warmgun 4143 Skrevet 21. April, 2015 jeg havde på et tidspunkt en lidt ældre bmw... jeg havde sat "520" på bagklappen for at maskere hvad det var for en motor der lå i - og ofte kom der unge fyre hen og lavede nøjagtig det trick det... DOH!!!Så trådte jeg blot let på speederen når lyset skiftede - og ved næste lyskryds når de omsider nåede frem - så var de jo helt vilde - og så måtte jeg jo fortælle dem at jeg ikke var til store drenge i små biler men kun til rigtige mænd i RIGTIGE biler... Da jeg for mange år siden kørte 2CV, var det at accelerere fra nogen ikke en mulighed. Til gengæld var det sjovt at se, hvordan dem i de store dyre biler havde travlt med at bevise, hvad den kunne. Jeg kendte så temmelig nøjagtigt den grønne bølge gennem byen, så når de holdt ved næste røde lys, kom jeg futtende i 2CV'en, kom lige frem til der blev grønt. Fyren i den store bil satte nu endnu mere gas på, overhalede mig - og holdt så ved næste røde lys. Og gæt selv næste trin. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 21. April, 2015 Hvis du er i tvivl så se denne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. April, 2015 (edited) Da jeg for mange år siden kørte 2CV, var det at accelerere fra nogen ikke en mulighed. Til gengæld var det sjovt at se, hvordan dem i de store dyre biler havde travlt med at bevise, hvad den kunne. Jeg kendte så temmelig nøjagtigt den grønne bølge gennem byen, så når de holdt ved næste røde lys, kom jeg futtende i 2CV'en, kom lige frem til der blev grønt. Fyren i den store bil satte nu endnu mere gas på, overhalede mig - og holdt så ved næste røde lys. Og gæt selv næste trin.Shit happens, jeg har brændt 2 turboer af og ødelagt en Lambo motor i udlandet... har man råd til dyre biler har man også råd til at fixe dem... Redigeret 21. April, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 21. April, 2015 Shit happens, jeg brændt 2 turboer af og ødelagt en Lambo motor i udlandet... har man råd til dyre biler har man også råd til at fixe dem...Ville være imponeret hvis det var en lambo motor med 2 turboer du havde ødelagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. April, 2015 Ville være imponeret hvis det var en lambo motor med 2 turboer du havde ødelagt Nej Lambo'en havde ikke turbo, jeg snakker om mine andre biler, turboerne døde fordi jeg kørte dem for hårdt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 21. April, 2015 Nej Lambo'en havde ikke turbo, jeg snakker om mine andre biler, turboerne døde fordi jeg kørte dem for hårdt. Hahah enhver kan splitte tingene ad, en turbo timer havde nok reddet de par møller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 21. April, 2015 Det er betydeligt federe, at køre MC!!Helt enig, men det er altså ret fedt at kunne trykke på en knap og få et tag, når det regner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. April, 2015 Nej Lambo'en havde ikke turbo, jeg snakker om mine andre biler, turboerne døde fordi jeg kørte dem for hårdt. Har Nille nu været fartbølle igen, IGEN. http://lokalavisen.dk/alarm-vanvittig-bilist-paa-motorvejen---overhalede-med-140--km/t-i-noedsporet-/20150420/artikler/150429960/1265?ref=eblistermestVenligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. April, 2015 (edited) Har Nille nu været fartbølle igen, IGEN. http://lokalavisen.dk/alarm-vanvittig-bilist-paa-motorvejen---overhalede-med-140--km/t-i-noedsporet-/20150420/artikler/150429960/1265?ref=eblistermestVenligst Landsbytossen - stadig uden smart phoneJeg kører kun hurtig på bane og i Tyskland... samt jeg kører ikke Hyundai ! som i avis-artiklen Redigeret 21. April, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. April, 2015 Det ved jeg da godt, kunne bare ikke lade være. Til de hurtige opgaver. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 21. April, 2015 Det ved jeg da godt, kunne bare ikke lade være. Til de hurtige opgaver. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.Det ved jeg da godt, kunne bare ikke lade være. HAM KENDER JEG . . .Det er da Bent, der kørte vores skolebus for MANGE år siden . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 21. April, 2015 Helt enig, men det er altså ret fedt at kunne trykke på en knap og få et tag, når det regner Læskursfanatiker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 22. April, 2015 Kørte på et tidspunkt i en '59 Cadillac Cabriolet - Det var en magnet . . . Du kørte den som ny..? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. April, 2015 Du kørte den som ny..? Godt nok er dåbsattesten af ældre dato - Men ikke så gammel, og tror ikke mine forældre interesserede sig for sådan en barnevogn. Begge mine børn har dog fået en tur i en åben '59-er cadillac . . . I '80-erne i Oslo var det alletiders trussetyv, husker ikke hvor mange sygeplejerskestuderende vi scorede . . . En lørdag skulle der laves rav i gaden - cruisede rundt i de listige gader, Nationalbanken lå der også, parkerede bilen omkring hjørnet . . . Da mændene på damejagt kom forbi, stod der pludselig 4-5 NØGNE fyre på trappen til Nationalbanken - De lette piger lå flade af grin, og vi var tæt på at skabe trafikkaos . . . DET VAR SQU TIDER . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 22. April, 2015 (edited) Da mændene på damejagt kom forbi, stod der pludselig 4-5 NØGNE fyre på trappen til Nationalbanken - De lette piger lå flade af grin, og vi var tæt på at skabe trafikkaos . . . Hvorfor giver ovenstående skriv associationer om en scene i en af Olsen Bande filmene. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 22. April, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 22. April, 2015 Venligst Landsbytossen - nu med tabletCadillacen var nu sjovere end Olsen Bandens 'Bel Air' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2015 Jeg købte engang en knald gul skjorte. Det var også en magnet, specielt om sommeren. Den tiltrak gigantiske mængder af "små sorte" væsener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 24. April, 2015 Jeg købte engang en knald gul skjorte. Det var også en magnet, specielt om sommeren. Den tiltrak gigantiske mængder af "små sorte" væsenerDet må være noget for Borende X. Synes jeg har forstået han er til de mørke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg