Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 OK, så render du sgu' da også på grund. Med eller uden grund .den siger ofte lav en u-vending haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 18. April, 2015 haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og være glad! Jeg tror jeg vil søge patent som min livsfilosofi/virus Du kan blive den næste generations Carl-Mar Møller. Go for it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Nej så hellere Dario von Slotty: "Onani det kan vi li'" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 18. April, 2015 Du kan blive den næste generations Carl-Mar Møller. Go for it!Det er sgu ikke okay, at du røber Nilles virkelige identitet, Louie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 18. April, 2015 Det er sgu ikke okay, at du røber Nilles virkelige identitet, Louie Jeg er helt enig.Men du kunne da i det mindste finde et billede hvor han er velfriseret nu når du skulle afsløre ham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. April, 2015 ok jeg sejler med tomtom Nå, bare det ikke er konkondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. April, 2015 (edited) haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og vær glad! Jeg tror jeg vil søge patent på min livsfilosofi/virus Hæhæ, i så fald skal du kalde patentet for "knald og fald". Redigeret 18. April, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Nå, bare det ikke er konkondom Bare du ikke er dumdum haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. April, 2015 Bare du ikke er dumdum hahaeller nilledillepillepille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 18. April, 2015 (edited) Personfnidder, nej tak.-Ledvogter Redigeret 18. April, 2015 af Ledvogter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 (edited) Personfnidder, nej tak._Ledvogter Redigeret 18. April, 2015 af Ledvogter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. April, 2015 Øh, hvem mener hvad, hvis vi går blot et par indlæg tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. April, 2015 Tilbage til TS: nu er det mørkt så det er tilladt at smile hvide tænder virker som reflekser i mørket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 19. April, 2015 Det var en af de - heldigvis sjældne - dage, hvor ingenting lykkes og alt bare er noget lort.Jeg handlede i Kvickly på vej hjem og ved kassen sad en pige. Hun gav mig et rigtigt varmt smil, da jeg gik igennem kassen - åh, hvor havde jeg altså brug for det, den dag. Tænk at et smil kan betyde så meget. Tak søde pige ..! For at komme tilbage til trådens emne.Kan du afsløre hvor den Kvickly ligger, så der er flere herfra der kunne få samme varme smil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 19. April, 2015 Beklager Arne, hun er min alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. April, 2015 (edited) For at komme tilbage til trådens emne.Kan du afsløre hvor den Kvickly ligger, så der er flere herfra der kunne få samme varme smil? Det er ikke sikkert hun smiler til alle, det kan være hun smiler til den flotte fyr bagved dig Min Nettopige er supersød, vil du også vide hvor den Netto ligger Redigeret 19. April, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 19. April, 2015 Det er ikke sikkert hun smiler til alle, det kan være hun smiler til den flotte fyr bagved dig Min Nettopige er supersød, vil du også vide hvor den Netto ligger Har du allerede taget ejerskab af pigen ? I øvrigt, så synes jeg altid det dejligt at flirte og smile lidt med kassepigerne uanset alder - da det gør turen i supermarkedet lidt sjovere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. April, 2015 Har du allerede taget ejerskab af pigen ? I øvrigt, så synes jeg altid det dejligt at flirte og smile lidt med kassepigerne uanset alder - da det gør turen i supermarkedet lidt sjovere Det er altid sjov at shoppe og bruge penge hvorfor skulle man ellers tjene penge ?Ja "min Nettopige" lyder mere romantisk, det bliver hun sikkert også glad for at høre når jeg smiler og siger "du er min Nettopige" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 19. April, 2015 Tilbage til TS: nu er det mørkt så det er tilladt at smile hvide tænder virker som reflekser i mørket Kære Nille- ja det er rigtigt, i en mørk biografsal i Afrika kan man bare vende sig om og se hvor mange der synes filmen er morsom - det er dem der griner Mange hilsenNyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg