mial 31 Skrevet 14. April, 2015 Håber I kan hjælpe mig?Jeg leder efter en Club nær Kbh. V. Det er ikke 18 eller 34, men et andet sted som jeg har læst om på denne side. Det var vist nede i en kælder og et swinger sted med købesex også.Kan I hjælpe mig Hilsen Mial Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2015 (edited) Håber I kan hjælpe mig?Jeg leder efter en Club nær Kbh. V. Det er ikke 18 eller 34, men et andet sted som jeg har læst om på denne side. Det var vist nede i en kælder og et swinger sted med købesex også.Kan I hjælpe mig Hilsen MialXXDark? Det er dog ikke tilladt at sælge sex. Redigeret 14. April, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mial 31 Skrevet 14. April, 2015 Super og tak - er det så 100 mænd og to piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2015 Club18 er et "swingersted" med købesex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2015 Super og tak - er det så 100 mænd og to piger? det svinger, nogle gange er der ingen piger. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2015 (edited) Super og tak - er det så 100 mænd og to piger? Det sker at der er 5 kvinder, til de 100 mænd. Som det første er du er nødt til at skrive dig bag øret at du ikke er garanteret at "få" sex, men derfor kan det naturligvis være dejligt at nyde synet og stemningen af andre der har sex. Men rigtig mange tror at nu når de har betalt 100 kr for at komme ind, så skal de ved Gud også have sex og sådan hænger det bare ikke sammen, det er trods alt ikke et bordel. Redigeret 14. April, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2015 Hvis man er til mænd og transer er der bedre chance for hit. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mial 31 Skrevet 14. April, 2015 Ok, er bestemt kun til piger, men vil kikke forbi. Tak for info til jer begge!Mial Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 15. April, 2015 Kig forbi en dag, hvor du kan se der er skrevet andre på og måske er en god event. Så har du størst chance for en på opleveren. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyren 3 Skrevet 15. September, 2015 må man linke?? www.xxdark.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg