Guest Blondine Zine Skrevet 16. April, 2015 (edited) Nogen der kan gætte hvad det er for en side...? Tror ikke det er en jeg kende.....http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internet-websites/erotisk-forum-til-salg-22012 Redigeret 16. April, 2015 af Blondine Zine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 16. April, 2015 grundlæggelsesår 2001 passer vist med Venuslogen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2015 Er du utilfreds med EG? er Debattonen for hård? er her for mange idioter som burde smides ud? eller har du en indre drøm om at blive Admin... Så er her chancen for at føre drømmene ud i livet.P.S Ønsker du fra start en god aktivitet, kan du hyre Havnebumsen som skribent. Mine epokegørende indlæg er ikke gratis, men vil blive afregnet på konsulentbasis til en fair pris. Skriv en pb ved interesse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. April, 2015 grundlæggelsesår 2001 passer vist med VenuslogenJa, er der ikke noget om, at dette skib længe har sejlet uden ror? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 16. April, 2015 (edited) Må bedrøve jer, VL blev grundlagt i 2000.Men det kan selvfølgelig bare være en skrivefejl. Redigeret 16. April, 2015 af Onslow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 17. April, 2015 Nogen der kan gætte hvad det er for en side...? Tror ikke det er en jeg kender..... Det er såmænd Venuslogen, som forsøges solgt... Den nuværende ejer er nok til at forhandle pris med, hvis nogen skulle være interesseret. 100.000 kr er nok i overkanten for dét forum, set i lyset af EroGuide's succes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. April, 2015 Det er såmænd Venuslogen, som forsøges solgt... Den nuværende ejer er nok til at forhandle pris med, hvis nogen skulle være interesseret. 100.000 kr er nok i overkanten for dét forum, set i lyset af EroGuide's succes... Det kunne være du skulle tage at byde ind på det.Jeg tror der er et marked for et mere politisk korrekt forum end EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. April, 2015 (edited) Det kunne være du skulle tage at byde ind på det.Jeg tror der er et marked for et mere politisk korrekt forum end EG Ja der er jo mange som brokker sig over EG Men spørgsmålet er om det stikker så dybt, så de ligefrem selv har lyst til at prøve kræfter med det. 100.000 kr er som sådan ikke alverden, men med en gratis version som EG som konkurrent er det nok svært at få alverden forretning ud af det. Der er formentlig en del løbende udgifter ved opdateringer etc Redigeret 17. April, 2015 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg