvad der venter, man er nysgerrig, man 'erobrer nyt land'. Det er også meget givende.Jeg har behov for begge dele. Og jeg kan ikke på forhånd vide hvad jeg helst vil næste gang, det afhænger af .... ja gu ved hvad, jeg ved det ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 15. April, 2015 Jeg er i særdeleshed en sommerfugl som Thai'erne kalder det. En der flyver fra blomst til blomst.Måske fordi jeg er vokset op i en zapper kultur? Jeg ved faktisk ikke hvorfor, for jeg har aldrig sat mig og intellektualiseret det. I starten var det i hvert fald fordi jeg ønskede at prøve en masse forskelligt. At udforske min egen seksualitet så at sige.Der er en udfordring i at opbygge en relation til et nyt ukendt menneske på kort tid, og især en stor udfordring i en intim relation. Jeg kan godt lide denne udfordring. Der er en smule adrenalin, og ud over seksuel tilfredsstillelse så er der også en vis social tilfredsstillelse når det går op i en højere enhed.Men jo, alt dette til trods så har jeg oplevet at bare et enkelt genbesøg hos forskellige piger gjorde at det hele udviklede sig til noget mere end "jeg kom, jeg så, jeg knaldede", og sommetider i en ganske obskur retning. Jeg har uden at betale for det gået på byture med working girls, sovet hos dem, hygget på restaurant, rejst med dem, knaldet uden kondom osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2015 Jeg har mellem 0-4 besøg om året.. det er hvad budgettet og lysten rækker til. Jeg er nok mest en rullesten.... og det er jeg, fordi jeg hele tiden søger nye og anderledes oplevelser.. jovist - sex med den samme er dejligt, fordi man lærer hinanden at kende og sammen kan gå på opdagelse i det sexuelle univers.... den færd er dog også, for mig, forbundet med en masse følelser og er ikke noget jeg er interesseret i når der er penge indblandet... hvis jeg skal nå en sexuel sammensmeltning med en pige vil jeg have meget mere med i pakken som en GP alligevel ikke kan give mig. Derfor - rullesten... når jeg køber er det som regel også gangbangs og sexparties.. gerne med en masse fis og ballade og kinky shit som man normalt ikke lige laver i soveværelset derhjemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 15. April, 2015 Jeg er meget på linje med Bonobo her. Jeg er også udpræget en rullesten som går efter nye piger og nye oplevelser ( men ingen regler uden undtagelser). For mig er det også et spørgsmål om at jeg ikke er interesseret i at betale for "forhold" - skal jeg indlede en dybere relation til en pige så fungerer det ikke for mig at der er penge indblandet - det skal være fordi hun er interesseret i mig og ikke fordi hun er motiveret af penge. Det skal være et gensidigt forhold og det vil mit ego aldrig komme til at føle hvis pigen kræver betaling for at være sammen med mig.Derudover går jeg ikke efter GFE - selvom jeg da har oplevet et par spontant opståede GFE-oplevelser.Samtidig er det også mest sex-partes/ GB og lignende jeg dyrker når jeg køber sex - herunder FKK hvor man har pigen for sig selv, men gerne er sammen med 4-6 piger i løbet af en dag/ aften.Der er dog en enkelt pige jeg har gentaget med i Berlin, og som jeg også vil lege med hvis jeg ser hende igen - men også her er hun én af mange piger på en dag, og skulle hun ikke være der næste agng - så skidt pyt... der er jo masser af andre dejlige piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2015 For mig er det også et spørgsmål om at jeg ikke er interesseret i at betale for "forhold" - skal jeg indlede en dybere relation til en pige så fungerer det ikke for mig at der er penge indblandet - det skal være fordi hun er interesseret i mig og ikke fordi hun er motiveret af penge. Det skal være et gensidigt forhold og det vil mit ego aldrig komme til at føle hvis pigen kræver betaling for at være sammen med mig.Præcis!! Kunne ikke sige det bedre selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 904 Skrevet 15. April, 2015 kære Jasmin,om ikke andet har du med beskrivelsen af de fede sexoplevelser gjort ret god reklame for at dine kunder skulle vælge dig mere end én gang. Jeg ku' fandme godt, hvis du var tættere på min adresse.Lige dette hårdt beskårede citat fik mig til at tænke: Hvad er det og hvordan udføres det:[...]DP under fist [...] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2015 (edited) Der er en udfordring i at opbygge en relation til et nyt ukendt menneske på kort tid, og især en stor udfordring i en intim relation. Jeg kan godt lide denne udfordring. Der er en smule adrenalin, og ud over seksuel tilfredsstillelse så er der også en vis social tilfredsstillelse når det går op i en højere enhed.Jeg elsker også denne udfordring og jeg er ret god til at skabe god kemi og relation på kort tid, ofte udveksler vi allerede personlige kontakter efter første knald, jeg kalder det "kemi ved første knald". Sjov at man knalder først og bliver venner bagefter det er en omvendt verden Redigeret 15. April, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2015 (edited) Lige dette hårdt beskårede citat fik mig til at tænke: Hvad er det og hvordan udføres det: Det må være at få noget op i begge huller, hvor det ene er fisting. Redigeret 15. April, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 15. April, 2015 et kvalificeret gæt er at den ene fyr ligger på ryggen, med hans pik i hendes røv, mens fyr nr. 2 fister hende ... meeeeen hvad ved jeg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2015 et kvalificeret gæt er at den ene fyr ligger på ryggen, med hans pik i hendes røv, mens fyr nr. 2 fister hende ... meeeeen hvad ved jeg ? eewww Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. April, 2015 (edited) ... hvis jeg skal nå en sexuel sammensmeltning med en pige vil jeg have meget mere med i pakken som en GP alligevel ikke kan give mig. Derfor - rullesten... Den hér passage forstår jeg simpelthen ikke.Som jeg læser det, vil en "sexuel sammensmeltning" med en glædespige ikke være mulig for dig, fordi hun ikke kan give dig dét, du søger. Du vil have meget mere.Din løsning er så at flyve fra blomst til blomst. Altså mere zap end focus. Jeg tror ikke, dette vil give den efterlyste "sammensmeltning". Den får man efter min erfaring kun ved at udbygge og uddybe et bekendtskab.Din metode er altså, hvis jeg har forstået dig ret, at nå "sammensmeltning" – i min optik focusering – ved at zappe og sprede kræfterne. Jeg får bare ikke dette til at hænge sammen. Redigeret 15. April, 2015 af Borende X Jeg opgiver denne håbløse formattering. Den er umulig at rette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 15. April, 2015 Tror muligvis du blander mine og Bonobos indlæg sammen, Borende X. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2015 Den hér passage forstår jeg simpelthen ikke.Der er så meget du ikke forstår BX, jeg forstår udmærket Bononos skriv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2015 (edited) Den hér passage forstår jeg simpelthen ikke.Som jeg læser det, vil en "sexuel sammensmeltning" med en glædespige ikke være mulig for dig, fordi hun ikke kan give dig dét, du søger. Du vil have meget mere.Din løsning er så at flyve fra blomst til blomst. Altså mere zap end focus. Jeg tror ikke, dette vil give den efterlyste "sammensmeltning". Den får man efter min erfaring kun ved at udbygge og uddybe et bekendtskab.Din metode er altså, hvis jeg har forstået dig ret, at nå "sammensmeltning" – i min optik focusering – ved at zappe og sprede kræfterne. Jeg får bare ikke dette til at hænge sammen.Jeg tror du skal prøve at læse mit bidrag igen Borende X. Jeg efterlyser ikke en "sammensmeltning".....tværtimod Jeg har heller ikke en "metode"... jeg flyder med strømmen - men er bevidst om hvor mine grænser går.. og en gang imellem køber jeg lidt dessert ;) Redigeret 15. April, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 15. April, 2015 (edited) Jeg besøger kun GPér når jeg er single, derfor har jeg aldrig rigtigt opbygget en fast besøgsrække ved en GP. Jeg kan sagtens forestille mig det, hvis sex og kemi bare var i top, men det ville slutte når jeg fandt en kæreste.Når jeg er single føler jeg mig jo fri til at gøre som jeg har lyst, herunder blive fristet af de mange skønne GP der findes, omend jeg nok også på det område er ret kræsen og selektiv - jeg skal virkelig være fristet (samt at det helt fysiske behov for at mærke en andens krop, sex, udløsning etc. jo også skal opfyldes når man er single)De sidste to kærester jeg har haft, har begge været swingere og det har jeg fundet ud af, at det betyder ret meget for mig - så en kommende kæreste skal også have det gen. Jeg er ret liberal på det område og har fundet ud af, at jeg tænder helt vildt på at se, høre og høre om, at hun får fremmed pik. Ved min sidste kæreste var det faktisk på min opfordring, at hun godt måtte være sammen med andre (uden at jeg var med) og så høre om det bagefter ... if you love somebody, set them free ...Sex har det jo med, at blive bedre og bedre jo mere man lærer hinandens kroppe og reaktioner at kende og det gør sig jo gældende uanset om pigen er kæreste potentiale, plus veninde eller GP - så for mig er det altid et plus at være sammen flere gange og ad flere omgange ...Jeg har én gang for en del år siden besøgt en GP hvor det første møde bare var i top. Jeg bestemte mig for at tage et besøg mere med hende og havde taget en lap papir med mit nr. med. Besøg nr. 2 var også i top, så på vej ud af døren sagde jeg, at jeg synes hun var sød og vildt dejligt at være sammen med og hvis hun havde lyst til at mødes privat, så smid en sms (ikke at jeg overhovedet havde regnet med at høre fra hende, men hvo intet vover ) ... men sms kom dagen efter og vi var efterfølgende sammen et par måneder. Vi endte aldrig op som kærester, fordi vi alligevel var forskellige i vores værdi sæt etc. Men hun var sgu en sød og dejlig pige ... selvstændig, sjov og med "ben i næsen" og ikke mindst piv fræk Redigeret 15. April, 2015 af MM40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg